Partyflock

Forumonderwerp · 600763
16 volgers · 249046x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af of er nog meer Mensen zijn hier die ook een motorrijbewijs hebben. En waar ze dan op rijden?
Ik zelf rijd al bijna 1 jaar een Suzuki GSX 600F
Waarschuw beheerder
donateur
Doe ik van de week wel ff en dan zet ik hem hier ook wel ff neer:)
Waarschuw beheerder
Is goed! Ik zal de mijne ook ff showen.

Dit is hem dan, hier staat ie nog bij de dealer, alleen zit er nu een andere uitlaat op.

[img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/13659[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:K
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0003deb60009853afc5fa3a51a000fd5c0]http://members.lycos.nl/pycnoscelinea/images/Motor/M6.jpg[/img]

Mijn knol... Een GSX 600 F uit 2000... Hij lijkt wel btjuh vaal van kleur maar dat ligt um aan camera... :-P Hijs toch echt knalrood in ut echie... :-D
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm........zit net effe de krant te lezen.....afgelopen weekend 7!! motor-rijders verongelukt!..... :( :( :( :(
Waarschuw beheerder
donateur
Oeps dat is niet zo mooi. Ik zal de krant ook zo eens uit de brievenbus gaan halen.:(:(
Waarschuw beheerder
ik heb vanaf '98 mn motor rijbewijs maar dit is mn eerste lente zonder motor :(
heb vorig jaar bijna n fataal ongeluk gehad en ben nu eerst bezig om mn autorijbewijs te halen en dan weer n motor.
zodat ik weer met jullie kan rijden :p
2 Maiky ik heb 2 jaar geleden ook zo;n thundercat gehad !
Veel plezier aan gehad leuke kleuren en handig zo'n grote tank.
Respect voor alle dames met n motor :hug: (k) voor jullie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
=>CrazyChris

Thanx!!! Hij bevalt me ook nog steeds prima :P
M'n pa heeft jaren geleden die rood met wit gehad, die vond ik toen ook wel erg mooi.

Veel succes met je autorijbewijs!

(K) terug

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel me motorrijbewijs gaan halen (dat zeg ik trouwens al een paar jaar)maar het probleem is geld!!! het kost best wel duur zo'n motorrijbewijs
Waarschuw beheerder
Das nie zow heeeeel duur... :-S Met 1000 euro was dat wel bekeken, inclusief examen van 200 euro... En dan had ik me autorijbewijs ook nog eens niet... Als je dat al hebt kun je wel met minder lessen toe...
Waarschuw beheerder
thenx maiky
2 tha miep
je kan toch ook losse lessen nemen dan ben je niet zo duur uit.
Waarschuw beheerder
Zown pakket is altijd fout... Losse lessen kun je altijd stoppen als je niet meer wilt en je kunt dan ook minder lessen nemen als het zo uitkomt...
Waarschuw beheerder
=>tha miep
Je betaald nu al snel 40 euro per les. Weet niet of je aanleg hebt. Maar je zit toch snel aan 20 lessen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen!! Ook zou ik dan maar snel beginnen, want ze willen het verplicht stellen dat je alleen nog maar mag lessen met beschermende kleding! Wel heel verstandig maar dat kost ook niet niks!

Succes!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Puch Macho, bj 1994 met leovinci uitlaat :):):):):) Wot up!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Suzuki Bandit S 600

[img]http://www.suzuki.nl/motoren/bandit600s/img/bandit600s_kl3.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een mooie motor. Heb nogsteeds geen foto van die van mij online. Sorry:S
Waarschuw beheerder
===> 2 bizarre

Laat je daarmee nou ook het rubber op de weg liggen? :-D
Waarschuw beheerder
donateur
:D

kawasaki zx10
160 pk's, thundercat fibreglass kont, gilera dna booskijk koplamp en sebring uitlaat die heel veel herrie produceert ;)

[img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/7347[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb momenteel ook een Suzuki GSX 600 F, maar ik wil een andere voor de zomer, ik twijfel tussen een Yamaha R6 of een Ducati Monster, twee totaal verschilende motoren.
Waarschuw beheerder
Wat je ook kiest! Allebij geweldig! :D

Niet alleen de motoren verschillen ook de prijs ;)

En zijn de onderdelen van een Ducati zoiezo al erg duur mocht er iets aan kapot gaan.
Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in Maiky, ik moet er idd nog

maar ff goed over nadenken :D

Eerst maar wat proefritjes maken. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vorige week een proefrit gemaakt op een GSX750 moet alleen nog een jaar wachten totdat ik er legaal op mag rijden.:)
Waarschuw beheerder
Ik heb al bijna 2 jaar mijn motorrijbewijs (direct begonnen toen ik 18 werd) en rij dus ook al bijna 2 jaar op mijn Yamaha Virago 250 CC. Maar zodra ik 21 word komt er ZEER ZEKER een Ducati Dark Monster 600 CC (zwarte uitvoering)!! Nog iets waar ik supergeil van word!!! ;)
Waarschuw beheerder
Ducati zijn zeer mooie fietsen maar de stuurslag is echt om van te janken bij de meeste modellen... :-P Maar hopen dat je niet al te veel rondjes hoeft te draaien op je erf enzo om der af te komen... :-D
Waarschuw beheerder
To stuiter ==>

Je bent toch 24?? :-S Heb je dan licht rijbewijs examen gedaan?? :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Jep dat heb jij goed gezien. Kon vorig jaar zomer kiezen of in Maart op examen en licht afrijden waar ik de bijzondere verrichtingen wel mee kon. Of de hele zomer met mooie weer door lessen omdat ik die verrichtingen niet kon op een zware. Ik me onderrug gekneust gehad en die wou dus niet echt mee buigen in de scherpe bochten:(:(
Waarschuw beheerder
Joh... das wel balen! Maar je gaat dus straks over op een zwaardere? Ik zou nu in principe overal op mogen rijden maar heb voorlopig nog wel ff genoeg aan die Thundercat.

