Partyflock

Forumonderwerp · 596384

ROTTERDAM - Iets meer dan de helft van de Nederlanders is er niet trots op om in Nederland te wonen. Dat geldt vooral voor mensen in de hoogste en laagste sociale klasse, zo blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau Research International.

Van de ruim duizend ondervraagden gaf 52 procent aan niet tevreden te zijn met Nederland. Een belangrijke reden voor de onvrede is de huidige politieke situatie. Bijna 20 procent van de ondervraagden schaamt zich voor politiek Nederland. Criminaliteit, zinloos geweld en een toenemend gevoel van onveiligheid geeft 15 procent als oorzaak aan.

Het allochtonenbeleid laat volgens 10 procent van de bevolking te wensen over. Deze groep vindt dat er teveel buitenlanders in Nederland wonen en zegt zich 'buitenlander in eigen land te voelen'.

'Nederland is gewoon een fijn land', 'Ik voel me gewoon Nederlander' en 'Ik zou nergens anders willen wonen' wordt vaak genoemd door mensen die wel trots zijn dat ze in Nederland wonen.

Dit gaat wel erg ver :S

dank Daniellito,ja valt niet mee tijdens een verhuizing telkens naar de computer te snellen:)

Je was dus eerder in reply:D

Maar inderdaad,ik had een idee om het probleem file op te lossen,en natuurlijk was ik niet bezig met een asielbeleid:D

Want als ik op de meeeste van hier af moet gaan,werken die lui niet,zitten in asielzoekerscentra,e­n hebben dus volgens mij weinig in de spits in een auto te zoeken:)
lol.. iemand zei dit land is vol.. gabbber mamma zei:" Dit land minder leuk door files
iemand zei:"komt omdat het vol is
ik zei dus moet het niet drukker worden
Jullie zeggen"dus ik schuif de schuld af op asielzoekers en allochtonen

Eindresultaat Zwolsdale = weer extreem tegen de asielzoekers (Y) :S...
laatste aanpassing

Een metro is gewoon een file op wielen. :P

je krijgt wat je uitstraald,

ben je zelf positief en straal je dat uit ontvang je ook positiviteit...

Als je een chagarijnig smoelwerk krijgt bij de kassa en je bent zelf positief dan moet je lekker bij jezelf blijven en doet het je niets...immers, misschien heeft diegene aan de kassa wel een rotdag of is d`r paard ziek.....

2 Zwolsdale;

als je meer mensen erbij haalt ....

hoe moet ik dit dan opvatten?mensen uit de bejaardenhuizen plukken???

of wou je alleen mensen binnen laten die niet ouder worden als 21 en mensen die blind zijn..

over welke deur heb jij het dan,niet de grens???

eindresultaat,ik kan niet lezen:D of jij drukt je niet echt goed uit :D
hmm nu volg ik het niet meer.. :D vrede? :p
laatste aanpassing
Als je een hele zooi dieren in een te kleine omgeving zet raken ze ook geirriteerd en maken ze elkaar in het extreemste geval kapot. Dat gebeurd hier dus in Nederland ook. Het is gewoon echt VOL. Niks meer binnen laten want de bevolking blijft voorlopig nog wel effe groeien hier.

Ow nee, Nederland moet weer voorop lopen en alle problemen van de wereld proberen op te lossen. Als we mensen binnen blijven laten dan gaat Nederland zelf tenonder en daar heeft helemaal niemand iets aan.

Iedereen die hier (legaal) is mag hier blijven, voor de rest gaat de deur op slot.

2 Zwolsdale...vluchten­:D

maar vrede...altijd(k)
nee niet vluchten maar om het goed uit teleggen moest ik zo veel Quoten :)

Gestoord - > (Y)
laatste aanpassing

heel makkelijk hoor....

