en je laarzen en pak? ;
En als ik het zo zie denk ik dat de steuntjes mss nog wel iets naar achter mogen. Of het zitje iets hoger. Had jaren geleden een stuk hout onder mn zitje gefabriceerd om maar een beetje fatsoenlijk op mn honda rs 125 te kunnen zitten. Misschien was het toendertijd ook beter geweest om zo'n aprillia rs 250 aan te schaffen en mee te doen met die cup. Had me een hoop ellende en dure uitgaven bespaard denk ik
Ben benieuwd hoe je het gaat doen tegen die ouwe eenpitters bij de classics. Zijn weinig 4-cilinders toch? En de door mij geliefde 2-takten maken sws geen kans.
Persoonlijk vind ik dat ze de regelementen wel eens mogen aanpassen. Zijn denk ik al aardig oud, en schijfremmen bestaan tegenwoordig ook al 40 jaar als voorbeeld. Zelfs de classics moeten met d'r tijd meegaan.
M'n pa heeft bv. een honda rs 125 uit 1980 staan, toevallig de motor waarmee Arie Molenaar is begonnen met racen. Leuk dat je die hebt,maar je kunt bij geen een vereniging terecht in nl. (wel een paar x bij de "prominenten" mee mogen doen, en godver, dat ding loopt hard! Honda CB 750 op top bij kunnen blijven, bocht uit wel verliezen, uitremmen geen enkel probleem

)Nog te jong voor de classics.
Nu ben ik alleen bezig met mn pa met het classic zijspanracen. 13 dec. mogen we onze kampioenschapsbeker op komen halen

Na er jarenlang van gedroomd te hebben en uiteindelijk de hoop te hebben opgegeven, nu toch nog nederlands kampioen