1 volger · 64398x bekeken
donateur
Ach, nieuwe spoiler, dan 2 of 3 maten grotere velgen (17" of 18").. Heb m'n ogen laten vallen op ADR velgen zoals ze op de RX7 showcar van Carbon Creations zitten. Maar goed, dat geld is er nog lang niet 
Zogauw dat gedaan is een paintjob of een nieuw motorblok (de 200pk JSpec versie van de 2.5v6 lijkt me wel leuk
).
En dan zijn we weer 3 a 4 jaar verder
Carbon Creations RX7 (uit Import Tuner):
![Bron: http://www.tweakers.net/ext/f/48371/full.jpg [img cacheid=0008133e00161160e53bbc711a00847d15]http://www.tweakers.net/ext/f/48371/full.jpg[/img]](/images/cache/0008133e00161160e53bbc711a00847d15)
Zogauw dat gedaan is een paintjob of een nieuw motorblok (de 200pk JSpec versie van de 2.5v6 lijkt me wel leuk
En dan zijn we weer 3 a 4 jaar verder
Carbon Creations RX7 (uit Import Tuner):
laatste aanpassing
nou een GSI blok laten vastlopen is niet zo moeilijk hoor
zo sterk zijn die motoren niet kheb een astra GSI gehad
het is elke keer weer wat met die opels, ken genoeg mensen
met opels nieuwe en oude modellen en de meeste hebben er al
heel veel gezeik mee gehad of hebben het nog steeds voor mij
geen opel meer en kheb er ook geen goed woord voor over maar
das mijn mening, heb nu Seat en heb er in die 2 jaar nog
geen enkel probleem mee gehad
zo sterk zijn die motoren niet kheb een astra GSI gehad
het is elke keer weer wat met die opels, ken genoeg mensen
met opels nieuwe en oude modellen en de meeste hebben er al
heel veel gezeik mee gehad of hebben het nog steeds voor mij
geen opel meer en kheb er ook geen goed woord voor over maar
das mijn mening, heb nu Seat en heb er in die 2 jaar nog
geen enkel probleem mee gehad
donateur
Wel grappig hoe iedereen er op in gaat.
Laat 'm toch lekker.
Laat 'm toch lekker.
donateur
Ach... Opel is gewoon weer 't best verkochte merk, voor zoveelste jaar op een rij. Je ziet er dus gewoon meer van rondrijden, en allicht dat je dan meer verhalen hoort van Opels waar wat mis mee is. ER ZIJN ER MEER!
Dus persoonlijk zou ik me dr nie zo druk om maken.
En eenieder die in 2 jaar autorijden zoveel problemen met een auto (ook al is ie 2e hands) heeft, die is gewoon ERG dom geweest door bij aanschaf niet goed te kijken, of hij/zij kan gewoon niet rijden.
Dus persoonlijk zou ik me dr nie zo druk om maken.
En eenieder die in 2 jaar autorijden zoveel problemen met een auto (ook al is ie 2e hands) heeft, die is gewoon ERG dom geweest door bij aanschaf niet goed te kijken, of hij/zij kan gewoon niet rijden.
idd, laat al die gasten die een OPEL niet waard zijn nu es gewoon ff NIET reageren in dit topic?
ik heb veel versgillende merken auto's gehad, tot bmw 7-serie toe, maar der blijft (buiten amerikaanse wagens van GM) maar 1 merk voor mij...
en wie het daar niet mee eens is moet zelf maar een topic openen, kermis-auto-freaks oid
ik heb veel versgillende merken auto's gehad, tot bmw 7-serie toe, maar der blijft (buiten amerikaanse wagens van GM) maar 1 merk voor mij...
en wie het daar niet mee eens is moet zelf maar een topic openen, kermis-auto-freaks oid
donateur
Ach... Opel is gewoon weer 't best verkochte merk, voor zoveelste jaar op een rij.
Das niet helemaal waar, gezien het aantal daadwerkelijke verkopen staat Renault op nummer 1 maar Opel was er zo op gebrand om ook dit jaar weer nummer 1 te zijn dat ze nog snel een paar honderd auto's gewoon hebben gekentekend en geregistreerd om maar kunstmatig op nr. 1 te blijven staan.
Dit houd wel in dat er hele rijen splinternieuwe auto's al officieel gewoon 2e hands zijn die je met een flinke korting kunt kopen bij de dealer.
Deze informatie komt uit zeer betrouwbare bron van iemand die bij de RDW werkt en dit werd bevestigd door een vriend die als verkoper bij Motorhuis werkt...
Best verkocht? nee! Meest geregistreerd? Ja!