Eindresultaat Zwolsdale = weer extreem tegen de asielzoekers ...reply1

Gestoord -(y)...reply 2

maar verder gewoon vrede hoor:D(k)
laatste aanpassing

ik schaam me bijna dat ik nederlander ben want nederlanders zijn in mijn ogen gewoon watjes sorry dat ik het zeg maar het is zo (er zijn natuurlijk uitzonderingen)maar als er 2 buitenlanders en 10 nederlanders dan durf ik nu al te zweren dat als het op vechten aan komt dat die buitenlanders winnen en waarom om dat die nederlanders bij voorbaat al in hun broek scheiten en weg rennen of toekijken hoe hun landgenoot klappen krijgt.vind je het gek dat die buitenlanders dan doen of dit hun land is?ik niet.je moet niet over je heen laten lopen door niemand niet!hun hebben net zoveel pijn als jij als ze een klap krijgen alleen zijn hun er niet bang voor.
conclusie laat niet over je heen lopen en vecht terug of je nou wint of verliest maakt niet uit maar laat zien dat je niet bang bent als jij dat doet doen misschien meer mensen het zodat ik weer trots op mijn land kan woorden!een land zonder watjes!

2 Gestoord--> of Nederland VOL is.....daar laat ik mij niet over uit omdat ik daar geen duidelijk beeld van kan vormen en jij of welk ander individu ook niet.

Wat ik wel steeds meer begin te denken is dat Nederland VOL zit met idioten , maar dat is een ander verhaal....... :P

jij zou het dus goed doen in landen als palestina enzo...geweld en geen watjes,dan zijn we trots:D

geweld is niet altijd de oplossing hoor.
geweld roept nog meer geweld op.
Zou een strenger beleid en strengere straffen niet meer trots op kunnen leveren,dan elke dag weer een stille tocht:D

jij is dus geen Daniellito,die me telkens voor is:D
laatste aanpassing

:devil: hehehe!!! :devil:
nee niet heel makkelijk GM.. als ik op een bepaalde manier wil worden bestempelt doe ik dat zelf wel GM en hoef jij niet iets te gaan quoten van mij dat bij een heel stuk hoort ok (Y).. anders maak je van mij een simpele racist

en daar ging de vrede weer:D

Nou Z.D

word dat General Motors zo zat he:frusty:

Het is vaak makkelijk dat als je een lap tekst hebt,je de belangrijkste alinea`s er even uithaalt en die quote.

Dan ineens zie je alles in de juiste contest.
Je kan ergens lang omheen lullen,maar je kan ook even de puntjes eruit halen die men zegt niet te zeggen..

zo...PFFFFFFFFF.:D

en Z.D simpel..mwahhh...ras­cist..laat ik me niet over uit,vind ik vrij ver gaan.
laatste aanpassing

Nou op een gegeven moment is Nederland zo vol dat er inderdaad niemand of niks meer in past..
Met al die uitbreidingen van huizen en wegen en dingen bla bla..
En als er steeds meer mensen uit het buitenland komen om hier te profiteren van onze economie, ons geld en al die andere dingen die zo makkelijk zijn om gebruik van te maken..
Met andere woorden ze voeren niks uit, dan vind ik dat ze zeker op moeten zouten naar hun eigen land!! En volgens mij zijn we al heel dicht op dat punt dat het vol is...Sow laat maar lekker buiten!
het is raCist..... tjeeees
laatste aanpassing

P-Silly 17 januari 2003 16:38
Nou op een gegeven moment is Nederland zo vol dat er inderdaad niemand of niks meer in past..
Met al die uitbreidingen van huizen en wegen en dingen bla bla..
En als er steeds meer mensen uit het buitenland komen om hier te profiteren van onze economie, ons geld en al die andere dingen die zo makkelijk zijn om gebruik van te maken..
Met andere woorden ze voeren niks uit, dan vind ik dat ze zeker op moeten zouten naar hun eigen land!! En volgens mij zijn we al heel dicht op dat punt dat het vol is...Sow laat maar lekker buiten!

Ik eh.....ik wil maar zeggen dat ehhh........

......laat maar, ik val bijna van m'n stoel van het lachen!!! :D Niets persoonlijks, hoor. Alleen zó typerend....... :P
Ik eh.....ik wil maar zeggen dat ehhh........

......laat maar, ik val bijna van m'n stoel van het lachen!!! Niets persoonlijks, hoor. Alleen zó typerend.......

P-Silly snapt het niet helemaal, jammer.

Maar mijn punt is deze: Je kan als land zijnde wel heel barmhartig lopen doen maar je moet uitkijken dat je je geen problemen op de hals haalt die je niet of nauwelijks op kunt lossen.

