Partyflock
 
Forumonderwerp · 597907
zaterdag 15 februari 2003
Trance Energy JAARBEURS UTREG!!!

Nou ga ik dr heen en niemand die me snapt? :S

Dus leg ik het ff uit i.p.v. al die pb'tjes te sturen ;)


Trance energy is gewoon GOED... vooral in de jaarbeurs (y) lekker dicht bij.. groote zaal (y)
De sfeer is dr echt TOP.. iedergeval de vorige x wel :D en de line up ziet er ook zeker wel goed uit o.a : Johan gielen, Cosmic gate, Kaid tracid, C.Lownoise enz enz... heel gezzelie dus!!! dus nie zeiken het is gewoon een TOF feest!!
 
Go Vienna!!!
hahaha!
ja bob de dj's zijn ook Cker niet mis...
en trance kan wel ok zijn...
MAAR niet om op te :bounce: !!
geen dreun geen bass geen gebeuk nix!
alleen maar irritante melodietjes (zweefmuziek).
denk dat je je daar met een dikke zak paddestoelen wel zal vermaken, of je moet de hele avond ouwe hoeren, maar :bounce: is er niet by!
Spons Bob!!! ;P ik wens je veel plezier!! ik ga toch niet mee...ik ga daarna wel naar HouseQlassics!! word iets harder gedraait!! Dan gaan we weer ff net zo hard als op Hardcore 4 life!!!!!!!! :bounce: :bounce:

Hee chuus
Ben er ook zeker!:)
psies bob!! we hebben weer ff flink staan beuken met de AA!!!! behalve korrel, die was er weer eens niet bij!!
kijk.. Als Multi niet op dezelfde dag was, was ik misschien ook wel gegaan.. Gewoon beetje leuk mieppen en mensen kijken.. Maar tis wel gewoon te soft voor me..
Als andere mensen t leuk hebben, tulek, lekker gaan...
Misschien aftermeetinkje op CS als de rest van HardBass/Multi afkomt???
hahaha.. OOOOOOOOOOOW wat dom..
Ik wist dat ik een feestje had maar heb me vergist... Blond he..
neeeeeeeeeeeeej... Ik ga de 15e naar Emmerich.. Speedrazor Meets Thunderscream... heeeeeeel wat andaz maar zeker meer mijn stijl hahahaha
 
Nog 2 weekjes :D

Ben benieuwd hoe de sfeer is.
Eerst nog ff naar Hard Bass :)
Ik ga ook zekers... Eens een keer een ander feest dan een hardstyle/hardcore feest. Ik heb er erg veel zin in.... :D
Voor mij ook de eerste keer naar Trance Energy.
Ga er in ieder geval zonder al teveel verwachtingen heen en we zullen wel zien wat het wordt.

Ach en als ik die line up zo zie, dan kan het best nog wel aardig worden.

We shall see...
ik twijfel nog enorm enzo....het is weer een bak geld. vorig jaar was dik (y) vooral Cosmic Gate en Jurgen waren lekker, maar toen had ik voor het luttele bedrag van 5 euro iemands kaartje overgenomen :-D. Ook in de hardstyle zaal heb ik me wel vermaakt. Best leuk als jij relatief nuchter bent (10 bier ofzo ) en de rest is dat niet
 
ik = er ook bij :D
:D Lotgenoten :D

Ook ik ga dr heen met niet al te hoge verwachtingen , maar ik zie dat er deze editie van TE genoeg TranceEnergy Beginners rondlopen

ooow wat zal het druk worden in de hardstyle/house/tran­ce zaal ..
 
jij hebt tenminste een eigen mening.

dat van die beginners is gewoon bullshit, die gaan net zo goed naar qlimax etc. want dat is net zo commercieel tegenwoordig!

laat iedereen gewoon doen waar ie zelf zin in heeft, 1 ding is duidelijk ik ga er een heel leuk feestje van maken :D ik heb het nml overal wel naar mijn zin
Ik ga dr ook heen...
 
