hm ja maar het is weer een kwestie van gewenning. ik ben net 2 maanden bezig met fruity oid; heb flink moeten wennen aan de andere manier van werken in vergelijking met een tracker en dan moet ik het wéér opnieuw gaan leren.
die getting started tutorial ben ik 1x aan begonnen, gekomen tot op het punt waar ik een noot moet aanslaan maar vervolgens geen geluid eruit krijg
waarom werkt het keyboard niet in reason zoals bij trackers of fruity? -> q=C, w=D, E=E, R=F ... etc 
moet zeker toch niet speciaal een MIDI-keyboard gaan aanschaffen voor reason, dan neem ik liever meteen hardware
die getting started tutorial ben ik 1x aan begonnen, gekomen tot op het punt waar ik een noot moet aanslaan maar vervolgens geen geluid eruit krijg
moet zeker toch niet speciaal een MIDI-keyboard gaan aanschaffen voor reason, dan neem ik liever meteen hardware
2 SCUL:
Zowww die never stop... echt VET
netjes gedaan man, leer mij dat ook es 
Zowww die never stop... echt VET
trouwens... als iemand weet hoe je aan dat Fruity dinges kan komen, wil die mij ff een PB sturen?!
met alleen software ben je er nog lang niet hoor.
je moet samples hebben, (instrumenten).. en een hoop ervaring en kennis.
er vanuit gaande dat ik al sinds 1994 muziek maak (welliswaar nog steeds niet professioneel genoeg).. gaat daar een hoop tijd in zitten. hehe
btw only Q/hypno .. als ik jou was zou ik FL ergens anders downen. volgens mij is er iets mis met jouw versie
je moet samples hebben, (instrumenten).. en een hoop ervaring en kennis.
er vanuit gaande dat ik al sinds 1994 muziek maak (welliswaar nog steeds niet professioneel genoeg).. gaat daar een hoop tijd in zitten. hehe
btw only Q/hypno .. als ik jou was zou ik FL ergens anders downen. volgens mij is er iets mis met jouw versie
fruity is rielekst ma weet je, kicks die zwaar reverd zijn en een hoge delay hebben kan je nie achter elkaar zetten in een pattern. dus dat je eerst die ene hoort en dan die andere. omdat je dan de ene nog door de andere hoort gaan dus kraakt ie als de pest. dat is echt zwaar naadje, heb je een vette zware open kick met veel reverb kan je geen 2e bass mee laten lopen of er achter zetten.
2 Underground Psyco > jij kan et niet achter elkaar zetten in een pattern , das heel wat anders
probeer es "cut itself" aan te zetten
of
een volume envelope erop met alleen sustain aan en dan de nootlengte in piano roll instellen
laatste aanpassing
2 scul .. hehe beter voor je .. nu maar hopen dat het em bevalt
succes
grtz KaLi