Partyflock

Forumonderwerp · 597030

Zijn er hier nog meer Opelfreaks behalve ik ??

K rij een Chrysler Grand Voyager v6 3.3 L

Ga niet een foto plaatsen, en de mensen weten wel waarom ;P
Maar het is wel de ultieme uitgaanscar. Lekker chillen met ze zevenen erin. Superruim, alleen af en toe parkeerprobleempjes ;)
Aii da's waar ook...

Die chrysler is idd de ultieme uitgaans-taxi! HOe relxt zit je ook alweer in die koninklijke stoelen?? En hoeveel bier en chips en rotzooi kan er in?

HEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL in ieder geval..

Over die parkeerproblemen zeg ik nix hoor Sebas;), ons geheimpje...

Forti je zit in het verkeerde forum ;) :p om te zeggen welke auto jezelf rijd moet je in een ander forum zijn :)

Vin die Catano Calibra toch nog steeds et mooist :p Deze vin ik trouwens ook erg kick :D

De cabrio versie :p
Een corrado is van zichzelf al mooi, daar is hij geen extra spoilers voor nodig 8)

Mijn GSI ook :p
Mijn corrado is toch mooier, en hij heeft meer STATUS bij terrasjes in de zomer!! 8)
ook "leuke" cali... :devil:

Steve Pateman's Calibra now has an 11.5 litre Pro Mod motor and has run 8.86/166 mph in the Custom Car Street Eliminator Series
laatste aanpassing

Wow das nog eens een Calibra om u tegen te zeggen :P

2 Rexel: Dus jij denkt dat als ik langs een terrasje kom rijden er niemand kijkt ? Haha
snap sowieso niet wat een vw liefhebber komt doen in een opeltopic

get lost fool
Ja en dan vooral nog eens over dat eeuwige vw/opel gedoe.
Als je zelf maar happy bent met je car.
Daar gaat het toch om!!
Als zou je een lada ofzo rijden, als je er zelf blij mee bent is het toch voor mekaar.

En ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat ik met mijn gsi-tje meer aandacht heb, dan je corrado Rexel :D

Dat weet ik wel zeker KuuK :) jouw GSI tje is vele malen bruter als de mijne ;)
laatste aanpassing
inderdaad zolang je je eigen auto maar het mooist vind

dat vergelijken en competitie gedoe :kots:
Ja wel ja man, je hebt er af en toe van die figuren bij zitten hoor :(

Niet altijd gelukkig, maar meestal de figuren met de grootste hokken, zaniken het meest.

LoL

Artiest OLdStyLe
ik heb nog wel een calibra fototje zal ik zo effe posten was zondag bij race & rally en daar stond mij favo calibra en de beste ooit :D
Ik zit zelf ook op opel forums en dan meld er iemand aan met een VW ... nou drie maal raden waar het weer over gaat :'(

Verzin eens wat origineels.

VW zijn gewoon jaloers, ik ree op de a2 naar maastricht haalde ik een corrado in nou toen bleven ze toch wel effe staren en ze moeten ook steeds mh achter kant bekijken :P hehehehe

KIjk dit was mijn droom auto vroeger daar had mercedes weinig op in te brengen OpeL calibra DTM :D :D GEIL !!!

Ook een VW embleem hangen dan ?

Die heb ik als schaal model :D

trouwens deze kitcar mocht er ook wel wezen weer eens wat anders vond wel wat voor muh moeder Groep A rally Corsa :P

heb je die calibra als schaal model :( ik niet was nog te jong om daar geld vor te hebben *snik*

Ja 1 op 64 hoor haha :p en die 2 calibras van et Oldspice team hebk ook :)

ik ben niet snel jaloers maar nu wel :S
ik heb een echte Calibra (6)

jaloers? :P

wat denk je nou zelf waarom zou ik jou standaard calibra willen :P als ik muh droom kadett al heb hehe nee alleen als je die calibra heb van de foto ben ik jaloers .
Als je echt eens manse Opels wilt zien, moet je naar BlitHitz gaan in Duitsland!

Zal ff wat foto's posten.

De heenreis is altijd al mans.

En zo kan ik nog wel een half uur door gaan.

om nog effe terug te komen ik heb geen VW logo hangen. vind ik nergens op slaan er zijn wel mooie VW bij maar ze zijn schaars meestal zijn het golf 1tjes of polo coupe oude model voor de rest vind ik het niks maar dat blijft mijn mening uiteraard

Kuuk ik ga dit jaar ook mee ;) ik vind allen wel sneu dat gsi club holland op ze plaat ging :S was net lid maar ja
hey check dit dan
http://auto.clubs.nl/htc
en dan het fotoalbum
Ook dit jaar ga ik ze allemaal weer af.
Schwalenberg is ook een aanrader!!
Dat zijn de 2 toppers.

Ja van de club ... ik vind het jammer, maar boeit me niet super veel.
Iedereen die ik wil spreken spreek ik nu ook nog wel.
Is weinig veranderd eigenlijk.
Het was altijd een vast groepie die je altijd zag.

Verleden jaar was echt beruh gezellig op die (buitenlandse) meetings.
He Bass, ik zie die foto's alleen vet klein.
Heb je ze niet groter?

Hmnzzz ik ga er nu toxh echt sterk over na denken om daar ook heen te gaan man echt vette wagens :kwijl:

2--> Oldstyle Die Calibras zijn nog steeds te koop hoor in modelauto winkeltjes heb em pas nog gezien schaal 1 op 18 :D

ik had de verhalen gehoord van remco (trabantman) ik ga dit jaar proberen zoveel mogelijk mee te gaan heb nu eindelijk de auto er voor maar het gaat goed komen . alleen hopen dat het weer mee blijft werken dan :D
Ja Remco is ook een zooi meetings afgeweest ja.
Maar niet BlitsHitz en Schwalenberg.

En ik maar elke keer naar de Nederlandse en Belgische meetings gaan :S
Nou Nederlandse meetings vind ik geinig, omdat je dan weer een hoop bekende spreekt.

Belgische meetings zijn tof als je gekste uitgebouwde auto's wilt zien.
Maar vaak TE uitgebouwd.

En Duitse meetings, voor de (vind ik dan) echt manse Opels.

300, 400, 500 pk bolides

Hmnz toch maar eens naar Duitsland gaan dan :D

:kwijl: ook een 8cilinder :D
2kuuk: Tuurlijk trek je meer aandacht met je opel als er allemaal roestplekken op de dorpels/achterscherm­en zitten 8)
2kuuk: Tuurlijk trek je meer aandacht met je opel als er allemaal roestplekken op de dorpels/achterscherm­en zitten 8)
Ik heb eeb corsa 1.4i. Volgend jaar gaan er leuke dingen mee gebeuren.... :D

:P moest ff... ;P
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
Haha wacht maar.. morgen gaak ook ffies een opeltje kopen.. :D:D:D
Een opel Corsa 1.3.. :p maar hijs wel uit '89.. jahaa en ook nog eens blauw.. :S ach ja het rijd.. en aangezien ik nu een vaste baan heb kennik ff sparen voor bijvoorbeeld deze..

To: Rexel waar ben je eigelijk op uit ? je verteld niks nieuws en je zit in verkeerde topic dit is voor opel na voor mensen die er altijd achter aan moeten rijden
Je hebt helemaal gelijk Rexel.

Whahaha denk dat ie et gewoon niet kan hebben dat Opel jaren lang marktleider is geweest :)
geweest ja