ik ga in ieder geval kankah hard beuken
Kan nie wachten gek, vooral mondello wordt hard stampuh denk ik, maar ik zal toch wel te zijn om het door te hebben
Ik heb er ook volop zin in,
normaal is HardBass in tropicana waar de hitte onverdraagzaam is voor mij!
Maar nu kan ik óók helemaal LOS op een HardBass.....Jeeeeeh!
Nu nog ff een kaartje halen.
endelijk weer een vet feest en ik hoef maar 3 minuten te lope.
2 gekke richard
we gaan kankah hard beukuhh op Hardbass
ik heb er nu al zin in:
paul
danielle mondello
isaac
technoboy
dat word
Ik heb er ook zeker veel zin in , eerst ff in op x-qlusive en dan op naar hardbass
Dit wordt zeker wel een te vet feesie,
en zekerz als danielle mondello mot draaien.
Maar eerst volgende week ff naar X-Qlusive, zal wel nie zo vet stampuh worden als Hard Bass,
but who gives a shit.
We leven toch allemaal om te feesten.
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
nope ben dr niet by
we gaan beuken helemaal los op de HARDe BASSen die daar door de statnehallen gaan knallen.. damn het is nog maar 20 januari... schiet mooi op.. OUWEHOERUH!!
Uitgemolken hardstyle mf's!
Gaat allen jullie moeders aarsjes buffelen! Op de dag des oordels zal Hij geen genade kennen.
TeRRoRRRRRRRRRRRRRRR
laatste aanpassing
Met alle respect Housepinda, maar Terror? Hardcore begrijp ik voor de volle 100%, hardstyle ook nog wel, maar terror? kan je toch geen kippevel van krijgen man?
Is toch alleen vet die laatste 5 seconden voordat je met een overdosis speed wordt afgevoerd?
Ik vind het persoonlijk geen muziek...
terror is zeker ook wel 100% relaxed alleen als
je echt wilt stampuh zul je toch echt naar een
hardstyle of hardcore feeste toe moeten.
donateur
Terror is CKER wel dansbaar, energie die daarvan afspat is echt ab-nor-maal. Agressief, heerlijk!
Als je wilt stampen (dus niet beuQen) en hakkuh zaguh flippe rolle en tolle, dan is daar 1 goede oplossing voor.
Hardcore
Ik ken genoeg terror ik weet wat het is, maar het doet mij gewoon heel weinig verder, Hardcore kan me niet hard genoeg zijn, als er nog maar gevoel in zit, maar heb nog nooit een terror nummertje gehoord wat ook daadwerkelijk iets bij me los maakte (Ja, behalve agressie dan )
donateur
de nummers van D.O.A (death on arrival)
vind ik persoonlijk super super super!
Niet te snel en gewoon geniaal in elkaar gezet
ik zal is wat gaan luisteren, sta open voor alles,
maar terror zoals Akira dat maakt, vind ik echt geen muziek meer...
Maakt voor mij niet uit, had me kaartje al verzekerd ergens net na kerst
Het wordt zeker cool en ook best gezellig omdat er ook veel mensen van BeB er heenb gaan met wie ik laatste tijd goed overweg kan en ook vaak spreek (ook online)
er zijn er altijd wel 1 of 2 die niet op komen dagen, ben trouwens ook wel benieuwd naar die time table
een ding is in ieder geval zeker en dat is dat Hardbass kanker hard wordt
mondello, paul, technoboy wat wil je nog meer