Partyflock

Forumonderwerp · 600763
16 volgers · 250552x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af of er nog meer Mensen zijn hier die ook een motorrijbewijs hebben. En waar ze dan op rijden?
Ik zelf rijd al bijna 1 jaar een Suzuki GSX 600F
Waarschuw beheerder
donateur
Klote weer om te rijden nu
Waarschuw beheerder
met dit weer stuur je je hond nog geeneens naar buiten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Juist
Waarschuw beheerder
donateur
hey hennep rijd die bike van jou nou al es? als t zaterdag middag nou lekker weer is he... gaan we dan ff stukkie tufffen?? :D
Ik kom btw op mn brommertje naar je toe dus helm hek bij me :)
Waarschuw beheerder
hahahaha,nog niet meissie,maar de cashflow zit er wel aan te komen,paar extraatjes erbij,nog ff geduld meis (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi zo
Waarschuw beheerder
donateur
op de brommer naar delft.. welja :p
Waarschuw beheerder
is maar een kippe eindje,heb vroeger vlakbij waar marylou woont gewoond,ging ik altijd fietsen
Waarschuw beheerder
donateur
Is idd maar klein stukkie Hennep heb t een paar weekende geleden alleen gedaan is maar 15 km heen en ook weer 15 trug..:D wel vanaf de pont gerekend hoor ;)

OOW okeej beter man dat die BIJNA klaar is :D heb zin in een ritje op de Duc

Stond/staat trouwens mooie duc op mn werk..
een duc 999 :D
Was er nie bij weg te slaan :$
Waarschuw beheerder
die zijn zeer mooi ja (y) een rooie zekers?? er stond trouwens gister een zeer lovend stukkie over capirossi en ducati in de krant,zit er over te denken om het in te lijsten
Waarschuw beheerder
donateur
ja een ROOIE
Weet je tog :) I LOVE REDDEVILS :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil een roze :)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk Marja :D

Neej als.. ja daar is weer eens die als..
maar als ik mn motor en rijbewijs heb wil ik een tank met dolfijntjes erop en mn motor zelf blauw ofzow :D

En anders een rooie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlen/Sittard - Zijn lust en zijn leven is het al lang niet meer. Daar was de klap van het ongeluk dat Raymond Lowis in een rolstoel deed belanden, te hard voor. Toch rijdt de geboren Heerlenaar sinds vorige maand weer motor. Niet om zichzelf te profileren, maar om te genieten. En om kinderen te helpen.
Hij had het wel verwacht, Raymond Lowis. De aandacht van omstanders. Want eerlijk is eerlijk, hoe vaak kom je een motorrijder in een rolstoel tegen? Op een aangepaste Suzuki Hayabusa? Een grijs racemonster met een speciaal ontworpen zijspan. Zonder zitje. De span is slechts voorzien van een houder en een klem. Om de rolstoel van de eigenaar op vast te zetten.
Opvallend dus. Maar dat er mensen zijn die met een camera klaar staan als hij opstapt? Nee, dat had de geboren Heerlenaar twee maanden geleden niet gedacht.
Begin december legde Helmut Herman van de Duitse firma Stern Gespann de laatste hand aan de aangepaste motor. Op speciaal verzoek van Lowis in elkaar gezet voor een gebruiker in een rolstoel. Met een tip-tronic-schakelsysteem aan het linkerhandvat en een noodrem rechts. Met een beugel op het zadel voor de nodige stabiliteit. Iets dat de bestuurder door zijn handicap mist. En zoals gezegd met een apart zijspan. Waar Lowis zijn rolstoel op kan zetten, nadat hij op het zadel is geklommen. De wielen in een houder en het frame in een klem.
Bijna vijf jaar geleden maakt de in Sittard woonachtige Lowis zijn laatste ritje op een normale motor. Op 2 april 2000 verleent een onoplettende automobilist in Wijlre geen voorrang. Hij schept de dan 24-jarige motorfanaat. Lowis belandt met een dwarslaesie in een rolstoel.
,,Drie maanden na het ongeluk kwam ik uit de revalidatiekliniek. Een maand later was ik weer aan het werk als consultant. Ik pakte mijn leven op, maar dan in een rolstoel.'' Voor een motor was geen plaats meer. Dacht hij. ,,Vroeger profileerde ik me met een motor. Het was een deel van mijn persoonlijkheid. Nu twijfelde ik. Dat had niks met angst te maken, ik was niet bang om weer motor te rijden. Het ging om het gevoel. Voelde het nog wel goed? Wilde ik het nog wel? Ik verzamelde dingen om me heen van voor het ongeluk. Motorrijden paste er niet meer in. Het voelde niet meer als een noodzakelijkheid. Maar mijn ego wilde nog wel. Uiteindelijk heb ik een nieuwe motor gekocht en die laten aanpassen in Zuid-Duitsland. Om de proef op de som te nemen.''
Begin december nam Lowis die proef. Hij zag de motor voor het eerst. ,,Ik wist meteen dat de passie over was. Ik hoef me niet meer te bewijzen met zo'n ding. Vroeger was het alles voor me. Na het ongeluk niet meer. Daar ben ik nu achter. Deze motor is een luxe vervoermiddel om in mijn vrije tijd op te rijden.''
En een vervoermiddel dat geld kan gaan opleveren. ,,Ik wil iets met deze motor gaan doen. Het is wel een bewijs dat je veel kunt bereiken als je het echt wilt en doorzet. Ik heb bijvoorbeeld een afspraak met War Child om plannen te maken. Misschien kan ik geld inzamelen door tochtjes voor kinderen of gehandicapten te verzorgen op de motor. Ik heb er zoveel bekijks mee, dan kan ik daarnet zo goed van profiteren voor een goed doel.''

