Partyflock

Forumonderwerp · 596797

Waarschuw beheerder
donateur
Jowz

Nou, na al dat gemiep hier in me'n huis staat alles weer een beetje op ze'n plek, gelukkig heb ik me'n draaitafeltjes nog en zijn ze niet op zolder geweest (sssssst), daar stond de echte oldskool nl. ;)

(ziet topic "en toen was je huis leeg")

Ik heb al een paar keer belooft de echte parkklappers te draaien, en heb ALLES wat ik heb naar beneden gehaalt, zit wel onder het stof dus moet effe de handel kraakvrij maken, daarnaast gister ook nog wat plaatjes opgekocht dus we komen een eind. Helaas zijn ook van de opgekochte plaatjes een handeltje gejat afgelopen nacht (heb er 4 uur van mogen genieten), maar samen met Wotax gaan we ff proberen een langggge stream te houden met ALLEEN de ECHTE .. TIEFUS .. OUDE plaatjes die het merendeel van PF niet eens zal kennen.

I was born house, i will die house!

Vanavond dus, uurtje of 20:00 ... dan gaan we der voor.

Stream adres is vanuit winamp, open location, http://live.vttdjteam.com:8004

Hoop dat Chello effe lekker snel is vanavond.

Waarschuw beheerder
Ik ga echt wat missen volgens mij maar heb al beloofd dat ik naar Go apres Ski ga met mijn zussie in de geweldige stad Den Haag en niet A'dam :p (waar leg dat dan?)

Komt echt allemaal goed Dani!! Ennuh dans je er toch uit dus is dat wel verstandig :p
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff ja de safari`s gingen er ook weer goed in :)

Ik heb zin in HQ!!!!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik wordt oud en hou het tegenwoordig geen hele nachten meer vol.... :bloos:

Misschien moet ik dan ook maar de hele nacht staan 'huppelen' en dat beuken noemen, dan red ik het wel ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ehhhh hq=cker in noord holland?? nee bedankt daar pas ik voor, kga toch alleen maar of naar hardbeatcafe of naar feesten van b2s events !! :bounce: B2S EVENTS ROELEERT !!! enne ja dacht k ook wel aan die playlist te zien,ouwe herrineringe :D :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja dani herkenbaar...wij oldies kunnen dat niet meer zo he?

Ow jij bent erg en je onthoud teveel....:p

Waarschuw beheerder
Beetje reclame maken van Binsbergen???

Waarschuw beheerder
"Jaja........ik ben mij er eentje!!" ;P

(waar blijft trouwens de geestelijk vader van deze Topic??)

Waarschuw beheerder
I don't know.....?

Onderhand lullen we zijn topic wel effe omhoog zou er toch geld voor moeten vragen :p ;)

Toch een soort sponsering vanuit onze kant ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kzou nie durve maar ik spreek gewoon de waarheid het is zo B2S EVENTS ROELEERT !!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
"Wat een lief kind !" :)

Man, ik kan in de matrixx de hele avond rondjes rennen, geen punt. Maar met me dronken harsens 3 minuten ouderwets hakken op "Six millions way to die" en ik had zelf bijna 1 manier gevonden om dood neer te vallen ! Kut is dat :S

Waarschuw beheerder
Wat een lief kind??

Ik mis iets volgens mij??

Hahaha six millions way to die effe 3 minuten hakken en ja Dani ik huppel wel :p hoor je het gewoon denken :p

Waarschuw beheerder
donateur
"Lief kind.." Uitdrukking van Herman Finkers. Sloeg nergens op, maar goed, hahaha.
Waarschuw beheerder
donateur
Maare ff een vraagje he.....ik heb een aantal HQ feestjes gemist maar...het is toch niet zo dat er 4 oldskool platen gedraaid gaan worden en de rest hardstyle he????

dat vind ik pas irritant, nooit gehad??? zeggen ze dat ze een oldskool feest geven, de dj`s zijn er ook naar, en dan draaien ze de halve avond hardstyle......schie­t ook niet op :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor. Meestal de hele nacht oldschool, met soms tussendoor wat oude hardcore platen. En meestal laatste uurtje wel wat oude hardcore.