Ga van de zomer wel proberen een stukje te rijden op de motor van m'n moeder. Die heeft een Yamaha V-Max, 1200 cc, 145 pk!!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Neej hoor moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens erg vind. Het gaat zo ook al hard zat en ik weet zeker dat ik met een volvermogen het afgelopen zomer niet had overleeft. Misschien maar goed dat ik ongeluk heb gehad ben er wel heel veel rustiger door gaan rijden moet ik zeggen.
Ik zie over een jaar wel wat ik ga doen. Echt zwaar ga ik niet rijden want me techniek is niet echt goed door me rugje. Maar ik kan er mee leven ik rijd voor de lol en niet voor de pk's of de cc's
:D:D
Waarschuw beheerder
Voor mij maakt het ook niet zoveel uit. Maar ik heb vorig jaar een keer op een yamaha diversion gereden... nou dan wil gewoon echt niet vooruit! Het is juist zo kick om snel in te halen. Hoge snelheden zijn af en toe wel leuk, maar na een paar kilometer ben ik dat al weer zat. Geef mij maar leuke slingerdijkjes :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van de zomer op de A2 175 km/h gereden dat vond ik ff hard zat. Kijken of ik dit jaar harder kan. Maar het is wel zo dat ik wat rustiger een leuke route rijden veel leuker vind.
Waarschuw beheerder
mmmmm hard rijden ???
nijmegen-rotterdam 40 minuten
schiphol-rotterdam 15 minuten
delft-rotterdam 8 minuten (vanaf de klokkaart tot op de bank he !)
elke zaterdam ochtend als ik naar mn werk ging dan ging ik volluit top van rond de 250 met mn suzuki sv650s
Waarschuw beheerder
Pagina 18, zwart omrand? Hoe zat dat ook alweer?
Waarschuw beheerder
2 stuiter ===> Bij mij hadden ze een vol vermogen Kawasaki EZ5 en een 25 kw versie... Maar heb lesgereden op beide fietsen en heb eerlijk gezegd zeer weinig verschil gemerkt... Al helemaal niet bij bijzondere verrichtingen...
Waarschuw beheerder
donateur
Jah bij mij hadde ze een 650cc Honda en een 250cc Honda en dat verschilde bij mij heel erg. Vooral dat ik moet da kleine ding beter bij de grond kon. Heb nu een 600cc GSXF en dat was zeker de eerste weken ff wennen maar gaat nu best goed al is me techniek nog niet alles.
Waarschuw beheerder
al 3 jaar mijn rijbewijs
yamaha 1100 cc dragstar.
Waarschuw beheerder
Zou ik net zeggen ja... :-P Mijn GSX F is tenminstuh redelijk uit de kluiten gewassen en weegt leeg al 208 kg...
Waarschuw beheerder
donateur
Jep dat klopt officieele gewicht van een GSX600F is 201.5 kilo. Maar gaat nu goed hoor. Lekker scheuren door de bochten.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er te huilen CrazyChris?
Waarschuw beheerder
nou .....
dat ik mn motor niet meer heb :'(
ik begin m nu echt te missen met t mooie weer :'(
Waarschuw beheerder
Wees gerust... Ben ook met mijn motor aant sleutelen dus kon vandaag ook nie rijden... :-P Maar niet lang meer! :-D :bounce:
Waarschuw beheerder
ik ben niet aan t sleutelen :(
ik heb m niet meer !!
omdat r zonodig iemand niet zat op te letten :'(
Waarschuw beheerder
Hmn, dat is zeker minder CrazyChris. Sterkte ermee.... maar 250 op een sv650s??? Kan dat.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij de 2001 versie van de SV650S is de fabrieksopgaaf 212 km/h... Met leuk uitlaatje en ander stuff moet je op de teller die 250 cker wel kunnen halen... Of het dan ook 250 echte km's zijn? Sja...

Waarschuw beheerder
crossmotor ook goed?
2 stuks :kawa 125cc
suzuki 250cc
Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk is dat ook goed een motor is een motor:)
Waarschuw beheerder
250 ??? ja alles kan !
maar we hebben ook nos !!
of andere tandwielen
Waarschuw beheerder
maar als ik r weer eentje gaat kopen wil ik zoiets
[img]http://www.safe.nl/images/motoren/MZ-27-RP.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik ook al niet met me voetjes bij de grond:cry:
Waarschuw beheerder
ik heb liever 4 wielen, een kart of zo, anders een mercedes clk DTM