Partyflock

Forumonderwerp · 595969

Het kneuzen gehalte is hoog op Partyflock, maar hoe weten jullie dames nou of je te maken hebt met een true player, of met een stylevolle vent met brains? Die players proberen nl volgens mij net zo over te komen als die stylevolle ventjes, en die stylevolle ventjes trekken hun bek daar niet over open, want zo zijn ze niet... sjahahahahaaa zo issut wel! Ik hou me verder ff neutraal tussen beide partijen, heb me'n Roontje al nl.

OFTEWEL ...... EXPLAIN ....

concept en copyright (c) -=MaR=- & Baretski
laatste aanpassing
mar een player?????? wwhahahahahahahahaha­hahahahahahahahaaha!­!!!!!!!!!!

ahum...... :P

Ja nouwwwwwww lach me niet uit jij!
ik zou nie durven!!!

Je deed het net wel ;)
nietus

Kleuter :D:D:D
iig geen player :)

Als ik een player ben, verwacht dan zo tegen begin juni nog effe de kerstman. .. . .

En toch, die She-byte, ik ben der vol van! Style, klasse, brains, en toch net effe dat afstandelijke waardoor je meer wilt ... terwijl je weet dat je het niet krijgt. Ik begin hier ondertussen aan me'n 15e tissue ... dubieus hard geworden doekjes domineren me'n huiskamer op dit moment.

zitten hier stijlvolle gozers met brains??????????????­??????????????

Jezus mixie.. moet je dat nog vragen?

;P
shebyte wellus ontmoet mar? ik neem aan van wel?

Tsja dat weet ik niet, misschien doe je wel net alsof je geen player bent :)

Heb je zo een lol mar???
Tsja moeten we maar even goed nadenken of we nog wel samen verder willen, ik wil niet concurreren met een ander namelijk ;)

Sja, wat is ontmoeten ... als mensen Dana voorbij zien lopen.. is het vaak al hun beste vriendin, dus laten we het er op houden dat ik haar wel eens heb gezien.

helemaal gelijk djrv maar wat echte liefde is dat weet ik gelukkig wel alleen moeilijk om zo iemand te vergeten :S...

2 baretski> ik bedoelde niet dat je dan meteen sex hebt maar ik was een hele tijd geleden helemaal gek op iemand en die gozer wist dat ik hem leuk vond en we hebben toen ook gezoend.. voor hem betekend het niets maar als je iemand echt leuk vind en je hebt gezoend kan je die persoon misschien alleen maar leuker gaan vinden omdat het wat voor je heeft betekend (zelfs als je weet dat het een play(st)er is....

zo zie ik het iig...
in dat geval, ben ik wel geintresseerd! (komt vooral door die auto, maar da boeit nie)
2mar>>> aha ok...
2 KIRSTEN = ok daar moet ik je wel gelijk in geven maar tog als je WEET dat het een player is dan neem je zelf het risico om hoter-de-boter van hem te worden als je met hem zoent.. tog?

Door die auto???

Zoenen is nou eenmaal lekker baretski ;)

Zal een beste lul geweest zijn dan, als hij dat echt van je wist ..... neerschieten, dat zeg ik.
jah Tuuuuuurlijk is soene lekkah!!!! :P
jah die auto jah :P

2m-g>>> wie wasda dan?

idd en normaal jah zoenen op zich steld dat helemaal niet zoveel voor maar al je echt gek van iemand bent jah dan kan het wel eens fout gaan dan denk je er niet echt bij na...

ow een jongen waar ik 5 jaar lang gek van ben geweest :$
zozo was tie zo STOER dan?? 5 jaar?? man man man das wel tijdje meid!

Heb hier nog een Glock 7L liggen, als je er zelf voor zorgt dat'ie terugkomt, joh . . . schiet die gast door ze'n longen. Is best wel pijnlijk en niet dodelijk als je er maar 1'tje raakt.

hahaha welke oto? ;P

Ja dat wou ik zeggen, zoenen rules!!!
jah maar zoenen word ook standaard op de duur..

maar tog als er weer een andere uitdaging is dan is zoenen weer helemaal toppie!

Wij zoenen errug lekker Roon, vind ik ... en da's best wel uniek. It's a real thing, en ik krijg er iedere keer weer de kriebels van, in positieve manier. Geen vlinders, maar vleermuizen in de erogene gedoogzone.
die auto waarvan papie de banden mag verwisselen (neem aan alleen wanneer ze lek zijn?)

iemand hoeft nie stoer te zijn, wil je er 5 jaar lang gek op zijn
Ja CHIEL wis geen ander woord en anders loop ik achter op het berichten schema ofsow??

Zoenen kan wel heeeel passievol zijn hmmmm.. vol liefde en gevoel.. lekkurrrrrrr

idd stoer was ie echt niet was op zich gewoon een normale jongen die heel popi was onder de meiden maar er niet mee te koop ging lopen tenmiste dat dacht ik... maar ja
sinds wanneer is er een berichtenschema?

Tuurlijk krijg je daar de kriebels van, wij zijn niet voor niks zoenkampioen :D:D:D

Tsssssss heeft ie nog geeneen keer hoeven doen hoor!
wat versta jij in dit geval onder een berichtenschema?
ergens snap ik het wel, tis tenslotte zijn auto :P
CHIEL KAPPUH!!!

je moet niet serieus nemen watvoor onzin ik allemaal uitkraam.. man man man je merk tog wel wanneer ik sinnig praat!
ik word egg para ik lees al 3 kwartier een verhaal over een auto en snap nog steeds niet wat de bedoeling ervan is.... :S

Grrrrrrrr pestkop! Vechten? ;P
nee sorry, me "er wordt onzin gepraat lampje" is defect vandaag
laatste aanpassing

Ik ga slapen, vinnut wel welletjes. Effe de doorgaande 160 IQ - melding doen,

"Mensen, vind het erg leuk met jullie hoor, maar heb nog een sociaal leven enzo .. en geloof me, dat is ook niet altijd even makkelijk, veel problemen aan me'n koppie, en denk nou niet dat ik hier 24 uur per dag ben, want dat is niet zo!!"

kusje
nee want tijdens die 24 uur moet je ook slapen, logisch :P
lekkere smakkerd terug hoor MAR!!

ik leef met je mee.. ik ga ook maar eens slapen denk.. seg ik al een uurtje of 2..

:S

Hahahaha ja idd!

maar dan ben ik alleen :(

slaap lekker mar tot vanaaf...

kuss

nah niet helemaal alleen roon haha
laatste aanpassing
dag honneponneke (K)

Gelukkig wie blijven er nog bij tante rony :D:D:D
ikke nie, ga ook maar es slapen.

trusten dames

slaap lekker...

:(
ik ga ook slapen!!!

Kirsten en Roon een dikke (K) voor jullie!!

Slaap lekker allemaal en droom fijn..

oogjes dicht en snaveltjes toe!!!

Toedeledokio!!!
:P