Partyflock

Forumonderwerp · 596515
Zoals gezegd, het was het wachten meer dan waard maar hier is ie dan de officiële line-up voor Teqnology 15 maart in de Heineken Music Hall in Amsterdam:
- Westbam (gb)
- James Ruskin (gb)
- Frank Lorber 🇩🇪
- Miss Yetti 🇩🇪
- Rino Cerrone 🇮🇹
- K. Cee 🇳🇱
- Xanno Gallois 🇳🇱

....WE CALL IT TEQ
Nou kaartje is in de pocket, ik ga! :-D :-D :-D

:bounce: :bounce: :bounce:

Gegroet een WYNN
Artiest Hazy
Xanno en K.Cee moeten 24 februari draaien op Terminal City (Starlight; Nijkerkerveen), dus dan kan het feesten al beginnen!!

Eeeeeh misschien stomme vraag maar is westbam niet een beetje duur om zo vroeg op de avond te beginnen?
Bedoel hij is wel de pappa van de Loveparade en Mayday
2Hazy: was dat niet 14 februari starlight?
Ik ben ook weer van de partij in de HMH
ben er ook zeker weer, bij maarre zoveel dj's binnen zoveel uur, zal wel in de kleine ook een aantal draaien, btw kocht gister id-t mag. en volgens tjeerd daarin komt lekebusch ipv ruskin, is dit een fout ofzo??
ja sorry, 14 februari in Starlight (Nijkerkerveen)
Dat is inderdaad een fout... In eerste instantie zou Lekebusch komen maar die heeft afgezegd vanwege studiowerkzaamheden. Ruskin is de vervanger (of liever gezegd, meer dan een vervanger want ik vind hem een stuk interesanter... :P)
Westbam.... UK??? op een Qdance feestje??????

Misschien laat ik me deze keer wel overhalen om eens te gaan.... pff effe wennen aan het idee.
Ik weet eigenlijk niet echt wat Dave Angel draait? Ik kan er niet veel van vinden via mn download kanalen... ;)

Yetti had ik wel zwaar relaxed gevonden in elk geval... :(
En om niet te vergeten onze PF'er Dj Bellie!!

vanaf 01:00 t/m 02:00 in de Talentroom!! boven voor de onwetenden onder ons :-p

BE THERE because bellie rulez @ techno
kunnen we ook maar meteen beter die meeting naar Bellie's room verplaatsen lijkt mij.
Dat lijkt me een zeer strak plan!!

Gegroet een WYNN
Word vast wel weer vet feestje, ben present
ja heb de meeting al om 01:00 gezet in de talentroom :D

zijn nu twee meetings om 01:00 :S maar ja...

mzzls
laatste aanpassing