[img]http://members.home.nl/wlevels/hayabusa.jpg[/img]

:respect: voor zo'n kerel :respect:
Waarschuw beheerder
mee eens ja (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi
Waarschuw beheerder
donateur
nice :)
Waarschuw beheerder
donateur
:K

Waarschuw beheerder
:respect:

Ik weet het wel!! Als ik ooit invalide word!! GSXR 1000K5 zijspan!!!!!!!! :respect:

Zijn er hier nog mensen die circuit rijden.

25 mei vrij rijden @ assen :D

Waarschuw beheerder
Leuk Marja :D

Neej als.. ja daar is weer eens die als..
maar als ik mn motor en rijbewijs heb wil ik een tank met dolfijntjes erop en mn motor zelf blauw ofzow :D

En anders een rooie :D

Een rooie is ook sneller ;) :+
Waarschuw beheerder
donateur
http://members.home.nl/randyio/onzin/IMG_0014.AVI

hier is nog een crossfilmpje van me tijdens een indoor wedstrijdje, dezelfde indoor waar mn vader zn been brak
Waarschuw beheerder
cool filmpje freggle maarre wat een herrie op de vroege morgen en zie hem niet liggen hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
wie mn vader? nee ik rijd 125, hij 250 andere klasse ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Herrie is goed :)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe meer geluid hoe beter :D :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
mmmmmm,ziet freggle hier ook nooit meer,ga maar lekker m,n nest in dan
Waarschuw beheerder
donateur
ben er stiekem toch
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook
Waarschuw beheerder
donateur
Nee jij niet
Waarschuw beheerder
donateur
Wel
Waarschuw beheerder
donateur
heb mijn rijbewijs nog niet... maar wil hem zeker gaan halen als ik er euris voor heb... :jaja:

Oh en als ik mag kiezen waar ik op mag rijden:
Ducati monster 620 :kwijl:

[img cacheid=00083c220016b69c363e96d11a00908f80]http://www.moto-station.com/uploads/626_normal.jpg[/img]

Leuk brommerke :)
Waarschuw beheerder
Chantalu is een vrouw naar m,n hart(Y) ,alleen heb ik een ducati monster m750
Waarschuw beheerder
donateur
Ben een klein meisje dus ook een klein brommertje :D
Waarschuw beheerder
wil je hem dan in het zwart?????? een ducati monster dark zeg maar
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: hoewel ie in het geel ook mooi is :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee,dat vind ik nou niet,geel ben ik niet kapot van eerlijk gezegd. zou zelf voor rood of zwart gaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil een roze :)
Waarschuw beheerder
met paarse stippeltjes marja??????
Waarschuw beheerder
donateur
Jep
Waarschuw beheerder
en gele bloemetjes erop? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Neej
Waarschuw beheerder
wel joh,moet je doen :yes: kan je ze met een roze gietertje water geven
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb net een maandje me motorrijbewijs kheb nu een cbf600sa [img]http://www.honda-henke.de/images/fahrzeug/350/cbf600s_nh411_04.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
mooi machientje
Waarschuw beheerder
thnx er zit ook abs op vind ik wel zo veilig :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet nog beginnen aan mn motorrijbewijs en dan wil ik een kawasaki zx10 gaan halen

[img cacheid=00134a3e0016b877b3f5ba671a0090b957]http://www.motoreview.ru/archives/2003/11-03/12/zx10.jpg[/img]
:respect:
laatste aanpassing