Partyflock

Forumonderwerp · 599199
Waarschuw beheerder
Nou, ben weleens benieuwd welke reclame jullie een hekel aan hebben... Ik aan Depend, dat er zo'n piswijf op die beeldbuis verschijnt.
[img cacheid=0012e98600092fd45b5f31701a000d6af0]http://www.poise.com/nl/images/nl_poi_xtra_numbers_free.jpg[/img]

En Always...:s "En je ruikt het nie...:kots:"
[img]http://www.always.com/en_us/images/prod_family.gif[/img]
En da vaak onder het eten ook nog...:/ Word ik echt nie goed van!!!
Waarschuw beheerder
donateur
En als ik dan toch bezig ben: de leukste vind ik die van de pindakaas (met dat jochie die zijn bal op het balkon schopt) en die al wat oudere: van rolo, en met dat kopje suiker etc
Waarschuw beheerder
effffffe chekuh

HAAAAT!

Waarschuw beheerder
donateur
die van rick engelkes en dat lelijke mens dat hem bedankt voor zn advies:bah:
Waarschuw beheerder
Whaaaa!!!2 miech: Ja, die was ik vergeten...:p Gruwelijk ja!!! Rick Engelkes KAN echt nie acteren en da lelijke mens wil ik nog nie als stront onder mijn schoenen hebben...Ha!!! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zet de tv echt altijd meteen over als er reclame komt, dus weet er niet zo veel.......maar indd die van rick engelkes, waspoeder, maandverband enz enz...... :bah:

Waarschuw beheerder
Die van lex is een goede tweede, maar de nummer 1 ergenis bij mij blijft toch de waterbeddenconcurren­t. Dat irritante muziekje is nog tot daar aan toe, maar dat hoofd van dat mens....AAAAAAAAA...­.en dan niet 1 keer, neehee..dan laten ze 2 reclamesverder nog een keer extra dat hoofd zien, met dat kutmeloodietje derin....KILL. Ik koop dus nooit van mijn leven iets bij de waterbeddenconcurren­t, alleen al door die reclame
Waarschuw beheerder
2Eric-D:
Daar sluit ik mij helemaal bij aan, vreselijk is die :/
Waarschuw beheerder
postkrediet inderdaat wat een tyfusreclame is dat!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Van die teringlange reclames voor cdverzamelingen %)

Waarschuw beheerder
donateur
heb je even? :S
Waarschuw beheerder
donateur
"wacht, Rick wacht. je moet iets later komen met je tekst dan is het goed" :kots: :kots:

Die klote reclame hoor je elke morgen :kots:
Waarschuw beheerder
Post krediet idd., maar ook frisia financieringen en fbto met en of dat scheelt
Waarschuw beheerder
WAAROM LOOP JE NOU STEEDS WEG ALS IK TEGEN JE... :kots:

Die van de Ohra is ook erg irri aan het worden :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, als die reclame's waardoor heel veel mensen in NL in diepe schuld raken omdat ze net doen alsof het slim is om een lening af te sluiten. En die mongolen die daar aan mee werken zijn echt eikols. Hebben ze nou niet door dat ze 1000n "domme" mensen diep in de schuld steken?
Waarschuw beheerder
donateur
Frisia financieringen..

'EN DAN NU EEN EXTRA BERICHT...'

GADVERDAMME!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja die van frisia, met die vent die een stok in zn reet heeft, of was dat zilveren kruis:S

roxy>> zeker, die zijn ook verrot

damien>> die mensen sluiten em toch echt zelf af. neem verantwoordelijkheid voor je eigen daden (oeps, dit is weer links tegen rechts:P)
Waarschuw beheerder
whehe, of die van Rexona met al die mensen die gaan zingen in het park :D
Waarschuw beheerder
Of die van da wasmiddel (kan nie op de naam komen) van die moeder en zoon....Moeder: Oh, werk in een restaurant gedaan en ik zie dat je een leuk meisje heb ontmoet...:kots: En dan later zegt ze: Je shirt verteld me later wel wat je gedaan hebt!!! :s Echt als mijn moeder zoiets zegt, dan word ik flink pissed!!!

Waarschuw beheerder
"wat een leuke kinderen" :bah:

1 keer is ie leuk, maar dan ook echt heeeeeeeeeeeeeelemaa­l niet meer!!!
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan die reclame van die waspoeder dat die man een fitnessapparaat heeft gekocht en dat domme wijf erbij blehhhh :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
miech>> die mensen sluiten em toch echt zelf af. neem verantwoordelijkheid voor je eigen daden (oeps, dit is weer links tegen rechts )
--------------

JA, maar misschien moet je sommige mensen beschermen??? Ik heb zelf toen ik bij expert werkte ook wel is zo'n ding voor uitgestelde betaling afgesloten, maar die mensen denken echt dat het gratis is. Zelfs als je ze uitlegt dat als ze 1 dag te laaat zijn met betalen dat ze dan vet veel extra moeten betalen, dat vinden ze allemaal best.

