Partyflock

Forumonderwerp · 595618
1553x bekeken
Waarschuw beheerder
Welke PFers gaan er dit jaar naar Kreta???
En wie zijn er geweest en hebben echt aanraders???
Waarschuw beheerder
Ja ik ga met vrienden naar Hersonnisos ( zo goed toch?)
Maar hebben mensen idd nog tips of aanraders?
Waarschuw beheerder
Welke tijd zit je daar Orange??? En volgens mij schreef je het zo goed ja ;-)

Waarschuw beheerder
Ben er afgelopen jaar geweest!

Echt een super vakantie ;p
Waarschuw beheerder
Wij gaan ook met ze 4'ren naar Hersonnisos vd zomer, 16e Juli en dan 2 weken.
4 sterren All in Hotel, lekker onbeperkt bikken en zuipen :D
Waarschuw beheerder
yep, ik ben er ook deze zomer in Chersonissos:)
Waarschuw beheerder
Ik ben er 20 juli tot 2 aug.
Maar wat zijn nou echt de plaatsen om te gaan stappen daar???

Waarschuw beheerder
Ben er in 2000 geweest. De NRG en It zijn wel aanraders. En de Kriti Arena party's (als die nog gehouden worden), lekker feestje in de buitenlucht. Overdag een beetje bijkomen op Starbeach, waar ook wel bekende DJ's komen draaien.
Waarschuw beheerder
Ja is zeker een aanrader.
Ik ga eind aug.

Waarschuw beheerder
Ik ga misschien begin augustus, en als mun maatjes eind augustus gaan, ga ik niet mee...Anders mis ik Mysteryland, en die ga ik zeker niet missen :p:p

Dan maar geen Kreta
Waarschuw beheerder
oei oei kreta is cekers vet! starbeach (groot waterpark) voor s'middags en nrg voor s avonds zeer relaxed daar maar die openlucht partys zal ik niet naar toe gaan want je moet vooraf betalen en beloven ze je allerlei djs en als je daar komt is er maar 1 dj ofzow duzz vet bedrog! ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga van 20 juni tot ehh +15 :D

Waarschuw beheerder
Ik ga daar dit jaar ook maar ff buurten ofzow...Eerste 2 weken van augustus...
Waarschuw beheerder
Nou Cootje.... Kreta is echt wel leuker dan een feestje hier. Feestjes komen er nog genoeg.
En als ze eind aug gaan.... moet je juist meegaan... :P:P:P Dan is daar ook een heel lief meisje. :D
Waarschuw beheerder
Koutouloufarie!
Ligt vlak boven Chersonissos!
Super plaatstje een taxi kost geen drol en je kan het zelfs lopen!
het ligt op een berg dus naar benenden is geen probleem allen 'savonds naar het stappen ;)

STARBEACH heb ik 2X als SUPER ervaren en wel ff BUNGEEJUMPEN HÈ!!!!!!

Doe Manos en Angelo de groeten van me ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 2x op Kreta geweest, 'tis zeker wel lache.... net als iedereen denkik zou doen.. Chersonissos is the place 2 be :)
Waarschuw beheerder
Rhodos rulez! kreta commercieel en te veel duitsersssssss!
Waarschuw beheerder
Ben er twee jaar geleden geweest, toen was NRG wel goed te doen ( er hing wel een agressieve sfeer af en toe ). Als je van een STEVIGE BACO houdt dan moet je echt ff bij New York langs gaan, zit langs de boulevard. Hier kun je 's ochtends ook lachen trouwens, iedereen is dan helemaal lazerus en 't komt dan nogal eens voor dat er mensen spiernaakt 't water inlopen enzo, erg veel lol gehad daar.
Voor de rest zijn idd die feesten in de Kriti Arena goed te doen, leuke locatie in de bergen, 't is alleen fingers crossed in de taxi want die chauffeurs daar rijden echt als lunatics....! En natuurlijk Starbeach, lekkere muziek, heerlijk weer, ontzettend veel mooie vrouwen, bier ( wel stervens duur, hebben daar ooit een record poging gehouden, er was een groep uit Oss en die hadden toen 756 flessen Heineken Export in 6 uur tijd leeggezopen met 30 man, wij dachten dat wel even te verbeteren...nou niet dus he, iedereen lag na 20 flessen in algehele coma..een vriend van me baalde daarvan en die is toen maar aan een recordpoging rooie wodka - red bull begonnen, 15 in een half uur....koekkoek )
Veel plezier in Chersonissos!
donateur
Is iemand ook in Rethminon(ofzoiets??­) geweest, plaatje op Kreta??? Heb ik van horen zeggen dat dat ook zeer zeker de moeite waard is
Artiest {SHOWLIST artist 7366, 50541}
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar ook... met 7 man lekker feesten! En dat Starbeach klinkt wel lekker, wat voor een muziek draaien ze daar..?

