Partyflock

Forumonderwerp · 598916
Deze cd kreeg ik een paar maanden geleden met het id&t blad binnen, ik heb em eigenlijk in de hoek gepleurd en was laatst aan het opruimen en kwam die cd tegen, dus ik denk schijt ik zet em ff op.
Ik zeg 1 ding deze komt zeker in me top 5 ;) ahha wat een tering vette cd, niet dat eeuwige gebeuk van Techno,HardStyle of hardcore, gewoon chille club muziek van hoge kwaliteit.

Nu heb ik al op verschillende site's gekeken voor die platen die erop staan, helaas allemaal out of stock :S. Weet iemand misschien nog een goede site waar je veel club platen kan bestellen? Dit is een toppertje qua style om te draaien, voor jezelf dan, want als DJ blijf ik gewoon HardStyle draaien ;)
Heb vandaag 3 vette platen gekocht:

Praful - Inspiracao(Hardsoul remix)
*van id&t cd*
Tim Deluxe feat.Sam Obernik - It Just Wont Do
Wawa - No Problem

Toppertjes stuk voor stuk :P :D
Weet je van wie je een cd moet kopen (je bent gewaarschuwd, eenmaal gehoord ben je 'hooked'!)

Erick Morillo!!!!

Zijn sets op woensdag in de Pacha op Ibiza (Subliminal Sessions) zijn legendarisch, afgelopen jaar wederom met Darren Emerson *kwijl*
Hun set is in 2002 uitgeroepen tot allerbeste set van die zomer!

True House Music...:)
ik zal eens ff gaan zoeken(Y) tnx! :D
Outland, dance tracks...
(Y) danke ;)

als ik dan dit soort platen weer hoor, besef ik ineens weer waar het werkelijk allemaal om draait, deze muziek verveeld nooit

Als iemand deze CD's niet kan waarderen heeft hij/zij inderdaad errug weinig begrepen van waar het in de house-scene allemaal om begonnen is.

Meer van dit soort topics please! :9

ontopic, met 12"s kan ik je niet helpen WesZ, maar misschien moet ik maar eens een FTP-accountje voor je aanmaken op mijn server? Ter inspiratie zeg maar ;)
hahahahha contact me maar! :P heb je dat cdtje niet dan???

Jawel, tuurlijk wel! Maar ik heb online nog veel meer van dit soort beats ... geen CD's, just livesets :)

WesZ .. mooi dat je al enige titels te pakken hebt gekregen!!

Een brede smaak is altijd goed!
Club is gewoon heilig voor mij. Door zonder club was er nou geen hardstyle geweest enzovoort!! Ik zou er niet aan moeten denken om de hele dag naar dezelfde style te moeten luisteren :bah:

Bloomingdale cd-tje van id-t is ook aan te bevelen :-) chill

ook de dj Roog cd-tjes zijn heerlijk voor de zondag..

Om nieuwere platen te kunnen scoren zouden jullie maandagavond ideeën kunnen opdoen bij ID&T Radio wanneer Ricky Rivaro draait!
(Y) toppertje ;)

Artiest Fuser
jups vond die cd erg rielekst, me vriendin die totaal niet van house houdt eigenlijk vond um ook erg koel en begint nu wat meer waardering te krijgen voor de muziek. die solo cd van erick e is ook aanrader naast de roog cdtjes :p

De muziek op Naked Music is ook fantastisch .. probeer allemaal ff Bare Essentials 02 uit .. die komt op korte termijn uit!!

Zie www.art-d-fact.tk voor meer info (wordt vanavond online gezet).