Partyflock

Forumonderwerp · 595596
heeft iemand een NL handleiding van FL??
laatste aanpassing
Ik gebruik Reason nu ook bijna een jaartje.
Het is niet een simpel programma, maar veel op forums posten en vragen aan mensen die reason hebben kom je een heel eind.
Artiest ScuL
hm ja maar het is weer een kwestie van gewenning. ik ben net 2 maanden bezig met fruity oid; heb flink moeten wennen aan de andere manier van werken in vergelijking met een tracker en dan moet ik het wéér opnieuw gaan leren.

die getting started tutorial ben ik 1x aan begonnen, gekomen tot op het punt waar ik een noot moet aanslaan maar vervolgens geen geluid eruit krijg :D waarom werkt het keyboard niet in reason zoals bij trackers of fruity? -> q=C, w=D, E=E, R=F ... etc :)

moet zeker toch niet speciaal een MIDI-keyboard gaan aanschaffen voor reason, dan neem ik liever meteen hardware :S

uhm , kan veek opties niet usen?
hebben jullie dat ook?
[je kunt me niet vertellen dat je fruity in de winkel hept gekocht]
latazz
2 SCUL:

Zowww die never stop... echt VET :D netjes gedaan man, leer mij dat ook es ;)
trouwens... als iemand weet hoe je aan dat Fruity dinges kan komen, wil die mij ff een PB sturen?!
met alleen software ben je er nog lang niet hoor.
je moet samples hebben, (instrumenten).. en een hoop ervaring en kennis.

er vanuit gaande dat ik al sinds 1994 muziek maak (welliswaar nog steeds niet professioneel genoeg).. gaat daar een hoop tijd in zitten. hehe :D

btw only Q/hypno .. als ik jou was zou ik FL ergens anders downen. volgens mij is er iets mis met jouw versie

probeer wel ffies iemand op soulseek , latazz
Enige wat ik wel jammer vind is dat je minder noten hebt in een bar waardoor je bijv. geen snelle snare rolls meer kunt maken.

2 SCUL > heb je de piano roll nog niet ontdekt zeker

patterns van hier naar milaan

en JA ik heb fruity gekocht
laatste aanpassing
argh natuurlijk!! hoe kan ik zo kortzichtig zijn :frusty:

ik ging er vanuit dat je daar alleen polyfone synths kon invoeren, maar nu je het zegt ja! -> je kunt daar ook de lengte van je noot aan geven en zo dus een gruwelijke roll fabriceren.. hehe
fruity is rielekst ma weet je, kicks die zwaar reverd zijn en een hoge delay hebben kan je nie achter elkaar zetten in een pattern. dus dat je eerst die ene hoort en dan die andere. omdat je dan de ene nog door de andere hoort gaan dus kraakt ie als de pest. dat is echt zwaar naadje, heb je een vette zware open kick met veel reverb kan je geen 2e bass mee laten lopen of er achter zetten.

2 Underground Psyco > jij kan et niet achter elkaar zetten in een pattern , das heel wat anders :P

probeer es "cut itself" aan te zetten

of

een volume envelope erop met alleen sustain aan en dan de nootlengte in piano roll instellen
laatste aanpassing
Artiest Maus
waar moet je pc aan voldoen om dat programma te gebruiken????? geheugen, soundcard etc.....

en waar is dat programma te krijgen????
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
2 scul .. hehe beter voor je .. nu maar hopen dat het em bevalt :) succes (Y) grtz KaLi