Ik ben er voor om echt de grenzen dicht te gooien. Iedereen die er nu is is welkom. Groepen allochtonen terug sturen omdat ze zich niet gedragen is gewoon belachelijk. Ze zijn hier per slot van rekening geboren. Maar op een gegeven moment moet je gewoon "nee" kunnen zeggen.
Daar komt nog bij dat wij hier een Nederland een geboorteoverschot hebben. Tot 2020 blijft de bevolking toenemen (Immigraten NIET meegerekend). Ik denk dat dat een enorme last gaat worden voor ons sociaalsysteem (allochtonen doen vaak werk met een groter arbeidsongeschiktheidsrisico en belanden dus vaker in de wao) en onze huisvertingsmarkt, die nu al bijna uit elkaar klapt.
laatste aanpassing

Ja, iedereen ziet het ook zo, Gestoord!

Maar ik denk dat veel mensen zich vergissen en denken dat er elke dag duizenden in lompen geklede negers, marokanen, bulgaren, russen en weet ik wat s'nachts de grens over sluipen en zich vervolgens een plaats in de samenleving verwerven om van daaruit te luieren, mensen lastig te vallen of criminaliteit te bedrijven.

De toestroom heeft men in de hand en persoonlijk vind ik de asielzoekers zelf niet eens het grootste probleem waardoor mensen Nederland VOL vinden. Ik vind de onaangepaste groep allochtonen, dus die niet-of-amper-nederlands-sprekende rondhangers....DIE zorgen ervoor dat wij zeggen dat Nederland VOL is en zorgen er tevens voor dat wij oogkleppen opzetten voor alle gevallen waarbij integratie wél gelukt is.

Joh het moet toch nog een beetje serieus overkomen ahum.. ;)

Nu weet ik niet of jullie het verkeerd of anders opvatten, maar ik bedoel NIET dat die mensen die hier nu AL zijn dat DIE weg moeten..
Nee dat die mensen die nog van plan zijn om te komen met wat voor vage achterliggende gedachte of wat dan ook , dat DIE maar beter thuis kunnen blijven..Ja toch?
Kijk ik neem aan dat die mensen die hier geboren zijn al lang volledig zijn geintegreerd, dus dat is het probleem niet..Maar als je naar al die mensen kijkt die van buitenaf komen, er zijn er zat die zich echt niet intergreren. En daar heb ik een hekel aan, ze moeten zich maar aanpassen hier.. en het is toch zo iedereen profiteert maar van Nederland,lekker easy, ok maar nu gaan we een beetje afdwalen dus ik kap maar :P

:D Je bent een lieve meid!!! (k)

En dat zomaar?
:D haha Jij ben ook lief!!

Dikke :hug:

Ja ik ben wel trots op Nederland:

we zijn klein: maar we zijn meesters in een aantal sporten hebben veel invloed en de wereld enz.

En dan nu weer lekker doorzeiken mensen...

GabberMamma post nog eens een paar PRACHTIGE replies...

Ik vond je sowieso al lief, hoor!!! Ik moest lachen om tussen al die serieuze antwoorden ineens dat van jou te lezen. ;-)

ja was ook weer eens nodig :P

Heh ik vind het wel meevallen met die serieuze antwoorden hoor! Ik dacht laat ik es wat wijze woorden opschrijven :S maar goed..

Thanx Anyway :9
2 Danielito-->

Ik zit alleen in Amerika, ik werk/woon daar. Portland, Oregon.
Bacobass, nou die heeft een vriendinnetje :p dus...........

:bounce:
Kijk ik neem aan dat die mensen die hier geboren zijn al lang volledig zijn geintegreerd, dus dat is het probleem niet..

..niet te vlug iets aannemen :)
laatste aanpassing

Correctie:
Ik zie dat de meeste mensen die hier geboren zijn al lang volledig zijn geintegreerd, dus dat is het probleem niet..

Beter zo dan ;)
goedzo.. en jij ? ben jij geintegreerd? ;)
laatste aanpassing

Tuurlijk ben ik geintegreerd!
Ben hier dus ook geboren en weet niet beter dus 100% :D

En anders ga ik ook niet meedoen met zulke discussies...