Kent iemand trouwens Appartementen Dimitrios?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga waarschijnlijk ook in Augustus, naar Kreta... Vooral de verhalen over starbeach spreken me wel aan! Lekker in een stoel liggen en beetje zuipen enzo! :D

Zit er alleen nog mee of het zo rond 6 augustus (en de 2 weken daarop volgend) wel druk is, en er niet allemaal bejaarden rondlopen???????

Waarschuw beheerder
2--> Goudlokje: Ow ja.. dat is zo, eind augustus.. Maarja, MysteryLand wil ik echt niet missen. :(

Waarschuw beheerder
ik ben ook weer deze zomer aanwezig.. :D
Waarschuw beheerder
Chersonissos place 2 b! Ga er ook heen van 31 juli tot 14 aug. Lekker feesten! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wil wel weer naar chersonisoss :D Ga wel een last minute boeken!

Ben er nu 2x geweest en bevalt me zwaar goed daar :bounce:

Kijk alleen een beetje uit op starbeach! Tis er zwaar rielext
Maar het water daar is (ondanks dat je het niet ziet) heel erg vuil!
Heb een ontstoken knie daarvan gehad,en een vriendin met wie ik was,had zware oorontsteking :(

(K)
Waarschuw beheerder
Hey JoJo thanx dat je het verteld, Heb nl nog wel eens last van ooronsteking door het water op vakantie :(
Ik ga ook naar chersonisoss, van 5 aug tot 20 aug, heb er zin in! You know hé...

(K)
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
ben in 2000 naar Chersonissos geweest!! Starbeach vond ik persoonlijk wat minder (wel gave bungyjump:P), maar de iT, NRG, club Aria en al die barretjes zijn de moeite waard om te bezoeken! zeker tijdens happy-hour (wat ongeveer de hele nacht duurt:D)
Waarschuw beheerder
Ik ben er vorig jaar geweest, Starbeach is zeker een aanrader. Ik ben ook naar Chersonissos geweest. Ik vond de discotheken daar niet om over naar huis te schrijven maar dat komt misschien omdat ik zowiezo niet van discotheken hou..
Ons appartement was zeeeker een afrader want dat was klein en vies en er waren veel kakkerlakken in de kamer van frindo en zn vriendin.. Het was appartement Dimitrios!.. Daar moet je dus niet heen gaan..
Manon zat in een hotel, dat was wel super mooi!.. En <<Scuba>> zat in een ander appartement was ook hardstikke goed was.. Wij hadden gewoon te laat geboekt waardoor we geen keus meer hadden met een groep van 9 man..
Verder kan je dr hardstikke lekker eten in die tentjes langs het strand.. Maar dr was 1 tentje waar we gegeten hadden daar was het niet te vreten maar vraag me niet meer welke het was.. Er was er in ieder geval maar 1.. Die was echt vies.. Patat kan je dr ook halen bij Friet van Piet.. Dat zit bij de veronica bar daarzo.. Dat was lekker..
Chersonissos is leuk, vooral als je van de hele dag op het strand liggen houd (Starbeach)..
Zie ook deze topic:
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=594219
laatste aanpassing
donateur
joepie!! ik zit er tegelijkertijd met BÁÐGÍR£!!

En jojo, wat jij vertelde komt je wel vaker tegen in warme streken. Doordat het juist zo warm is zit er weinig zuurstof in het water. Daardoor komen er meer virussen en bacterien in het water. De kans op een oorontsteking neemt daarom flink toe.. heb ik ook gehad in Hongarije.
Waarschuw beheerder
@ jaar geleden ben ik er ook geweest.....in een supergaar appartement!!! Appartement Amalthia :/
Geen aanrader...

Dit jaar zit ik in Tina Maria Zanik :)
EN ik heb van een maat van mij vernomen die vorig jaar in dit appartement heeft gezeten da dit een topappartement is (Y)

De beste tent om er te stappen is zeker Cub Aria!! Alleen jammer dat er geen airco is :S

Ik ben er van 23-7 tot en met 1-8 ..... dit is wel lang genoeg want anders is het niet te betalen daar.

