Partyflock

Forumonderwerp · 595558
Waarschuw beheerder
INFORMATIE BETREFFENDE BUS NAAR WINTERWORLD.

dd. 08/01/2003:

Vertrek 17.00 uur vanuit Nijkerk naar Kastellaun
Aankomst 22.00 uur in Kastellaun

Vertrek 08.00 uur vanuit Kastellaun
Aankomst 13.00 uur in Nijkerk

Prijs 1 luxe 50 persoons touringcar met chauffeur en zijn verzorgingen € 1050,00 excl.6% BTW

Op de heenweg aantal consumpties p.p. (3) Bier, fris, water en sju de orange in totaal 150 drankjes plus aantal reserve
ervan uitgaande 50 personen € 100,00

Ontbijt € 6,50 p.p. op de terugreis, vers brood met beleg, fruit, koffie, thee, sapje of water.

Ontbijt is optioneel en moet aangegeven worden voor vertrek.
Prijzen p.p. incl. ontbijt: € 31,-
Prijzen p.p. excl. ontbijt: € 25,-

Er zijn dus 50 plaatsen, is er te weinig animo dan gaat het geheel niet door. Ik hoop dat we met ze allen hierheen gaan, lijkt mij iig heel erg vet!
Ik zie de reacties verschijnen...

owjah: ik kan tijden etc. veranderen mits nodig, suggesties welkom!

mail me voor vragen of dat je mee gaat r.vdbrink3@chello.nl
Waarschuw beheerder
NORDPOL
Harde techno

DJ´s
Chris Liebing (Frankfurt)
Adam Beyer (Stockholm)
Miss Yetti (Berlin)
Babor (Koblenz)
Mica Berned vs. Robert Kempe (Westerwald/Koblenz)
LIVE
Tok Tok vs. Soffy O. (Berlin)

SUDPOL
Electric

DJ´s
Westbam (Berlin)
Lexy (Berlin)
Hardy Hard (Berlin)
L.U.P.O. (Berlin)
LIVE
Autotune (Berlin)
Paul Kalkbrenner (Berlin)

BASISLAGER (Chillout-Area)
TBX (Nature One)
Waarschuw beheerder
Ik wil heel graag met jullie gekken mee, ik laat het snel horen gasten :D

Waarschuw beheerder
hoe zit het met die bus, zit die al vol ik heb ook interesse...
Waarschuw beheerder
Mail ffies naar r.vdbrink3@chello.nl denk dat er nog genoeg plek is, die bus moet vol dus kom op mensen :D
Waarschuw beheerder
donateur
IK HEB OOK INTERESSE!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!:D

TOP ZO'N IDEE!!!
Waarschuw beheerder
donateur
JA, het is eigenlijk wel gruwelijk vet

Waarschuw beheerder
ik gaat ook mee...maar dat was al bekend :)
Waarschuw beheerder
mensen er is nog plek zat, dus geinteresseerden kunnen mij mailen op bovenstaand adres, mail ook ff of je ontbijt inc. wil of niet ivm aanschaf daarvan :)

kaartjes moeten op de site besteld worden dat moet 1 ieder voor zichzelf doen..

www.winter-world.com/WW_2003/WI­NTERWORLD2003 ofso iets
Waarschuw beheerder
ff hoog houden...:D
Waarschuw beheerder
donateur
je moet wel een goede prijs in vullen 1050 euro is beetje veel :S of is dat totaal bedrag?

Trouwens heb je al foto's gezien van winterworld :D ligt me toch een pak sneeuw :D ziet er echt vet uit :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 SIEP:

Staat toch 25 euro per persoon of ligt het aan mij??
Waarschuw beheerder
Whehe, die 1050 is voor de hele bus, die kosten worden dus gedeeld lijkt mij :D

Damn, heb er echt zin in man. TOP IDEE (y)
Waarschuw beheerder
hmmm vdbrink..gisteren al over gehad..ik kiek nog effe....de sfeer is wel top denk :) onze groep gewoon die q-dance lui...hmmm kiek wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel een topidee, count me in (voor 99%)
Waarschuw beheerder
Hee Lip je gaat wel mee hoor, wordt echt dikke lol :D
Waarschuw beheerder
donateur
wat is de tussenstand????? ik wil gaan

