Partyflock

Forumonderwerp · 599989

Waarschuw beheerder
Wie gebruikt er wel eens doordeweeks ?

Speed coke pillen ?

wie durft dat te melden, om vervolgens alle moraalridders over u heen te krijgen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Door de weeks zeker wel... Sos vooral...
Plofje na t werk ofzo... of zelfs een keer in de pauze met een collega.... Vaag als je dan in een winkel werkt, en vooral ook goed goed goed deo spuiten daarna want t stinkt echt heel errug...
en zaterdag overdag as ik vrijdag was wezen stappen en een nachtje doorhaalde nam ik ook wel eens een nifje sos op de wc stiekem

maar nu helemaal nie meer...... Trots ben ik er niet op maar idd je kan er niks meer aan vernaderen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het toevallig afgelopen vrijdag het gebruik door de weeks afgezworen.

In 2002 blowde ik elke dag. Ik was zoooo sloom als de pest eigenlijk. Heel snel depressief. Toen ben ik gestopt met blowen door de weeks en mijn wekelijkse beleving werd ook compleet anders voor mij! Ik was veel energieker en had veel meer zin om dingen te doen (simpele dingen zoals spullen opruimen etc.)

Sinds december 2002 gebruik ik weer sinds jaren weer hoe jullie het noemen dan Harddrugs. Ik nam eerst op feesten een pilletje en hoe verder ik richting de dag van vandaag ging, ging het ook over naar door de weeks (ook SOS). Ik kon mijn bed amper uitkomen, had 4 bakken koffie nodig om een beetje te functioneren. Zelfs had ik ook door dat het met mij op mijn werk ook eigenlijk niet lekker ging. Mijn collega's hadden het dan niet door, maar ik was ook snel aggeresief.

Ik heb besloten nu: Blowen en andere "genotsmiddelen" gebruiken doe ik nu alleen in het weekend en om het eerlijk te zeggen, het bevalt mij ook zo nog!

Voel mij hartstikke lekker door de weeks en nog lekkerder in het weekend :P:P:P

Waarschuw beheerder
2party-Q: nee, mijn stelling gaat niet in rook op, want ik zeg alleen dat ik me dat niet meer kan veroorloven doordat ik niet zomaar kan spijbelen van mijn werk, zoals dat op school vroeger ging.
daar bedoel ik dus ook mee dat mensen die nog op school zitten, of de hele dag op hun luie reet zitten, makkelijker zonder problemen drugs door deweeks kunnen gebruiken, dan mensen die 40/week werken.

wat ik me wel afvraag, wat heb jij die 2 maanden voor de rest gedaan? werken, naar school, of op je luie reet gezeten....?
Waarschuw beheerder
donateur
Das gewoon ziek als je dat doet.

Waarschuw beheerder
cker alleen in het weekend sos en bier voor de rest niks misschien een beertje door deweeks
Waarschuw beheerder
Ik drink elke dag bier, das toch ook fout? ;D

Waarschuw beheerder
donateur
2KLEINPARTYMENS>>

'k Werk gemiddeld 55/60 uur per week, en dat heb ik die maanden ook gedaan net zoals de afgelopen 4/5 jaar van m'n leven... :S

Verder nog pogingen om me af te zeiken?!

Enne... wat ik bedoelde met 't feit dat je stelling in rook opging, was dat ik soms in 't weekend gewoon aan 't werk ben, (en dat ik echt niet de enige ben in NL), en dus doordeweeks wel 'ns wil feesten... dus dat dat voor mensen verschilt, of dat fout is of niet!

Waarschuw beheerder
idd wel eens een pil genomen door de weeks maar dat tijdperk heb ik nu wel gehad!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja

en waarom zou ik me erover moeten verantwoorden ?
Waarschuw beheerder
donateur
das ook drugs Tompiedompiedom, maar wel lekker ;)

Waarschuw beheerder
2 Wackie-J: Kun je je voorstellen dat er ook nog een andere soort beleving van drugs is dan alleen maar helemaal van de kaart zijn, al dan niet op een feest?
Ik ken drugs oorspronkelijk niet eens als feestartikel, maar juist als een middel om een soort van spirituele beleving te ondergaan.
Dat betekent dat ik het gebruik van drugs ook veel meer van het moment laat afhangen dan van de kalender.
Het enige waar ik rekening mee hou in sommige gevallen is dat ik de volgende dag niet hoef te werken. (nu is dat voor mij ook wat makkelijker omdat ik ook in het weekend wel eens werk en dan doordeweek vrij heb)

Ik denk dat het alles te maken heeft met je instelling ten opzichte van drugs.
Je hoeft namelijk niet altijd snoeihard te gaan van drugs.
Zo kan een half buisje g in je ijskoude cola, op een zomers terrasje, net zo aangenaam zijn als een biertje of een jointje.
Waarbij bij mij een golaatje, om een aantal redenen, de voorkeur geniet boven een biertje of een jointje.
De kunst is om het ontspannend te laten zijn, zonder ook maar een moment vaag te worden.
Pillen, paddo's en dat soort gedoe is trouwens wel weer een ander verhaal :-)

Overigens wil ik het drugsgebruik doordeweek niet promoten hoor, ik wilde alleen maar even duidelijk maken dat ik je reply een beetje teveel getekend vind door jouw eigen ervaring, en dat ik jouw definitie van een verstandige gebruiker een beetje beperkt vind. :-)
Wel ben ik het met je eens dat er niet zo heel veel verstandige gebruikers zijn ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
heb het weleens gedaan

zal ook vast nog wel een keer gebeuren...
Waarschuw beheerder
gebruik wel eens sos op een donderdag

niet veel maar het geen wat over was van afgelopen weekend
Waarschuw beheerder
ik heb het weleens een keer gedaan toen ik een werkstuk moest maken voor school en ik helemaal niets kon verzinnen.Had toen stiekum een halve p genomen en kreeg opeens super veel inspiratie! Die onzin die ik had ingetikt bleek overigens later wel erg goed te zijn :-)
Verder had ik één keer tijdens mijn tentamen een halve genomen in de hoop dat ik weer inspiratie zou krijgen maar dat zal ik niemand aanraden: zit je daar lekker kort om je heen te gapen en smilen in het klaslokaal op het moment dat je een tentamen maakt :S en ondertussen nix beters kon verzinnen... Dit doe ik dus nooit meer!
Dan doe ik het toch maar liever in het weekend als er een goed feesje is :D
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel eens vaker wat door de week gebruik en ik doe het nog steeds soms. Ik heb het hier dan over speed waardoor ik goed en geconcentreerd lang aan een stuk kan leren voor bijvoorbeeld een tentamen.

Maar ik heb het dan wel over heeele kleine hoeveelheden, waardoor je net een tikkeltje fitter of geconcentreerder bent.