Partyflock

Forumonderwerp · 597833
Zo ik zit. wat een top feest was dat weer. Jezus ik kan er niet over uit. dit was een van de betere Hardcore 4 lifes die ik mee gemaakt heb. die van vorige keer was ook goed maar dees wat net een tikkie beter. wat werd er op de bovenverdieping lekker gedraaid. vooral Paul en franky jones hebben mijn avond goed gemaakt. wat draaide die gasten een lekkere platen. die zijn zeker op zolder geweest om hun oldies ergens onder een dikke lag te stof te zoeken. beneden werd ook lekker gedraaid. JDA draaide een super set. gingen alleen een beetje vroeg naar huis want mijn vrienden waren moe.ben 7 maart ook zeker weer van de partij. heb de line up gezien en die ziet er veel belovend uit. ik ga zo naar bed om een paar uur te zzzzzzzzzzz. hoor wel wat jullie er van vonden. See you 7 maart at the next Hardcore 4 life
Zoooo wat een party!! ik heb me echt weer goed vermaakt!! vooral boven, bij dj paul!!! en zo hard op neophyte op het laatst!!!! iedereen naar de klote, en nog met een paar gasten stonden we ff snoeihard te beuken!!! top feest!!
Ja was eg KNALLUH daarzo heb me eg (y)vermaakt en die warmte viel idd wel mee dit keer!! Nu al zooooooooo veel zin in 7 maart!! ken ni wachtuh