Waarschuw beheerder
Kee dan (Y) superidee indd. Ich geh mit :D (als er nog plaats is :S)

:bounce:
Waarschuw beheerder
Ok dan, kaartje is besteld :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm , ik wil eigenljk ook wel
Waarschuw beheerder
donateur
kan je die kaartjes in NL kopen of moet je ze via de site bestellen?
Waarschuw beheerder
donateur
nu weer wel :p
Waarschuw beheerder
net met incoming!! effe mensen geteld die zeker gaan. En er is nog zaaaaaaat plek :) Moeten veel meer mensen hebben...anders zelfs te kort...

tot nu toe iets van 15 mensen ofzo. (PF & Q-Dance)

Snackyman lees je het topic wel? twee vragen die gewoon in de posts van incoming staan :D:D scherp blijvuhhh :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tell em Lippy :P
Waarschuw beheerder
:hug: Laak :)
Waarschuw beheerder
donateur
okay okay ik weet het moet wel scherp blijven maar ze zullen toch ook wel verkoop punten hebben want via de site bestellen is opzich best wel kut :S
Waarschuw beheerder
Geen idee, ik heb het wel via de site gedaan met als mededeling dat mijn Duits niet al te goed is en dat ik hoop dat alles goed is ingevuld. Ik kreeg binnen 2 minuten een mailbevestiging dus afwachten maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
kreeg ik met N1 ook maarja nooit kaartjes ontvangen :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb ze toen ook besteld, volgens mij werkt het alleen in duitsland...
Waarschuw beheerder
donateur
waar zien jullie die foto's?!?!
Waarschuw beheerder
Hmm, toch maar eens een mailtje sturen naar die lui dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
2 summy: foto's?
Waarschuw beheerder
donateur
Snackyman aka S.I.E.P. 9 januari 2003 10:37
je moet wel een goede prijs in vullen 1050 euro is beetje veel of is dat totaal bedrag?

Trouwens heb je al foto's gezien van winterworld ligt me toch een pak sneeuw ziet er echt vet uit

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.nature-one.de/newsletter/images/pydna_snow.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
VET :D
Waarschuw beheerder
Sneeuwballengevecht :D
Waarschuw beheerder
donateur
:D ... als ik jullie was zou ik je allemaal zo snel mogelijk inschrijven !!
dat ziet er iid erg vet uit!
Waarschuw beheerder
donateur
heb me al ingeschreven :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit te denken om toch maar te gaan :D
Waarschuw beheerder
Ik heb ze een mail gestuurd of m,n ticket aankomt, ik laat wel even weten wat ze antwoorden :)
Waarschuw beheerder
donateur
dan ga je toch mee ;)
maaruh, ik zit me ff af te vragen hoe je nu het beste aan tickets kan komen
Waarschuw beheerder
Ik heb 1 ticket besteld via de site maar heb er meteen een mailtje achteraan gestuurd of alles duidelijk was, jullie horen nog wel hoe dat afloopt. Ik vind kaarten aan de deur halen toch iets te riskant :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd ben je daar heb je geen kaartje is het uitverkocht en dan??? over de muur heen klimmen is kansloos, 4 meter hoog en scheermesjesdraad, dus dat heeft weinig nu
Waarschuw beheerder
Komt vast wel goed :)
Waarschuw beheerder
Mailtje teruggekregen betreffende kaartjes :(Hallo Martijn!

Leider senden wir keine Tickets ins Ausland, aber wir versichern dir, dass noch genügend Tickets an der Abendkasse zu kriegen sind.

Also einfach vorbei kommen!!!!

See you @ WinterWorld!

Kind regards

Annika
Waarschuw beheerder
Als we gaan moeten we dus niet al te laat daar zijn, want in Nederland kunnen we dus geen kaartjes krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
dit is klote :S stuur effe een mail of we niet een aantal kunnen reserveren??

Waarschuw beheerder
Tok Tok vs. Soffy O. (Berlin) <= KOEL :P
Betere shit
Waarschuw beheerder
donateur
maarja krijgen we nu wel de bus vol???
Waarschuw beheerder
Dat is nu nog niet zeker, maar denk dat dat wel gaat lukken.

Weet iemand trouwens hoe je bestellen en uitzondering in het Duits schrijft, ben met die mail bezig :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bestellen is hetzelfde denk ik
uitzondering... uhm... pfffffff
Waarschuw beheerder
Lamaar, doe het wel in het engels, ik weet niet eens wat ik nu alemaal schrijf. Hier een stukje van mijn superduitse mail: Besten Annika,

vielen dank fur irhen mail, aber ich habe nog eine vrage.

Wir wollen mit eine bus mit 50 leute nach Winterworld und wir wollen sehr gern tickets. Kannst du garandieren das die Abendkasse genau tickets haben für ungefahr 50 leute

Valt nog wel mee toch? :D
Waarschuw beheerder
Ok mensen ik heb weer bericht terug gehad, hier komt ie :D

Hey!
I`m sorry, there is no way to get the tickets in the netherlands. But I will ask my college if it is possible to send you such a high number of tickets. But you have to pay them first (by remittance to our bank-account) and then we will send you the tickets. I will check it out if that is possible and write you again tomorrow.

Bye,
Kind regards

Annika

P.S. But I promise there are enough tickets, also when you just arrive at the festival date! If you like to know more detailed information please let us know, then we will send you some booklets from WinterWorld.

Ik houd jullie op de hoogte :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja cool :D, moet je haar boekies laten sturen over Winterworld> kunnen we nog meer sneeuw kijken (als ze zo slim zijn om foto's van Winterworld niet in de zomer te maken ... hmm )
Waarschuw beheerder
de tijden zijn bekend van het rijden, we arriveren om 22.00 uur dus neem aan dat er dan nog tickets zijn maar idd we zijn met een grote groep ik zal proberen of ik een groot aantal kan bestellen dmv vooruitbetaling...i'­ll keep you informed
Waarschuw beheerder
donateur
of we gaan om 16:00 weg en we zijn er om 21:00 dan nemen we nog wat snowboards en sleeen mee gaan wevan de bunkers af jumpen :D
Waarschuw beheerder
donateur
alleen online bestelbaar die tickets? Of ook verkrijgbaar in duitse winkels?... iemand die dichtbij duitse grens woont misschien?
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon bij de ingang halen :D komt helemaal goed :D nemen we slee ook mee ?? wil wel effe leuke momenten filmen :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat kan want als ik ga neem ik uiteraard me cam mee!;)
Waarschuw beheerder
donateur
en nu die bus gevuld krijgen!!!

Waarschuw beheerder
Dit mailtje kreeg laakie terug van de organisatie....dus gewoon aan de deur halen

Hey!
I`m sorry, there is no way to get the tickets in the netherlands. But I will ask my college if it is possible to send you such a high number of tickets. But you have to pay them first (by remittance to our bank-account) and then we will send you the tickets. I will check it out if that is possible and write you again tomorrow.

Bye,
Kind regards

Annika

P.S. But I promise there are enough tickets, also when you just arrive at the festival date! If you like to know more detailed information please let us know, then we will send you some booklets from WinterWorld.
Waarschuw beheerder
Hee Beek, scroll eens iets omhoog in de topic :P
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een mailtje teruggekregen :)

Hello Martijn!

I have asked my college to send you the tickets and he said that it would be ok if you pay them by remittance. After that we will send you the tickets. Otherwise we can reserve 50 tickets for you and deposit them at the entry. Then you can pick them up when you arrive at the festival.

Ok, please let us know witch way you want to choose.(We will tell you the number of our bank account if you decide to remit the money.)

I'm looking forward to hearing from you soon.

Kind regards

Annika
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bji de ingang ophalen heeft mijn voorkeur omdat het versturen van 50 kaarten, wel wat kosten opbrengt en kan ook kwijtraken via de post, tevesn hoef je ook niet bang te zijn dat iemand zijn kaartje vergeet want die haal je bij de ingang mareh er moeten wat meer mensen mee gaan!!!! anders krijgen we de bus niet vol
Waarschuw beheerder
Ja denk ook dat aan de deur halen de beste optie is, maar die bus moet zowieso vol dus kom op mensen, GA MEE!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, hoeveel mensen gaan der nou al mee dan????? ik wil wel verder gaan met mensen overhalen
Waarschuw beheerder
Volgens mij een stuk of 15 ofzo, vraag anders even na bij Incoming
Waarschuw beheerder
donateur
moet ie bus perse vol en zijn er ook andere optie kwa bussen? Je hebt toch ook bussen waar je met 35 mensen bijv in kan (heb je nog meer luxe :P
Waarschuw beheerder
ik ben der over aan het denken

maar die bus moet natuurlijk helemaal vol, anders haal je nooit die prijzen en wordt het veel duurder. En volgens mij word het best moeilijk om de bus vol te krijgen.
Waarschuw beheerder
Ik hoop echt dat het gaat lukken hoor, iedereen ff wat vrienden proberen mee te krijgen en hup, we hebben 50 man ;)

Zucht, was het maar zo makkelijk :/
Waarschuw beheerder
Rowan heeft mij ook overgehaald;)

Maar waar ligt Nijkerk ign??
Waarschuw beheerder
donateur
nijkerk ligt naast A'foort :D kan je met de trein makkelijk naar toe :D en met de auto is het ook makkelijk te bereiken :D
Waarschuw beheerder
zoo het lijkt me echt super vet om hier heen te gaan.. robbie ben je dit weekend in starlight.. kom ik ff meer info bij je halen!! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon meegaan wordt een tegek weekend :D
Waarschuw beheerder
donateur
N1 moet leuk blijven en er niet 10x perjaar heen gaan :(
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, redje :)

En dat bepaal jij ;)

Neej, dit is gewoon een feest op dezelfde locatie georganiseerd :) Door dezelfde organisatie

Ze organiseren daar wel meer feesten, alleen N1 is bekend in NL omdat het een weekend is
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn altijd mensen die commentaar moeten hebben ;) :P
Waarschuw beheerder
donateur
misschien is het ook wel handig om de bus om 16:00 uur te laten vertrekken ivm eventuele sneeuw in duitsland
Waarschuw beheerder
Nog 22 dagen te gaan :bounce: :D (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als we die bus maar gevuld krijgen!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, tom als we nou effe bij miepie gaan zeuren of ze mee gaat, die kunnen we vast wl overhalen :D
Waarschuw beheerder
donateur
die zou inderdaad ook nog wel eens mee kunnen gaan, heb haar gister nog gevraagd..
Waarschuw beheerder
Ik vraag ook nog ff rond dit weekend
Artiest {SHOWLIST artist 73227, 1401}
Waarschuw beheerder
dit kan nog weleens een heel leuk feestje worden :D

Over kaarten maak je maar niet druk terrein is erg groot en zelfs met n1 waren er nog genoeg kaarten aan de deur te koop.
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor, zaterdag was ZWAAR uitverkocht.. de vrijdag misschien niet.. Maar zaterdag stonden mensen kaartjes te vragen
Waarschuw beheerder
Was idd de vrijdag, de zaterdag kan ik me nog weinig van herrineren :|

:bounce:
Waarschuw beheerder
Meld je aan voordat het te laat is, kom op! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1: wie heeft mijn thread aangepast????ik had er geen N1 winter editie van gemaakt maargoed doet er niet toe :D

2: kaarten ophalen aan de deur is de beste optie, kheb die dere ook een mail gestuurd dat als de 50 man akkoord is dan is het lappen @ the door

3: nijkerk ligt idd naast a'foort, dit is centraler en ik wil eventueel best vanaf a'foort vertrekken als dit makkelijker is voor bepaalde mensen, dit is geen probleem!!

4: mensen kom dr zijn nog lang geen 50 man, mail me op bovenstaand adres, ik maak een kladblokje aan met namen en houd het aantal bij!!

5: 18 JANUARI IS DE DEADLINE WAT BETREFT HET DOORGEVEN VAN HOPELIJK AKKOORD OF IN HET SLECHTSTE GEVAL CANCELEN, DUS:

haal vrienden over, regel kennisen zorg dat we hier heen gaan, ik wil super graag ben zelf ook hard bezig met mensen enthousiast maken

mail me!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik zou trouwens wel van te voren betaling van iedereen eisen. Anders heb je altijd van die leuke personen er tussen zitten, die op de dag zelf gaan afzeggen. En dat is echt klote, maar hier had je ws zelf ook al aangedacht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mixie hij heeft 18 januari nog dan bepaald ie hoe of wat gaan we wel dan een aanbetaling doen mareh is 18 januari niet beetje vroeg? kan je niet iets van de 22ste doen heb je iig dit weekend nog en het weekend erop nog om mensen te vragen :D
Waarschuw beheerder
mijn contactpersoon heeft meerdere aanvragen voor busreizen, 2 wk voor vertrek moet het geregeld worden qua aanschaf ontbijt/drank etc. anders kunnen er andere events aangedaan worden scheelt hoop inkomen :D

2 mixie: yupz i know..:D
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb diverse geintresseerden op Awakeningsforum, ik laat ze allemaal naar jou mailen, dus incoming!! you've got mail...
Waarschuw beheerder
tnx 2 u tom !!!

ik ga ff checken!!
Waarschuw beheerder
donateur
en en hoeveel mensen hebben we nu??? :D
Waarschuw beheerder
donateur
update !!! pleaz :)
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad :)

Heb trouwens ook geen bevestiging van je gehad ofzo qua mail, en ik ga nu zeker mee.
Waarschuw beheerder
donateur
En op mijn verzoek is de titel aangepast aangezien ik zo vermoed dat er meer mensen zullen mee gaan

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
kijk eens aan, de groep wordt al steeds groter :D

nu maar hopen dat we de bus vol krijgen, zou wel vet zijn! :)
Waarschuw beheerder
donateur
zekers... wil graag een update als het kan...

Waarschuw beheerder
donateur
een update waarover?

oh, ik zie het al: aantal mensen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe vol de bus nu al ongeveer is

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je uit kan gaan van een man of 20 nu, ik zag dat er op de site van q-dance niet zo gigantisch veel animo voor was dus... er kan iig nog genoeg man bij denk ik :D

Waarschuw beheerder
bulle

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaaa beek :D
Waarschuw beheerder
ahneeee niet ook hier bulle brullen :)
:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bullebak?
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat er een bullebak mee :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat er zo weinig mensen mee gaan.
Waarschuw beheerder
Nee ik zie het probleem ook niet. Waarom niet?

Geen geld, weinig vrienden of geen technoliefhebber ofzo??

:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens robbie zou het door kunnen gaan...hij ziet het positief in :)
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaa Beeeeeeeeeeeeeeeek :D

Das goed nieuws maar toch nog ff duimen (y)

Waarschuw beheerder
ja meneer laak...khoop dat het door gaat...heb wel zin om ff naar duitsland te gaan
Waarschuw beheerder
Gaan we wel weer ff een dansje doen he Beek 8)

Waarschuw beheerder
ooo net zoals in de hemkade ... neeeee dat doen we niet meer :)
Waarschuw beheerder
:bounce: :xtc:

whehe :P

Waarschuw beheerder
gekkehuus

Waarschuw beheerder
donateur
heej stelletje idioten, brullen doe je maar in het onzin-forum ;P
Waarschuw beheerder
Ok Willumpie, heb maar een Brultopic geopend in onzinforum, jij je zin :P

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaa :D :P
Waarschuw beheerder
mensen meld je is aan, het moet door gaan namelijk :) Ik wil van die bunkers afsleeen terwijl ik vette techno hoor.

En voor de prijs hoef je het ook niet echt te laten.

Waarschuw beheerder
donateur
idd Mixie! Ik heb er echt zooooo'n zin in! Aaaaahhh nog 3 weken :D
Waarschuw beheerder
heyzzz, ik had deze topic nog geen eens gezien of van dit feest gehoord! Klinkt wel errug leuk !:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
hey el-g vind je het nog leuk als je weet dat ik mee ga :P
Waarschuw beheerder
ik wacht nog even op de bevestiging van een tweetal groepen en als die het bevestigen zitten we op de 30 man! Als dat definitief is eind v/d week laat ik het door gaan, die overige 20 man moeten we dan in 2 weken vinden maar ik wil eind v/d week min. 30 man hebben.

thuis kan ik niet op i'net ivm dat k&*^%^r virus (heeft m'n instellingen verneukt denk ik) dus ik mail morgen iedereen ff vanaf m'n werk!
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet ook nog een bevestiging krijgen van een groep van ongeveer 10 mensen. Maar dat is bij lange na niet zeker.... Maar ik hou jullie op de hoogte
Waarschuw beheerder
donateur
ach, al die zeikerds moeten gewoon mee. Waarom zo moeilijk doen. Waarom zo lang wachten. Gewoon gaan.

Waarschuw beheerder
precies damien....niet zeuren maar gaan
Waarschuw beheerder
We zitten er zooooooo dichtbij dus voor degene die twijfelen gewoon GAAAAAAAAN!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
gaan we dan toch sleeen @ pydna :D met brute techno op de achtergrond :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zo moeiljk is het toch niet als je de locatie bekijkt????

[img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb02.jpg[/img] [img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb03.jpg[/img]

[img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb08.jpg[/img] [img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb09.jpg[/img]

[img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb10.jpg[/img] [img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb12.jpg[/img]

[img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb15.jpg[/img] [img]http://www.winter-world.com/WINTER_WORLD/WW2003/pydna_schnee/DiePydnawartet/thumbnails/schneeweb16.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
van de zomer ging in nog bijna op mijn bek door dat trappetje, hoe zal dat nu gaan ??? :P nu het zo glad is :D

Oja ziet er trouwens wel vet uit :D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hopen dat er op 1 feb ook nog sneeuw ligt :S

Zou wel lache zijn :D
Waarschuw beheerder
Vielen dank :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar het gaat weer beter weer worden als ik de weerdinges lees
Waarschuw beheerder
nou tom push ze maar een beetje, kheb vandaag nog een aanmelding gekregen...morgen op m'n werk update ik de lijst even aangezien in er nu 1 thuis en 1 op werk heb liggen..:S

het gaat iig de goede kant op
Waarschuw beheerder
donateur
weerdinges?? je bedoeld weer bericht :P

Trouwens mensen wat trekken we aan naar winterworld?? zou het koud zijn , hoe warm is het in de tent?? allemaal vragen weinig antwoorden :S
Waarschuw beheerder
ik had volgens mij op de site gelezen dat de tenten verwarmd waren en dat je dus gerust je jas en je muts in de garderobe kon laten.

En ik was toch al niet van plan daar in een kort rokje te gaan rondhuppelen :D dus gewoon broek en truitje en trainingsjack ofzo, zodat ik ook buiten in de sneeuw kan rollen :D zonder gelijk longontsteking te krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
OMG rollen in de sneeuw whehe die duitsers zullen wel denken wat een :vaag: nederlanders :P
Waarschuw beheerder
Unoxmuts :D
Waarschuw beheerder
donateur
wehe 50 man/vrouw allemaal met unox muts :D
Waarschuw beheerder
whehehe, en allemaal klompen aan dan hoor je ons door de muziek heen dansen ;D
Waarschuw beheerder
donateur
OMFG :S laakie ben geen boer ofzo ook al kom ik uit het dorp hilversum :S hou het gewoon bij mijn puma's ipv klompen :S
Waarschuw beheerder
De klompendans tralala, das toch echt Hilversums of niet dan ;p
Waarschuw beheerder
Even een heel ander iets, wie zorgt er voor de vele digitale foto's? :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem die van mij mee :D kan er mooie filmpjes meemaken en relaxte foto's :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Chill, dat worden gave foto's :D

Waarschuw beheerder
ik neem hem ook mee laak
Waarschuw beheerder
Beekbeest :D

Waarschuw beheerder
ok

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ik mee kan :p
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou het dan niet kunnen?
Waarschuw beheerder
donateur
cootje neem goudlokje ook effe mee dan maak ik even romantische foto's van jullie 2 in de sneeuw :D
Waarschuw beheerder
;P lol heb ook nog 2 unox mutsen.. :P :D Als ik mee ga neem ik ze wel mee ;)
Waarschuw beheerder
mensen niet zeuren, gewoon allemaal meegaan :)
Waarschuw beheerder
ik mail die mensen met event. vrienden achter hun naam vandaag en als die een groep kunnen bevestigen zijn we er!

Cootje: gewoon meegaan, neem micheal/bart weet ik wie mee gezellig man, Qnalluh in de sneeuw!

Waarschuw beheerder
:D ik heb ook nog 4 unoxmutsen .. wat een feest :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou het gewoon bij uhm... "zonder muts"
Waarschuw beheerder
Misschien is een grote nederlandse vlag leuk om mee te nemen :D
Waarschuw beheerder
donateur
nee gek, dat is iets voor nature one op de camping, maar niet bij winterworld. sleep jij hem de hele tijd mee?
Waarschuw beheerder
whehe tuurlijk niet, ik ga wel gewoon verkleed als vlag ;P
Waarschuw beheerder
donateur
beetje koud vind je ook niet :S
Waarschuw beheerder
Het heet ook niets voor niet WINTERworld :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd maar als je als vlag verkleed gaat is het net alsof je op de noordpool loopt o wacht voglens mij heten de zalen de nordpol en sudpol :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja en dat je de noordpool wilt koloniseren :p
Waarschuw beheerder
donateur
whehe lol dan heet het zeker geen noordpool meer maar partyflockland :P
Waarschuw beheerder
donateur
krijgen we nu een bevestigingsmail? Ik wil wel ff zeker weten dat ik ingeschreven sta...
en de betaling?
Waarschuw beheerder
donateur
komt goed tom :D je kan je geld ook alvast aan mij geven ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, ik geef je al mijn geld
Waarschuw beheerder
Het zou wel duidelijk zijn als we weten wanneer we moeten betelen, zit tot volgende week namelijk een beetje krap maar daarna stroomt de cash weer binnen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tis niet relaxt voor robbie mareh voordat je de bus ingaat zou heel relaxt zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat is te onzeker voor hem... een downpayment was wel aardig...
Waarschuw beheerder
We moeten wel weten wanner we moeten betalen he :D
Waarschuw beheerder
donateur
juistem
Waarschuw beheerder
En hoeveel natuurlijk :P

Maar we krijgen vast wel weer zo,n mooie update :D
Waarschuw beheerder
De mensen die op de lijst staan heb ik bevestigd, dus tom je staat erbij.

maar zoals ik al zei: het moet nog erg hard gaan lopen in 3 dagen....let's hope so!

betalingen hou ik nog even o.v.b. i.v.m. doorgaan ja of nee...
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm, please.. het moet doorgaan :S
Waarschuw beheerder
het klinkt zo vet!! kan alleen niemand overtuigen!! :'(
Waarschuw beheerder
donateur
kan ik jou wel overtuigen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moet je in godsnaam mensen overtuigen????

Feesten is cool. Met wie je ook gaat. Ga je met onbekenden, heb je of 1 van de beste weekenden van je leven, of niet. Maar in dit geval gok ik van wel :D Vooral omdat ik zoiezo heel wat van dat weekend ga maken :D Dus meegaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
chica je hebt mijn toch :P enne je mag me inpeperen met sneeuw, nou dan kan je weekend niet meer stuk ;)
Waarschuw beheerder
ik heb zo een idee dat het niet gaat lukken :(
Waarschuw beheerder
donateur
sssssssssst, nu ga ik daar ook aan denken :S
Waarschuw beheerder
:(

Misschien weet ik nog iemand die meegaat, ik hoor het begin volgende week van hem
Waarschuw beheerder
donateur
effe hooghouden gaat het nog lukken??

Waarschuw beheerder
Wanneer jullie willen kunnen jullie nog afteren bij Palazzo :P
SUNDAYS @ Palazzo
Official Winterworld Afterhour
06.00 bis 18.00 Uhr
5,- EURO

Waarschuw beheerder
donateur
moeten we nog wel gaan!!
Waarschuw beheerder
donateur
kleinere bus is wel te regelen hoor... ik heb eens gezocht op internet. Je hebt van die mercedes bussen, voor precies 20 man...
Waarschuw beheerder
We gaan dus begrijp ik? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tom als je ze hebt gevonden zet dan effe de busprijs erbij :D zou wel makkelijk wezen :D
Waarschuw beheerder
[zeik mode on]Whoeeeeeeei, er zit toch wel een CD speler in de bus he :P [zeik mode off]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als er maar brute schranz techno in zit of hardcore dan vind ik het best :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja, een goedkopere bus is wel te huren hoor voor 20 man, maar dat is geen busreis, das alleen een busje wat je huurt. Dus ja, wie gaat er rijden dan???