Heb mn kaartje ook al. Ik ga voor bas en ram omdat hun sets alijd goed zijn naar mijn mening. Charly lownoise vind ik echter een beetje ongepast in de lineup en dus al ik dan een rondje gaan lopen denk ik...
Zo dnek het ook wel :D dat wordt echt knallen en is mijn laatste weekend in NL dus moet echt effe goed gaan knallen :bounce:
ik ben ook van de party. vorige jaar goed vermaakt in de Hardtrance zaal. dus daar ben ik dit jaar ook te vinden. We gaan met een grote groep en het is lekker dichtbij dat is ook een van de redenen waarom van de party ben. en ik ben ook wel benieuwd naar Charly. heb hem nog nooit live horen draaien. begin er al echt zin in te krijgen. lekker :bounce: cu you all at Trance Energy
Ikke ben ook van de partij..... :D
Eerst ff opwarmen in Clubzaal met mark van dalen en jochen...
Daarna mainstage naar Gielen en Cosmic gate..
Daarna t centrum in afteren in de dansfabriek :D
Met dj jean en jose en MC Prime...
Word relaxed avondje...
laatste aanpassing
shit ben ik dan de enige hier die met andere bedoelingen dan beuken en weet ikveel wat nog meer met hardstyle te maken heeft naar Trance Energy gaat???? Ik ga lekker zweven op de sounds van J.Gielen en zeker Cygnus X wil ik meemaken. denk dat dat het spektakel (qua show enz.) wordt van de avond. kai Tracid wil ik daarentegen dan wel meemaken in de hardTRANCE zaal en verder ga ik ook zeker ff de tunes luisteren in de Lexion hal. om daarna lekker waardig af te sluiten met Cosmic Gate 'FIRE WIRE' BOEM BOEM BOEM BOEM TI TU TU TI TI TU TU TI!!!!!! :bounce:
CYA all @ TE!
Ik ga eigenlijk voor de drank mja als ik dta hier post denkt iedereen weer dat alco ben :S
Valt wel mee op de meeste fotos lijk ik nuchter net zoals deze van gisteren :P
:D op TE kijk ik wel effe of ze erger kunnen :P
Tis ook niet alleen alco ;)
Ik moet ook nog effe JUNK zeggen
Zo nu weer ontopic :D
Heb ook maar ff besloten om met een paar malloten naar TE te gaan :P

Vond het vorig jaar een muk-feest, maar dit jaar ga ik met een andere instelling :bier:
ehm..uitrusting..eh.­.:| mjah, wordt knallen :bounce:
..en gezellig natuurlijk,
zie je ook eens mensen die je normaal niet op party's tegenkomt,
kunnen we lekker lachen en wijzen, mwhaahah :devil: :D
Ga jij me nu ook al uitlachen en naar me wijzen?? :(
kBen er ook ZEKER bij!! Vorig jaar was echt top (Y)

Af en toe ff hardstyle afwisselen met zoiets...

kBen errug benieuwd naar Cygnus X

C Ya There!!
Ga jij me nu ook al uitlachen en naar me wijzen?? :(


Nee joh, tuurlijk niet, alcoholisten zijn zielig, daar spot je niet mee :/
Dank je moppie :P

(K)
Oke dan ik ga ook ff kijken wordt mijn eerste feestje weer in maanden! dus ik heb er zin in!
 
Ik doe met je mee hoor Bob.
Ik hou vooral van hardstyle, maar op TE kan ik ook goed uit mn dak gaan.
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
sow dat zullen vast wel vette sounds en kei harde bassen worden :P:S niet wat voor mij :(
niemand begrijpt me ...ik ben echt een outsider...dus leg ik bob de beuker...even aan iedereen uit waarom IK naar trance Energy ga...wahahaha......M­UPPET!!!
ik hoor er alleen maar loze verhalen over zoals daar ga je toch niet heen enzo, maar dan vraag ik ben je er zelf al een keer geweest...... eeeuuuhm nee alleen gehoort dat het een balle feest is.
zeg ik nou ik ga wel lijkt me wel een vet feest en dan zeg ik wel of het leuk was of niet.

dus ik ga er zekerzzzzzz heen:D
ben benieuwd hoe het wordt!!
ga normaal vooral naar hardstyle feesten maar dit is weer eens iets anders...