Voor degene die ook gaan....MEETING op starbeach in het barretje in het water !! ;)
Waarschuw beheerder
hehe ik ga ook naar kreta en ook in tina maria zanik... mijn vrienden zaten er vorig jaar, nu ga ik ook mee... 25m van dezee ofzo en vlakbij starbeacht :) ben er van 16-7 tot 31-7...
Waarschuw beheerder
Dit jaar zit ik in Tina Maria Zanik

Dat is volgens mij het appartement waar <<Scuba>> vorig jaar ook zat.. Dat was inderdaad een heel mooi appartement.. En lekker dichtbij starbeach..
Zeker een aanrader..
Waarschuw beheerder
Ik zit nu in appartementencomplex Artimis. Is iemand daar mee bekend??? Hoe ziet het er uit en ligt het een beetje gunstig????

Artiest Harold
Waarschuw beheerder
Kreta is super....

ik ben er vorig jaar geweest en ga dit jaar zeker weten weer....(datum onbekend. zal wel last-minute worden)

Overdag naar Starbeach (Manos, Gianis en de strandstoel-verkoper Nikolas). Lekkere relaxte sfeer daar. Ff lekker bijkomen...

's Avonds naar NRG (doe Billy-Anna ff de groeten van mij....;)) of als je in juli of de eerste 2 weken van augustus gaat, de feesten van Kriti Arena. Zijn topfeestjes!!!! :bounce:

En als je nog ergens in Cherssonissos lekker wilt eten, moet je je per taxi laten vervoeren naar Oud-Cherssonissos... En dan naar restaurant Sofas.
Die eigenaar spreekt Nederlands en het eten is daar super....

Veel plezier alvast...
Waarschuw beheerder
Kreta is zeker wel feest,
overdag op starbeach en s'avonds in de kroegen discotheekjes. Het enige wat ik jammer vond was dat er geen echt grote discotheken zijn. Alleen de Aria die is redelijk groot.
NRG is ook wel ok maar daar draaiden ze vorig jaar elke avond precies hetzelfde, net als op star beach trouwens.

Waarschuw beheerder
BUNGYYYYYYYYYYYYYYYYYY @ Starbeach :D

[img cacheid=0003ab4a0008f2e202d055501a000c4058]http://members.lycos.nl/ilikehardstyle/MVC-418F.jpg[/img]

[img cacheid=0003ab4d0008f2e892a36cab1a000c4058]http://members.lycos.nl/ilikehardstyle/MVC-422F.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ik ga dit voorjaar met een maat van me uit een luchtballon springen in Belgie!

Veel hoger en nog vetter!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dankje, heb er nog wel meer. maar die staan nog niet op internet
Waarschuw beheerder
ik ben ook aanwezig, eind juli of begin augustus

Waarschuw beheerder
Wie nog meer??
Waarschuw beheerder
Jaaaa, sinds vanochtend staat het vast :D
Van 7 t/m 18 augustus gaan wij het eiland ff onveilig maken:devil:

Ps. Is die gast met die zonnebril dit jaar ook op starbeach te vinden :kwijl: gheghe...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Damn....wij moeten nog boeken voor Kreta...maar een vriend van me vertelde dat het heeel snel gaat, wij hadden enkele appartementen op het oog, maar die zijn blijkbaar al weg (voor de periode/tijd dat wij willen).
Maar we gaan zeker weten !!
Waarschuw beheerder
Hahaha Doet me trouwens ergens aan denken, vorig jaar schijnen er mensen te zijn geweest op starbeach die daar een SOA hadden opgelopen in een van die zwembaden. omdat er nogasl wat gerampetamt schijnt te worden in die zwembaden.
Waarschuw beheerder
Moet ook nog boeken,ben er nog nooit geweest.Maar tlijkt wel wel fijn.
Waarschuw beheerder
Hebben net geboekt:
van 04-07 t/m 18/07 , dus redelijk vroeg.

Waarschuw beheerder
van 20/7 t/m 3/8

ZIN IN ZOMER!!!
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met appartementen Amalthia????
Waarschuw beheerder
2 P-Jay ->> Amalthia ben ik 2 jaar geleden geweest! Is gewoon een kamertje en meer heb je nie! :/ maar je zit wel dicht bij het centrum!

Een aanrader wil ik t nie noemen!!
Veel succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar niemand ervaring met Artimise???

En roos welk appartement zit jij ik zit er namelijk precies de zelfde tijd.