Partyflock

Forumonderwerp · 598172
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds gisterenochtend plots gestopt met roken... ik heb dusverre nog geen problemen gehad. Alleen na het eten en bij het kopje koffie van vanmorgen had ik de neiging om automatisch een peukie op te steken....

Heeft iemand nog tips?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nu 3 weken gestopt met roken en moet zeggen dat het meevalt, hopelijk blijft het zo !!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoera voor mano! (Y)
Zo moeilijk is stoppen met roken helemaal niet hè?
Ik ben zelf sinds 23 december gestopt en heb 8 januari een halve sigaret gerookt waar ik enorme spijt van had.

TIP!: Ga ook niet in het weekend roken onder het mom van 'alleen vandaag ff omdat het weekend is', want geheid dat je dan gewoon weer rookt.

Sleur jezelf naar de sportschool :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook gestopt ... dat vreten is klote he ..

voor de rest is stoppen makkelijk vind ik ..

(Y) Succes y'all

Waarschuw beheerder
Ik ben ook al sinds een tijdje gestopt (januari)en het gaat me steeds beter af! 8)

alleen idd de eerste 3 weken heb ik een hoeveelheid snoep weggestouwd zeg :vaag:
Waarschuw beheerder
Ey man rook je nog steeds niet??
Klasse hoor pik..

Ik zit nu op 8 maanden en 3 dagen dat ik niet meer rook, dus je moet wel ff volhouden..heheh :D

spreek je...
moeten nog ff bellen voor teqnology, of ga je niet??

LatRzzz
Waarschuw beheerder
Eind maart ben ik een jaar gestopt.... :) de 8&9 Maand had ik het er ff moeilijk mee maar het is ook weer weg gegaan ben wel blij eigelijk stuk beter zo en ja

SUC6
Waarschuw beheerder
Ik ben ook al sinds de zomer gekapt met die smerige gewoonte. De nicotine mis ik niet echt maar zo nu en dan de gewoonte wel....

Toch hou ik vol!!!

Moet jij ook doen Mano(Y)

Goodluck!!!

Waarschuw beheerder
sinaasappeltje freten
of ook wel een vers geperst glaasje jus 'd orange

dit helpt als je gek word van de drang naar zo'n lekker kankerstaafje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook sinds 16 novenmber gestopt met roken.
Je moet jezelf steeds blijven zeggen dat het heelvies is en zo dan heb je vanzelf geen trek meer
Waarschuw beheerder
donateur
1 tip: V O L H O U D E N Gozer!!!!!

ik ben nu bijna 11 maanden gestopt gewoon van 1 op andere moment..

sommige momenten dan denk je er veel aan maar bij jezelf denken: ik heb het niet nodig :)
en over een maandje of 2 ben je er helemaal vanaf als je maar wil!!!!

Suc6 Goos!!! (Y)