| Betreft: | evenement: UDecide, zaterdag 1 februari 2003 om 21:00 |
Ach ja dat krijg je met al die doorgesoste Hangjugend van tegenwoordig whehehehe Ik zat nog binnen met miegen en toen ik buitenkwam was het al voorbij. En voor de mensen die denken dat Aardmans is gebeten door een hond....jullie hebben het mis, het was weer een listige streek van de rattebevers... Greetz Zoef
Ja idd zoefie!! Ik zat binnen nog te chilluh!! maja ik heb het allemaal gemist..hoorde het de volgende dag pas dat het gebeurt was!!Doe je niets aan!! ik kom zeker ook al 6 jaar in de tod!! Vind het ook wel lache hoe de mensen die niet uit tha meern komen er over praten dat het wel een goede lokatie is!! Maar ondanks de relluh vond ik het feestjuh zeker wel geslaagd....lekker uit me ster kunnen gaan!!
JAJA
JAJA
laatste aanpassing
nog ff een woordje van de organisatie dan,
Tis leuk om te horen dat mensen het naar hun zin hebben gehad, en er komt zeker een volgende editie, en hopen al deze partypplz er weer bij te hebben. Hierover snel meer!!!
(--=5=-- AKA Loebas, jammer dat je nie meer komt, LEEP hopelijk wel....)
We mogen geen festen meer in de azotod geven, en dat willen we eigluk ook niet meer, ondanks dat het een goede locatie is...
Grootste probleem was iid de vechtpartij, maar er zijn ook nog andere redenen.
We zijn drastsisch op zoek naar een betere locatie, het liefst in utrecht en omgeving, dus mocht iemand nog tips hebben horen we dat graag!!!
De planning staat om ergens in mei een volgende editie te geven, mét HARDCORE voor de liefhebbers...
Till next time
Tis leuk om te horen dat mensen het naar hun zin hebben gehad, en er komt zeker een volgende editie, en hopen al deze partypplz er weer bij te hebben. Hierover snel meer!!!
(--=5=-- AKA Loebas, jammer dat je nie meer komt, LEEP hopelijk wel....)
We mogen geen festen meer in de azotod geven, en dat willen we eigluk ook niet meer, ondanks dat het een goede locatie is...
Grootste probleem was iid de vechtpartij, maar er zijn ook nog andere redenen.
We zijn drastsisch op zoek naar een betere locatie, het liefst in utrecht en omgeving, dus mocht iemand nog tips hebben horen we dat graag!!!
De planning staat om ergens in mei een volgende editie te geven, mét HARDCORE voor de liefhebbers...
Till next time