zeker op een motor zou ik nooit een prop doen. ik zou dan altijd voor een grote plakker (we noemen ze altijd paraplu, maar weet niet of t de echte naam is) van binnenuit erin trekken....ik persoonlijk vervang een band waar 200+ mee gereden word altijd als ie lek geweest is. je wil niet weten wat er allemaal in een band gebeurt als ie lek is en hij rolt nog een paar meter
Idd. Ik heb zelf een keer een lekke band gehad (nog geen 100 km oud) en wilde er een prop(plu'tje) in laten zetten, bij m'n dealer zeiden ze "Ik wil het best doen, maar je bent hier nooit geweest, ik ken je niet en jij kent ons niet". Omdat het gat dus in de trekrichting van de band zat. Heb uiteraard een nieuwe band om laten leggen.
is die niet erg druk qua verkeer?
Ligt eraan, soms wel, soms niet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2009 om 12:32:
heb ex circuit bandjes liggen (dacht supercorasa's)
Opzich goed te doen, ik heb er ook 3 setjes circuit gebruikte supercorsa's onder gehad. Alleen 2 van de 3 setjes waren beetje glad, ik vond ze niet lekker meer rijden als ik ging knallen. Kan ook zijn dat ik gewoon 2 slechte setjes getroffen heb, hoor je wel vaker. Ik hou het toch liever op nieuwe banden, ook supercorsa's of tegenhangers.
Voor mijn circuitdagen dit jaar heb ik trouwens BT-003's van bridgestone liggen, opvolger van de BT-002, ben ik wel benieuwd naar.
GVD! gisteravond me band lek gereden kan ook niet geplakt(gaatje zit in loopvlak) worden omdat er een scheur in de binnewang zit , daar is die niet lek maar tis nie veilig.
Heb niet eens met platte band gereden voor mijn deur is de band leeg gelopen.
ze zijn hier volop aan het ronoveren de hele buurt hier dus zal wel iets op de grond gelegen hebben.
2e keer al dat ik nieuwe band kan kopen omdat die lek is en niet herbruikbaar
Lekker dan...

Leuk, mensen die hun zooi laten slingeren en jij je band op lek rijd.
dat is een reden waarom ik me andere banden meteen effe heb laten nakijken
200+ gisteraaf nog gereden .
soms wil je tijd winnen om thuis te komen.
Wat doet die Beemert van jou nou naar de 100 en top?