Partyflock

Forumonderwerp · 596553
8627x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie van de peepletjes hier gaan dit jaar op vakantie naar Mallorca of zijn er ooit geweest??/
Ik ga er vanaf 3 augustus 15 dagen heen
Iemand nog wat tips over wat wel en wat niet te doen??

Waarschuw beheerder
t stinkt er wel overal (in El Arenal)! ben afgelopen zomer 8 dagen geweest, was wel leuk je moet naar bcm, en vooral naar palma want daar zijn de vetste discotheken!!! :)

Waarschuw beheerder
El Arenal is ook super oud daarom stinkt het er zo die duitsers naast ons hebben het weer beter gedaan die zitten in der mooie riu hotels in playa de palma..... en dat is geen fabbel alles is daar echt op gesplits in delen:

El Arenal = Nederlands
Playa de Palma = Duits
Palma = Spaans :s
Maggaluf (BCM)= Engels
Palmanova = Deens en Zweeds]

Inderdaad als je nou eens een echt apparte tent wil bezoeken ga dan eens naar Tito's ligt in Palma. Je zal der wel geen nederlander tegen komen maar de disctoheek is super mooi. Eerst met een grote lift naar boven en dan kom je in een mainzaal waar je heel de oceaan over kijkt en Palma zelf..... Vloerbedeking op de vloer, marmere muren echt luxe (en duur) maar zeker eens de moeite waard:

http://www.titosmallorca.com/

Voor de rest let ook goed op de flyers die je krijgt ik weet dat proppers iri zijn maar toch is het wel leuk als je openeens een flyer krijgt waarop staat dat bv. Tracid Traxx, ATB, Carl cox of dergelijke 5 min. van je vandaan draaid want ze komen er allemaal onverwacht.

Grtz Richard
Waarschuw beheerder
wij gaan dus naar Palya del Palma en niet naar El Arenal. Dat was wel onze eerste keus maar wij wouden een appartement met airco en die konden we niet vinden in El Arenal. Maar Playa del Palma ligt tegen El Arenal aan.
Waarschuw beheerder
Ik ben er afgelopen zomer met meer dan 20 vrienden/innen geweest!!!! en kan je het aanraden het is er echt super mooi, en echt vette tenten....Tip ga ff langs Club BCM echt fantastisch toen wij er waren draaide judge jules er...............top­per
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen ga stappen in el arenal

en neem veel gaskamers

en fireballs
en de klap achter na pison amon snuiven

Waarschuw beheerder
Ik ga ook lekker naar mallorca!!
Ook naar El Arenal vanaf 11 juli!!!

(K)
Waarschuw beheerder
2 savage bijna het hele mallorca eiland is duits.........
en el arenal al helemaal. bijna alle balnerio's zijn in bezit van duitsers en ik kan het weten want ik heb er 3 maanden gewoont ;)

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Leuk allemaal hoor ik, Ik zit ook vanaf 9 juli Toevallig met Jeffrey geinig he lekker zuipen en andere leuke dingen doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben er al een flink aantal keer geweest
:)
Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk weer werken van mei tot aug! Afgelopen jaar ook gedaan met thijs 3 maanden was errug lachen haha!

Waarschuw beheerder
to --> Thij$ en Techno-freaK-Boy waar hebben jullie gewerkt?

to Thij$ inderdaad duitsers zitten er overal maar een opsplitsing is er echt wel ga maar eens naar Maggaluf daar is alles Engels en duitsers zijn er bijna niet te bekennen net als nederlanders....

Ik kan het weten heb er 5,5 maand gewoond ;-) 1,5 maand in maggaluf en 4 maanden in El Arenal. Beste tijd van me leven :-)

to --> Heejijdaar Palya del Palma ligt inderdaad tegen el arenal aan maar als jij aan het einde zit van playa del Palma baal je dus behoorlijk want die boulevaard is 7 a 8km lang...... de hotels zijn wel stuk mooier inderdaad daar!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou we hebben op aardig wat plekken gewerkt, het was de bedoeling om meteen de eerste dag te gaan werken, maar we hadden nog geld en zijn eerst dat een beetje op gaan maken doormiddel van elke dag feest:D maar toen we echt moesten gaan werken hebben we bij rock eiland gewerkt, daarna volgens mij bij de holland safarie tour, daarna heb ik bij restaurant hoek van holland en techno freak boy bij steak house amsterdam, en daarna bij de bierexpress, was heel leuk, maar vond dat er veel gesnoven werd daar door het personeel. maar ja twas leuk en ze nemen het niet meer van ons af!!
Waarschuw beheerder
Ja was vet jah!

Waarschuw beheerder
Ja er word soms heel vreemd gedaan daar door het personeel zeker bij rock eiland, dit is echt een foute discotheek qua drugs. Als ik het zo mag zeggen.... Ik werkte voornamelijke met spaanse collega's en die kwamen absoluut niet in rock eiland.

trouwens voor iedereen die op vakantie gaat pas op in Mallorca er is veel straatroof, gokspelltjes en hoeren. Die laatste zijn het gevaarlijkst die schijnen als weg van je te roven!!

Ook heel veel foute drugs, slechte alchol B merken, taxies rekenen soms veel te veel.

1 woord je hebt echt alles in Mallorca de goeie dingen maar ook de slechte!!!!!!!!!!