En die reclame's zijn gewoon te smerig voor woorden. Echt, als ik die reclame's geloof, dan zou ik vet rijk worden als ik zoveel mogelijk leningen af sloot

Waarschuw beheerder
Dat gezeik en gezeur over de frisia bende.. fuck toch op met die gast!
Waarschuw beheerder
donateur
Melvin-Voicemail...

AAAARRRGGGG!!!!

Waarschuw beheerder
Die van Frisia, dat dat kereltje soort van het journasal voorleest. gaat over sparen enzo. Irri!
Waarschuw beheerder
donateur
"wacht, Rick wacht. je moet iets later komen met je tekst dan is het goed"

idd... BAH BAH BAH :bah:

schoppen die mensen :@
Waarschuw beheerder
die met dat muziekie en die man en vrouw die aan het dansen zijn... echt een akelige reclame...

Yes u r beautifull 2night op de achtergrond... :kots:
Waarschuw beheerder
HAHAHA DIE MET DIE FACELIFT DAN HAHAHAHAHA :p

MAM???

MAM!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die van die saaie lul van Frisia verzekeringen,
die kan echt niet
Kut Edward Niessen
Waarschuw beheerder
die idioote pisvlek van frisia verzekeringen, die haat ik, kan iemand em eff omleggen ofzo? en al die andere verzekeringen reclames is vette sjit!!!

Waarschuw beheerder
Hahaha die van "wat een leuke kinderen" vin ik dus wel vet...alle maandverband, wasmiddelen zijn :bah:

MAAR die van:
"Schat, wat nou als ik eens die hele afwas zou doen.".....met 1 druppel dreft in de fles... Da da wijf zegt:"Maar dat zou geweldig zijn." Zegt die vent: "He kijk nou, er zit niets meer in, een andere keer dan maar???"

:bah::bah::bah:
Waarschuw beheerder
Ja, Lieke dies ok erg!!!:p Nee, en dan die van de brie..."Schat, je hebt de plant verzet, dat moeten we vieren..." [img cacheid=00008bbe0000fac998ed70ce1a000d7374]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/55.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Hehe die ken ik me zo ff niet voor de geest halen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Die van Frisia verzekeringen :kots:

Die van Rick Engelkes en de lening..

En die van Peter R. de Vries met de goedkope lening :kots:

Waarschuw beheerder
Waterbedden concurent :frusty: :@

Waarschuw beheerder
donateur
ooooow jack wauw !! look it's AMAZINGGGGG!!!

weet je wat ook zwaar iritant is die mensne die iedere ochtend die bel spelletjes op rtl 4 presenteren!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook tegen postkrediet...
Denk dat die wel gaat winnen!!!

(bij radar heeft dat kunstgebit gewonnen, wat ik trouwens een geniale reclame vond...:P)
Waarschuw beheerder
hahahah!
Koop nu de nieuwe cd van Roger Wittacker....

AAAAAAAAlbanyyyy. In deine mauer way ich ....blablablablabla
Waarschuw beheerder
2 Sissy: Whaaaaaaaaaaaa!!!!FU­CK!!! Die is ook heeeellll erg, ja!!!:s Die cd wil ik nog nie als onderzetter gebruiken....:/
Artiest Tuned
Waarschuw beheerder
Jah Roger Whittaker en Sternstunden des Slagers ofzo. GVD. En die ploert van een Rick Engelkes, ik heet ook Rick en met alles roept iedereen: Wacht even Rick je moet ietsje eerder ...bladiebla.. dan is 't goed! GVD&^#$@$#$&@$#

Oh jah en NATUURLIJK Frysia BAHHHHHHH

Waarschuw beheerder
Frisia, Postkrediet en Waterbedden concurrent staan allemaal op de boycot list...

serieus... ze willen naamsbekendheid... en dat hebben ze: we kennen ze nu allemaal, maar als ik 's avonds door de stad loop en een bushokje met waterbeddenconcurren­t tegenkom is dat ding niet veilig.

Waarschuw beheerder
die met rick engelkes is echt het toppunt...
heeft die vent geld nodig ofzo omdat ie zo'n slechte reclame gaat maken en weer terug is bij gtst???

die reclame voor een of andere shampoo (herbal nogwat...) met dat vrouwke die onder de douche helemaal staat te kreunen is ook irritant!
Waarschuw beheerder
donateur
Ariel, stil maar je shirt vertelt het me morgen wel.... Eigenlijk heb ik sowieso een hekel aan ALLE reclames!
Waarschuw beheerder
ik heb egt een hekel aan die reclame van Noordzeefm met Gordon

WAKKER WORDEN :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
"wacht, Rick wacht. je moet iets later komen met je tekst dan is het goed"

dat is zeker weten de allerergste reclame ooit!!

en die van de landmacht is ook echt irritant

"heeft het iets met techniek te maken?
nee..stuntman? nou dat scheelt niet veel.."

Waarschuw beheerder
"heeft het iets met techniek te maken?
nee... bodybag? nou dat scheelt niet veel.."
Waarschuw beheerder
Een bodybag voor Rick zijn ... Ha!!! Die reclame sucks echt!!! :p

Waarschuw beheerder
die irritante reclames met monique van der ven...

:kots: