Partyflock

Forumonderwerp · 597229
1659x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is jouw beste vriend(in) jouw beste vriend(in)? En hoe lang al?

Mijn beste vriendin is Anja (Foxy hier)
Ik ken haar al best lang (7 jaar ofzo)
Zo nu en dan "verwaterd" ons contact een beetje maar als we bij elkaar zijn is het altijd super!
We hebben al veel leuke dingen meegemaakt en ik hoop dat dat nog lang zo blijft! (K)

Mijn beste vriend is Michel (Maxer aka TechnoLove)
Hem ken ik nog niet zo lang (sinds AW.FS.02) maar we zijn wel echt goeie vrienden geworden in die korte tijd. Bespreken alles met elkaar.
De laatste tijd wordt het iets minder maar we belden echt minimaal 1x per dag met elkaar.

Waarom ik dit zeg?
Ik ga de laatste tijd door een beetje lastige tijd en mijn vrienden slepen me hier doorheen.
Zonder mensen als deze om me heen was het allemaal veel moeilijker....

Michel, Anja en natuurlijk ook Rudi.... I Love you guys!! (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn beste vriendin is Machtelt >> Maggie Hardstyle

en mn beste vriend is Jurjen >> Ju®jen!

Waarschuw beheerder
Mijn beste vriend is fred (zit niet op pf) ken nog niet echt lang (1 jaar) maar hij weet echt alles van me en als er iets is is hij echt de eerste naar wie ik toe ga :D
Waarschuw beheerder
"Mijn beste vriendin is al minstens 10 jaar Helen."

Thats me! Love u2 Sis!!
(k)(k)(k)

Waarschuw beheerder
donateur
I Love Ya Poeka :lief:

Dikke (K)
Waarschuw beheerder
love u schatje en je weet hoe ik over je denk:):):):):)

you'll always be my number one

:flower: :lief:

dikke (K)(K)(K) en een :hug:

maxer
Waarschuw beheerder
Mijn beste vriendinnetje is LADYENZYME al 8 of 9 jaar lang

:lief:

:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Nah hierboven vertelde ik al dat Paula (Addicted-2-hardstyle) mijn beste vriendin is...

Ook wil ik nog even een stukje over Johanneke vertellen (JoyO)!!!
Ik ken JoyO echt nog niet zo lang maar het is in korte tijd een super goede vriendin van me geworden!! Wil iedereen gewoon even vertellen dat ze een superpop is!! Waar ik altijd bij terecht kan!! Ook bespreek ik met haar heel veel dingen en ze helpt me altijd uit de knoop!! Ook altijd heel gezellig met haar in de stad!! Kan het gewoon super goed met haar vinden!!

Bist een geweldig meid pop!!

Dikke kuss (K)(L)

Waarschuw beheerder
donateur
zeg size, verstoor mijn fantasie nou niet zo bruut ;-)
Waarschuw beheerder
VET lief verhaaltje van poppie bea (~!Da HardStylisT!~) hiero boven..:)

zal ook ff verhaaltje over haar vertellen!! Ik ken haar nog niet lang, en weet ook niet echt hoe ik haar heb leren kennen whaha maar het is in die korte tijd echt een goede vriendin van me geworden!! Ik kan echt alles aan der kwijt, echt fijn is dat haha..en ze helpt me ook altijd overal mee! en weet me altijd op te vrolijken..:P Je weet wat ik bedoeel..haha
echt super hoor!! (Y) je bent een poppiee!

DIkke kuss (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verder zijn mn beste vriendinnen marrit en loes..maar die staan niet op pf..:)

en wou nog ff vertellen..dat Maggie (Maggie Hardstyle) ook zo'n skeeeet is!! ook echt een goeie vriendin van me! =) haar ken ik alweer een tijdje..ik kan echt zo goed met der opschieten!! Ze is echt een top wijffie :) (L)
Kan ook aan haar altijd alles kwijt, ze luistert altijd wel! en op stap met haar..is ook dolle pret..dik vermaken :) whaha

en deze zomer o.a waarschijnlijk met haar naar BLANES!! whoeeee
moet voltooien man! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nancy ut toverpopje 27 januari 2003 19:18
zeg size, verstoor mijn fantasie nou niet zo bruut
--------

Hoe hij het verteld, is het juist mijn droom voor de toekomst

Als ik oud ben en in een verzorgings tehuis zit, wil ik gewoon nog steeds uren vaag zijn door alle drugs ;) Gewoon wat wartaal uit slaan, das toch een stuk beter dan het standaard dement zijn
Waarschuw beheerder
donateur
En je beste vriend/vriendin ;) Dat veranderd toch elke week????????
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn beste vriendinnetje is Naomi, DieSeltjuh hier. Gewoon omdat ze heeeel erg lief is, en omdat ik heeeel erg met haar kan lachen en ik kan verschrikkelijk goed met haar feesten! Daarom dus! En dat al ongeveer 5 jaar! Naomi, Love ya! (K)

Waarschuw beheerder
Mijn beste vrienden zijn mensen die me nog nooit hebben belazerd en er altijd voor me staan, hun hersenen gebruiken en loyaal zijn. Dat zijn ook me enige echte vrienden. De rest is bijzaak.
Waarschuw beheerder
Mijn beste vriendin is Zesay.. ik ken haar nu zo'n 15 jaar ofzo.. en ze is de enige die alles van mij weet.. ze staat niet op PF btw, want ze leidt nogal een ander leven dan ik.. en ik zie dr ook niet zo vaak.. maar die band tussen ons blijft er toch altijd..

en mijn beste vriendje is Niels (FirstRebirth) ik ken hem nu 2 jaar ongeveer.. en we hebben wel eens ruzie enzo, maar dat komt altijd wel weer goed, en we gaan ook wel vaak naar feesten enzo en dan hebben we de tijd van ons leven! :D ik kan ontzettend veel lol met hem hebben!

ennuh verder heb zijn er nog heel veel mensen waarmee ik heel goed bevriend ben.. :) maar die weten dat allemaal zelf wel.. :P
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand is bijmij "de" beste, ik trek niemand voor :)
der zijn wel n paar die ik wel zeer goeie vrienden kan noemen

Waarschuw beheerder
donateur
chrissie is mijn beste vriendinnetje, 4 jaar alweer!
het begon met vreselijke haat en nijd! zij kwam nieuw in de klas en ik vond haar superarrogant en stom en dat vond zij ook van mij!
nou binnen korte tijd beste vriendinnen! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
margriet* en anna-marie
Waarschuw beheerder
mijn beste vriendin is robin en al voor 3,5 jaar .
Zij is de enige die ik 100% kan vertrouwen en we hebben veel hetzelfde:D het zal zeker lang duren want we gaan als we 18 zijn naar italie en thailand lekker saampjes...:D

Waarschuw beheerder
donateur
Poeka :lief:

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lief: Pimboli :lief:

Luv Ya :D
Waarschuw beheerder
donateur
paul mn vriend en aller beste vriendje :) (L)

Waarschuw beheerder
pff elke vriend behandel ik gelijk.
anders krijg ik weer problemen zoals vroeger dat ik steeds afspraken met iedereen tegelijk.

Maar de beste vriendin ?
Daar is maar 1ntje van en zij is de best.:flower::bloos:
met haar kan ik lachen en mijn dingen vertellen waneer ik down ben enz enz.
ik sta altijd voor haar klaar en zij hopelijk ook voor mij.
Waarschuw beheerder
donateur
jij bent mijn beste vriendin met stipt :lief:

de rest is zeker verwaterd

verder deel ik alleen alles met mijn ouders

heb ook wel goede vrienden, maar hou bij hun toch een hoop voor me omdat ik vaak acht dat zij geen ervaring hebben met bepaalde dingen of gevoelens
Waarschuw beheerder
Ik heb meer vage kennisen dus hou het meeste lekker voor me zelf ;)