Partyflock

Forumonderwerp · 599803

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik vraag me af watvoor ervaringen jullie hebbe met die dingen. Kdacht afg. za laat ik es wat rustiger aan doen, herbals kunnen geen kwaad. Nou heb er drie op, erbij geblowt en gedronken en ik voelde nog geen ene f*ck!! Lekker dan...volgende x weer wat anders..ja toch
Waarschuw beheerder
Super!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!! Kan wel al me mooie ervaringen hier neer gaan posten, maar het blijft geweldig spul! Gebruik al sinds me 15de herbals, en maar 1 keer ziek ervan geweest. Het is een beetje verkennen wat het beste bij je aanslaat, maar zodra je "het" gevonden hebt, is het suupje! :D
Waarschuw beheerder
ik zelf neem vaak supercaps, die rode ephedra capsules, daar sta ik helemaal van op mijn kop. hoewel ik er steeds meer nodig heb om hetzelfde effect te krijgen, maar das met alle drug toch
je krijgt gewoon een heel fit gevoel en overal tintelingen. je hart gaat tekeer als een gek, maar daar wen je wel aan. ik kan na een feest wel slapen, maar de meeste mensen die die dingen gebruiken hebben daar wel vaak moeite mee geloof ik.

Waarschuw beheerder
je krijgt ook nooit het effect van echte drugs maar je krijgt gewoon super veel energie kan de hele n8 doorgaan en das wel lekker!!!!!
Waarschuw beheerder
ik had ook die supercaps en heb de hele nacht geen oog dicht gedaan dat was het enige effect, ik had allemaal rare ideeen/waanbeelden enzo! haha echt kut, maarja heb nog potje met 22 stuks dusse..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zweer echt bij die dingen. Vind ze super lekker, ga er super hard van zit helemaal onder het kippevel kan er goed van slapen en voel me de dag erna helemaal top.

Je moet er wel bij blowen, en op een avondje heb je zo'n buisje leeg.

Hartkloppingen heb ik nooit last van en volgens mij klopt het wel wat Chris zegt over je energie kwijt kunnen.

Ging op multi echt knetterhard met slechts 3 final e's

Wel erg veel bij geblowt, maar das wel een must bij ephedra gebruik (vind ik dan)

Maar ueh op internet bestellen is wel een stuk goedkoper volgens mij, normaal betaal ik tussen de 10 - 15 euro in de smartshop en daar doe ik meestal 1 avondje mee maar nu zie ik op www.azarius.nl wel betaalbare prijzen staan maar zijn deze ook net zo goed?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik koop er altijd 4 voor 3,50 euro... Gewoon in de Smartshop. Zal wel mindere kwaliteit zijn I guess, maar ik ga d'r best lekker op!

Waarschuw beheerder
donateur
...maar nu zie ik op www.azarius.nl wel betaalbare prijzen staan maar zijn deze ook net zo goed?

Heb wel's bestelling gedaan bij Azarius en de kwaliteit v/d herbals vinnik nix mis mee!... Wel aanrader dus, levering was ook snel geloof ik:)
Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort maar s groot inslaan dan

tnx voor info

Waarschuw beheerder
donateur
Maar zijn 'r hier ook nog mensen met ervaring met de volgende herbals want daar he'k nog niemand over gehoord. (hoor nl. voornamelijk herbals die Ephedra bevatten voorbij komen hiero..)

>>Kryptonite, Spacer, Genesis, Space Cadets, Shamans Dance, Parachute, Druids Fantasy, Eclipse, Voyager
?????
laatste aanpassing