Partyflock

Forumonderwerp · 595589
7379x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb dus echt geen idee wat je daar in Lloret voor eten/drinken betaalt.
En wat zijn de entrees voor disco's zoals The Cave en Colossos?

En bij Proppers is het goedkoper ????

grz ICE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kweenie hoe de Revolution is, heb me door jou daar niet naar binnen laten proppen :P

Colossos was zeker wel vet!!! :D
Waarschuw beheerder
Revolution is van binnen groter dan Colossos maar heeft geen tuin of bovenverdieping ofzo. Kwa muziek is het minder dan Colossos. Veel commercieler. Oftewel, Colossos is veel vetter maar toch blijft Revolution de 2e tent van Lloret vind ik.
Waarschuw beheerder
Ik baal er nog steeds van dat ik toen ik een dagje naar LLoret ging ik al mijn vrienden daar op een ongelovelijke knullige manier ben mis gelopen en er niet uit ben geweest.
Colossos had ik zeker wel heen gewild.
Waarschuw beheerder
Ben in de zomer van 2001 naar Lloret geweest het is daar echt duur, je moet voor alle discotheeks clubkaarten aanschaffen dus ook als je er maar een keer heen wil!
Colossos is echt gezellig, de prijzen zijn daar best wel hoog... Maar is echt the place 2 b ;)
Vakantie had me wel veel geld gekost, maar het was iig wel harstikke super!

(K)
Waarschuw beheerder
Conclusie: Colossos is DE discotheek van Lloret?

Waarschuw beheerder
donateur
neeeeeeeeeee :P

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
Tip voor iedereen die naar Lloret gaat: The Cave... Helemaal niet duur, super gezellig sfeertje binnen daar... en HARDCORE natuurlijk... ow jah en bleu terror, da's lekker zuipen whehe...
Waarschuw beheerder
sorry lonsdalegirl: Colossos EN THE CAVE, zo goed??? Ik kom zeker een keer langs in The Cave hoor!
Waarschuw beheerder
sorry maar ljorret is echt niet duur hoor voorbeeld St trop betaal je 3.50 en 1 gratis drankie en alle mixies zijn 3 euro nou dat noem ik niet duur en colloses is ook niet zo duur en bumpers ook niet als je de prijzen van ljorret vergelijkt met a´dam is het echt niet duur en eten is ook niet duur hoor..en zijn veel tenten waar je voor 1 euro flink kan zuipen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je ergens wilt gaan eten moet je bij Ca L'enric gaan eten. Het is daar echt supergoedkoop en je krijgt er veel, zoveel heb je nog nooit gehad in een restaurant. En dat echt voor een paar Eurotjes.

Als je wilt weten waar het zit kan je het beste bij de 0,50 cent shop (vlakbij The Cave) vragen. Daar weten ze het wel.
Waarschuw beheerder
Nog meer tips voor een zo goedkoop mogelijk verblijf in Lloret? Ik ben nog steeds een arme student :(

Waarschuw beheerder
Regelmatig leuke afters op het strand na sluiting COlossos!!