Partyflock

Forumonderwerp · 600370
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is naar volgens jullie de beste pil?
want ik krijg steeds vaker van de kut dingen.
ik vind zelf persoonlijk Witte duifjes super, maar kan ik niet meer aan komen. maar blauwe lovers vond ik ook niet slecht!
Waarschuw beheerder
je kan wel vragen naar een naam, maar logo's zijn overal te krijgen.
De ene kers of nike of wat dan ook is zeker niet het zelfde als een ander met de zelfde naam!
Het beste is om gewoon je vaste "leverancier" te nemen, zodat je zeker weet dat de ingrediënten de juiste zijn!
De een gebruikt veel speed, de ander weer mdma, dus wat wil je, knarsen of spacen?????
Waarschuw beheerder
hmmmzzzz ; dolfijntjes, kersjes en blauwe smilie's zijn wel lekker !

kuzziezzz
Waarschuw beheerder
Ik denk dat euro'tjes, vlindertjes en mitschubithi's de beste zijn maar het is ook maar net wat je erop drukt he.
Dus gewoon proeven.
Er wordt veel troep in gedaan....
Waarschuw beheerder
Tic tacs en bert&ernies, vooral die met yoghurtsmaak!!:p
Waarschuw beheerder
met crush eens tic tacs duideluk de beste daar heb je wel 48 uur frisse adem van,
:P standje 69 schijnt errug goed te zijn en roze motoralas ook wel :P
Waarschuw beheerder
ik heb nu witte ronden mitsubushi's en ze zijn vrij goed ik betaal er ook wat meer voor maar dan heb je ook wat

en slik nog steeds mdma capsules die zijn ook wel lekker(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zorro's vond ik wel goed.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nu witte ronden mitsubushi's en ze zijn vrij goed

Weleens donkergele mitsubishi's gehad met donkere spikkels? Ik heb ze 1 keer gehad. Ben nog nooit zo hard gegaan.
Waarschuw beheerder
Ultra-bollen 200/250mg mdma 50/100mg speed(meerdere soorten/kleuren)8/9 jaar terug ofsow,te enge pillen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Yooh luitjes, de laatste tijd zijn bij ons in de buurt alleen maar salmiakjes te verkrijgen.
Helemaal niet veel mis mee, laat ik zo zeggen je wordt er !!errugg!! wappie van!
Alleen slaan de pillen me op de benen, waardoor de dansdrug opeens geen dansdrug meer is!:S
Vast wel meer mensen hier last van!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[Quote]
Ultra-bollen 200/250mg mdma 50/100mg speed(meerdere soorten/kleuren)8/9 jaar terug ofsow,te enge pillen
[Quote]

Djeezzz..:S Als ik daar een halfje van pak ben ik de halve avond zwaar vd kaart :D

Waarschuw beheerder
Salmiacies zijn nog steeds de heftigste1
8 uur waus van 1:xtc:

Ander die met de kappa tekentjes
Waarschuw beheerder
groene flatliners = superpilletjes
of idd blauwe Smilies = ook heel erg goed te doen
maar zijn echt veel goede vito's hoor de laatste tijd en dat in het oosten van't land
Trouwens salmiakjes zijn idd ook echt erug goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had witte kersen.. dingen waren zo groot als een paracetamol.. Die knalden hardd 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dit is echt al de 100ste topic hierover