Maar ik heb afgelopen 2 x absoluut geen hardstyle gehoord.

Waarschuw beheerder
Ow okee....ik al helemaal terug lezen lief kind?

Dat lijkt me zwaar irritant als dat zo zou zijn.....je komt voor House Qlassics dus Old Skool maar waar maak ik me druk om sta tussen de zwetende Apres Skiers....;)

Waarschuw beheerder
Ik heb nog geen een HouseClassics gemist (tradities moet je hoog houden hé!) en ik heb er ook geen echt Hardstyle gehoord al weet ik sowieso al helemaal niet wát Hardstyle nou precies behalve gewoon wat eentonige Hardcore van vroeger of Oldschool met een vette bass... :S

In de Vechtsebanen werd er aan het begin v/d avond rustig gedraaid en werd toch wel snel overgestapt naar relaxt Hardcore en in de HMH duurt dat even wat langer........Maar de sfeer is altijd goed en leuk en gezellig en ik vind dat we gewoon allemaal moeten komen en dan kunnen we een :lief: groepshug :lief: doen enzo.... :P

Deze HouseClassics zal wel wat steviger worden met gasten als Bass-D & King Matthew, Waxxweazle en Weirdo (waarom eigenlijk nooit Gizmo erbij????)

Haha, en Misty lekker zweten tussen de "eeeeeeejjjj.........BIERTJE???!!!!!" gasten!!! ;P (geintje, kom op!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die groeps hug moeten jullie dan effe zonder mij doen.....zal ook een stuk minder lekkerder aanvoelen dat begrijp ik ;) :p

Ja inderdaad die gasten met gefohnd haar eeeejjj zeg mooi schepsel waar kom jij vandaan...(lopen ze daar allemaal met blauwe ogen vrees ik :p)

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik wil,

Een Opblaaskrokodil,

Om lekker op te drijven,

Tussen de lekkere wijven!!!!! :P

Waarschuw beheerder
Dani......leer je het nou nooit

Het is

Weet je wat ik wil

Een opblaaskrokodil

Om in de zee te drijven

Tussen de lekkere wijven

Je vergat de zee.....*zucht* Dani en skihut gaan niet samen....!!! Hou het maar bij beuken :p

Waarschuw beheerder
Hey!!!!! Ik beuk niet !!!! :@

Oké oké, klein foutje maar leer mij e liedjes an Ome Henk kennen, hehe!!! :D (die lui op m'n werk worden helemaal gek als ik weer eens "Is het nou liggen of is het Leggen" op de gang loop te bléren!!)

Waarschuw beheerder
Jawel je beukt wel ,ik huppel jij beukt..!!!

Hmm jij beukt ( is dat wel goed)

Ik beuk
Hij beukt
Jij beukt

Jaaaaa dat is goed he!!!!

Verander je naam in Dani aka de beuker hihi :p

Waarschuw beheerder
donateur
mensen mensen, ontopic please? Of hebben we geen stof meer? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
x = hebbik
! = hebbik niet

1 only house music - mr jack !
2 20 seconds to comply - silver bullet !
3 come on x filter feat djhs x
4 back to basic (oldschool mix) darkraver x
5 start the panic - a homeboy a hippie and x
a funky dredd
6 the gateway experience - twin freaks x
7 boys interface - dj rob x
8 the first rebirth - jones & stephenson x
9 bonzai channel one - thunderball x
10 fuck on cocaine - dj yoeri x
11 the reality and the future - dj yoeri x
12 attractive - attraction x
13 turn it up - pride feat dj maurizzio x
14 face down ass up - (dj isaac remix) x
15 blow your mind (dj isaac remix) ?
16 losing my feeling - geal ?
17 three o three - public energy x
18 bass solution - mauricio braccagni x
19 go - moby x
20 smack my bitch up - the prodigy x (wout)

We komen wel een eindje, effe checken of wout de overige heeft. ;)

Waarschuw beheerder
Hehe, daar is ie dan eindelijk hoor!!! :P

ik stond net op het punt om met een Youpie aan te gaan :z:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Danny hebbie msn?

