Partyflock

Forumonderwerp · 597681

Wat vinden jullie: Thunderdome@NatureOn­e in tent of bunker?
Bunker heb toch wel dat underground sfeertje maar tent is toch wel een stukkie groter!!!
Mmmm 'k kan nie kiezen eigenlijk!!
alleen maar mensen die niet kunnen stampen daar en dan hoor je er dus echt niet bij als echte beuQer, op DV is het beter vertoeven voor de stampers onder ons

Net terug van DJ's paradise en direct naar nature 1 :vaag:
2 Goochem> heeft helemaal nix te maken met kleding, kisten ofwa, het volk wat ut vorig jaar verpest heeft, kunnen da net zo goed doen in een of ander laCoste-shirtje, ja toch?!

Naja, zal die opmerking maar gewoon negeren, lijkt me beter :)

ps, BUNKERRRRRR!!!!
laatste aanpassing

bunker aub
Bunker, vond het toch wel gruwelijk blazen daar!

Kheb niet alles van de sfeer meegekregen daar omdat ik meer aan het ronddwalen was, maar op zondagmorgen toen het zooitje nog aan de gang was daar heb ik geloof ik 98% van de mensen met verrotte speedkoppen gezien (ok doe eens een keer gek ;-)), en aggresieve uitingen naar bepaalde mensen..

Errug gezellig vind je niet? :kots:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
BUNKER PLEEZZZZ!!! Heb daar goeie verhalen va gehoord, en zag de set van de junk op video... Dit jaar zijn wij ook present, en we willen dat nu eens real ondergaan... Schijnt errug leip te zijn... :D:D:D:D
Wat DaKeY zegt klopt helemaal, maar ik ben samen met Robske sochtends rond 10 uur nog ff terug naar het terrein terug gegaan. En nog ff in een techno bunker staan beuken. En daar bestonden het merendeel ook uit speedkoppen. Dus dat gold meer voor het hele festival op dat moment. Niet alleen t'dome...
Klopt heb je gelijk in, niks op tegen hoor verder, doe ook weleens gek :-P, maar met nadruk op sfeer was dit eigenlijk bedoelt... :-P ;-) :cheers:
Dj endonyx beweerde dat er in een tent gedraaid zou gaan worden, ben erg benieuwd. :D

Als ik moet kiezen, kies ik voor een tent, heb vorig jaar toch bijna niet IN de bunker gestaan, stond de hele tijd net buiten bij die boxen!!
Mja eigenlijk maakt 't me niet uit, bunker of tent...als er maar thunderdome komt op nature one :D
ik ben er ook nog niet geweest maar ik weet wel dat er in de bunker vaak een leker sfeertje hangt dus doe maar voor mij de bunker en GEEN VERBOD OP KAAL LONSDALE EN KISTEN dat moeten we toch zelf uit maken lijkt mij seey ya :D
de bumker moet blijven maar een tent ervoor of een tent extra zou geen kwaad kunnen van agressie heb ik vorig jaar nix gemerkt wat iedereen aantrekt moet ie zelf weten zolang er maar geen rechtse symbolen worden gedragen en wie zij dat er geen hardstyle gedraaid word heeft toch niet goed geluisterd
Die bunker was wel kicken en extreem hard. Zeker voordat ze het geluid zachter moesten zettten omdat het boven andere tenten uitkwam! Alleen zal ie nu wel véél te klein zij voor alle leuten, want da was vorig jaar ook al. En agressief was het daar nie, ze kunnen alleen wel schooien die duitsers. En een beetje gabbers lopen verbieden op een (deels) hardcorefeest is kwatspraat!
laatste aanpassing