Partyflock

Forumonderwerp · 596246
529x bekeken
Waarschuw beheerder
Moet dit ff kwijt....
Iedereen zit Tiesto altijd af te kraken enz, en ik vind het zoo stom! hij is gewoon m'n # 1 DJ, en ik vind hem SUPER! :D:D:D

Waarschuw beheerder
Mijn mening is niet relevant ..

Hij heeft er keihard voor gewerkt .. en zijn debuutalbum is erg goed .. vooral ook die chilly tracks ..
Waarschuw beheerder
ik vind ook niet dat mensen HOEVEN te schrijven "tiesto is mijn #1" elke keer als ze iets over tiesto lezen, maar wel als het van toepassing is... en ik vind het zoo stom als mensen hem gaan afkraken alleen omdat het hun stijl niet is... respect voor iedereen en hun stijl en hun dj's...
en ik respecteer Tijs en zijn muziek, en vind 'm een toppertjeee

Mee eens, maar het is zo onzinnig dat je het er gewoon neerzet. Tis hetzelfde als ik post dat ik zo naar de wc moet, of me niet lekker voel. Het draagt niets bij!! Dat bedoel ik!! Je kan gaan discussieren over dingen, maar dit is gewoon een MENING, een STATEMENT. Daar kan je niet veel mee!

En dat mensen hem afkraken omdat het hun stijl niet is, dan is dat HUN mening. Kan je ook respecteren.
Waarschuw beheerder
2 Inonde/Fiona/Puroblanca/WhitePride: de enige die zielig is, dat ben jij. Als jij niet begrijpt wat er mis is die laatste 2 nicknames, als jij niet ziet dat er iets mis mee is om het gebruik van de term SS te verdedigen, dan zit er bij jou een steekje los, niet bij mij. Maar dat bespreken we wel in de discussie over jouw nickname: Puroblanca
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn beste periode was vanaf de allereerste Innercity t/m Energy 2000 vind ik persoonlijk.
Waarschuw beheerder
Hahahaha.... Miech: waar ik nu op wacht is dat 1 af andere gabber gaat zeuren dat tijs gabbers afzeek en daarom moet branden in de hel

Waar haal je die info weg joh !!! :devil: TIS DE WAARHEID !!! :p :D

Maar zeg ik eerlijk: Hij is niet voor niks de beste DJ.... Heb um nog nooit horen draaien .... :( Maar zijn muziek vindt ik helemaal NIETS !!!

Waarschuw beheerder
Pin-TRG, toen hij de kant van Progressive op ging en Trance liet varen vond ik 'em ook een stuk minder maar vind wel dat hij pionierswerk heeft gedaan en House-muziek in Nederland en nu in de rest van de wereld op de kaart heeft gezet.

Ik ken ook alleen zijn oudere werk maar mag ik je gewoon eens aanraden om deze CD te downloaden/ lenen/ kopen:

DJ Tiësto - Magic 6

Dat is een LIVE optreden in de Melkweg ofzo en is zó spacig en relaxt dat je 'em wel goed moet vinden. Denk gewoon eens aan een bui waarin je even rustig bent en even geen zin hebt in gehak en gebeuk en zet dan die plaat op.
Dan is 'ie bést te pruimen!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De allereerste IC cd,tevens ook een deel van de set van hem op IC vind ik egt Super..elke keer als ik die cd weer hoor denk ik weer wat is ie toch goed.Wat Danielito zegt klopt helemaal dat ie toen ie de progressive kant op ging dat het toen minder werd.Maar wat ik al zei t/m Energy 2000 was ie egt super.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het eerste Innercity feest zelf was ook erg gaaf!! :D
Waarschuw beheerder
Ik hou niet zo heel erg van Tiesto's stijl, maar het nummer In My Memory is gewoon zooooo ontzettend chill....echt geweldig! :respect:

Waarschuw beheerder
best een goeie dj.. maar misschien was er niet zoveel gezeik geweest over tiesto als tie zelf ook niet muziekstromingen had af lopen kraken.. als ik me nog goed herinner was hij degene die de gabbermuziek ging afkraken als iets wat tie nooit had moeten doen. terwijl die daar een paar jaar geleden ze centjes ook mee verdiende.. en zo gaat het met meer dj's die nu naam gemaakt hebben met andere muziekstromingen die gaan oppeens de muziek waar ze mee begonnen zijn af lopen kraken in interviews.. ja jongens dan kan je tegengas verwachten van mensen die nog wel in die bizz zitten en niet willen dat hun bizz publiekelijk afgekraakt wordt.. Dus ja vind in dit geval dan, wie de bal kaatst kan em ook terug verwachten....