Partyflock

Forumonderwerp · 595915
982x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het is mij opgevallen dat Haarlem op weg is, de 3e grootste PF-stadje te worden! Leeuwaarden en Eindhoven zijn sowieso grotere steden maar hebben niettemin minder leden. Den Haag staat nu gelijk qua ledenaantal met Haarlem maar vergeet niet dat Haarlem kleiner is...;)

dus... is het te concluderen dat Haarlem qua mensen het meest partyminded zijn? of is dit uit zijn verband gerukt?
Werkzaam bij GZG Amsterdam
Waarschuw beheerder
2 solidus, ik weet alleen van de lichtfabriek dat ze gaan uitbreiden, de turbinehal gaat dat worden. Welke locaties gaan er volgens jou dan ook nog uitbreiden?

Waarschuw beheerder
alles wordt verbouwt in haarlem
was gister naar ut stadscafé geweest hun gaan ook al

Waarschuw beheerder
Als jullie nog ongeveer een maandje wachten gaat het nieuwe gedeelte van de Lichtfabriek open! Tis echt super gaaf!!! (heb er namelijk zelf veel voor getekent!)
Waarschuw beheerder
2 rene, ja dat weet ik maar daar kan je in het weekend geen feest geven.
2 gapie, je bedoelt de turnbinehal? is idd een erg mooie locatie, maar wat bedoel je met "heb er zelf namelijk veel voor getekent"?

Waarschuw beheerder
Ik heb gewerkt bij het architectenbureau dat het heeft ontworpen. En de turbinehal was 1 van mijn projecten.
Waarschuw beheerder
2 gapie, ok dan lachuh! dan weet jij ook vast wel hoeveel man er in kan etc.
2 hardhouz genenogwat; smoel dicht!
Waarschuw beheerder
donateur
whaha, eindelijk iets zinnigs scylla (y)
enne gapie, top actie, hopelijk heb je r wel wat vets van gemaakt:)

Waarschuw beheerder
Er kan 2000 man in maar de helft is toegestaan. De organisatie wil het niet al te groot maken. De geode naam moet nl. een beetje behouden worden ivm vele presentaties en bedrijfsfeesten die er ook worden gehouden.
Waarschuw beheerder
2 solidus, wat ik zeg is altijd zinnig, wellicht dat je niet alles snapt maar dat is niet mijn zaak, no offence.
2 gapie, wat een onzin, als er 2000 man in past en je laat er maar 1000 in, dan heb je toch een zwaar sfeerloos feest?!?! Beetje domme zet van de organisatie.
Waarschuw beheerder
donateur
k snap best wat je bedoelt, alleen denk k vaak op n andere lijn..:)
enne, t s inderdaad onzin, een half volle zaal werkt toch niet, das zwaar kut..

Waarschuw beheerder
Dat valt hartstikke mee. Het aantal personen bereken je met het aantal m2 x 4, oftewel 4 man per m2. Lijkt mij een beetje krap, 2 per m2 is al amper dansbaar!
Waarschuw beheerder
Haarlem was lange tijd op sterfen na dood nu gaat het gelukkig beter er is iig weer IETS tedoen...met een aantal redelijke lokaties patronaat,lichtfabri­ek,fietsfabriek,stal­ker en redelijke feesten.
Maar tis jammer genoeg nog niet zoals vroeger dat er altijd wel wat was in de stad zowat elke straat int centrum had wel een aantal tenten waar wat te hakken of housen viel :)(oeps,tropics,sphynx,lobb­es,sebol,stalker,cogull,bij­neshal!!,etc,etc)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je t zo bekijkt gapie heb je idd gelijk..:)
enne dickweed, het is gewoon aan de haarlemmers om er weer iets van te maken:)
dus als iedereen zn steentje bijdraagt...