Waarschuw beheerder
Ja, maar ik weet niet hoe lang ik nog geconnect blijf. Ik PB wel effe!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok dan ook maar ff
mike dunn - magic feet
stupid motherfucker - youri & franki kloeck
rotterdam subway - general noise
88 to piano - mainx
the house of god - dhs (isaac remix)
nightmare walking&ultimate seduction-ultimate seduction
moka - start this record
en uiteraaaaaard nie te vergete

THE BEAT IS FLOWN - DJ ROB & MCJOE
en 20 seconds to comply heb ik wel op mp3
net als mr jack - only house music
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Van Binsbergen, ik heb nog maar weinig zooo'n enthousiaste gozer als jou meegemaakt! Me'n mailbox drijgt over te lopen, en op de topics ben je ook goed aanwezig maat. .. . SCHITTEREND! Echt oldskool freaks zijn er dus wel, ik ga me'n best doen (ik, = we, wout en ik), maar verwacht niet dat het morgen allemaal klaar is.. en of het zo en zo klaar komt. Iedereen heeft andere wensen en het moet als geheel wel lekker klinken. In die livesetjes kloten we lekker wat aan met wat drank derbij, de setjes die ik voor mezelf iig maak moeten goed zijn, en het liefst qua opbouw altijd wel richting me'n eigen smaak en style. Maar we gaan effe kijken wat we er van kunnen bakken ok? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het graag horen als bovenstaande gerealiseerd is. Als dat mogelijk is..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha ken nog wel een aardige waslyst sture,maar word aardig veel denkik,en dan past t niet eens op een 90 minute cd ,bak ze :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oldschool breakbeathouse mix

:)

Waarschuw beheerder
donateur
hiphouse komt er snel aan! .. turn up the bass tijd zeg maar. Heb ik op plaat hier.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tering turn up the bass tyd heb al aardig wat cd s dr van mis dr helaas nog een aantal,maar zyn dr byna niet meer te vinde helaas,kzal maar binnekort weer s gaan kyke by de laurenskerk in rdam, wie weet wat dr tusse staat
Waarschuw beheerder
breakbeathouse

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=596258

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mar > die only house music (acapella) van mr jack heb ik, de white label! :)
www.lady-ant.tk daar staat op welke ik heb, zijn er niet veel hoor :)

Binsbergen > Turn up the bass zijn cool!!! die houseparty cd`s ook!! ik heb er alleen de eerste van, ik vind dat zelf wel de beste :)

Maare nog ff over HouseQlassics..... das heel mooi dat ze niet overgaan naar hardstyle, en nog leuker als ze wat later oude hardcore gaan draaien!!!
joehoeeeeeeee is het nog niet de 22e feb.???? :bounce:

En Da OldSkool Clan was born HAHA :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ow .. ehmz, zag het net ja. Wat moet zo'n onschuldig meisje nou met al dat brute plaatgeweld? Zal ik hem dan maar van je overnemen? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe neuh dat hoeft niet hoor :)
Ik hoop dat dat lijstje alleen maar aangevuld gaat worden..........ooit :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wanneer komt die nieuwe mix online mar?

Waarschuw beheerder
donateur
deze week, promiss.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil het netjes in volumes gaan uitbrengen, het grappige is dat P-kay een soort gelijk iets doet, was gister al bezig met het hoesje enzo en zag zijn topic staan. Sja, great minds think alike ;)

Anywayz, ik werk effe aan een leuk introotje en ga vanavond die set nog eens overnieuw doen, was niet tevreden over de geen van gister.