Waarschuw beheerder
ik wil goudlokje best meenemen, maar dan moet je wel echt die romantische foto in de sneeuw maken snackyman :p
Waarschuw beheerder
Mensen het feest is over 1 1/2 week, als we willen gaan moeten we wel snel beslissen hoe we dit doen :s

Ik heb geen rijbewijs dus ik kan de bus niet besturen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke wel, maar ja, moet hele zaterdag al werken. En om daarna nog is 5 uur een bus te gaan rijden. (en een 20 persoons bus mag ook niet met een B rijbewijs) en dan feesten en dan terug rijden, nou, dat doe ik dus niet
Waarschuw beheerder
Kan ik me voorstellen maar ik vraag me gewoon af of er zowieso nog iets te regelen valt of dat het nu definitief niet doorgaat, ik hoop van harte dat we gaan want ik verheug me echt op het feest
Waarschuw beheerder
Nou lijkt me duidelijk dat het niet door gaat. Of je moet zelf met de auto gaan ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk ook dat het niet doorgaat :s jammer dan maar naar een ander feessie :D
Waarschuw beheerder
donateur
het is echt kut, had me er echt zwaar op verheugd :'(
Waarschuw beheerder
Incoming, geef ons eens bevestiging, hoewel ik wel weet dat het niet doorgaat :(

Maar heeeeeeeeeeeeel misschien heb je nog een andere optie????
Waarschuw beheerder
50 pers. bus = gecanceld

20 pers. bus = way to expensive nml. €60 p.p. incl. ontbijt daar begin ik echt NIET aan..

helaas ik had me ook gruwelijk verheugd, tis jammer maar hopelijk volgende keer beter!

Tnx voor diegene die er ook een hoop moeite in gestopt hebben..!!

Waarschuw beheerder
donateur
erg, ERG jammer :@
wat klote zeg, ik had echt wel verw8 dat er meer animo voor zou zijn maarja, blijkbaar zijn de zogenaamde techno-fans op pf toch niet zo techno-fan :(
Waarschuw beheerder
donateur
techno fans met hun techno "love" lijkt meer op een bevlieging van ze ;) en hardstyle maar afkraken :P
Waarschuw beheerder
Zullen we dan maar gaan karten 1 februari met een hele groep? :)
Waarschuw beheerder
donateur
ga misschien al naar gate48 en de dag ervoor ga ik naar de get down in utrecht dus helaas ik ga niet mee
Waarschuw beheerder
Het was maar een ingeving :D

Denk dat ik maar ff in de agenda ga kijken wat ik ga doen 1 februari ;)
Waarschuw beheerder
Ik wil met 2 vrienden naar Nature One Winterworld!!! Moet ik wel weten of er nog 3 plaatsen in de bus over zijn, kan iemand mij dat vertellen?
Waarschuw beheerder
De busreis gaat helaas niet door, te weinig man :(
Waarschuw beheerder
Klote zeg!!! Ik wilde er echt graag heen, maarja ik heb geen vervoer. Ik baal...
Waarschuw beheerder
Ik ook :cry:

Dan maar van de zomer erheen he :D
Waarschuw beheerder
donateur
als je nou eens eerder had gereageerd he :p
we balen allemaal als een stekker
Waarschuw beheerder
Tja, ik kon eerst niet. Nu dus wel, maar nu is het godver al te laat! Ik hoop dat ik nog een van m'n vrienden kan overhalen om te gaan rijden...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, wie gaat der fietsen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
op de 20 persoons tandem
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil gaan :(
check dit:

[img]http://www.nature-one.de/WINTER_WORLD/WW2003/Aufbau/WinterWorld2003/images/web33.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
en dit:

[img]http://www.nature-one.de/WINTER_WORLD/WW2003/Aufbau/WinterWorld2003/images/web10.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: en dit dan???????????????????

[img]http://www.nature-one.de/WINTER_WORLD/WW2003/Aufbau/WinterWorld2003/images/web9.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Fuck!!! Nu ik die foto's heb gezien wil ik helemaal gaan! Waar zijn al die technofans dan als je ze nodig hebt? Slaat toch nergens op dat er niet eens 50 mensen voor een bus zijn?!?!
Waarschuw beheerder
donateur
echt kreeg net mail binnen zag die foto en ik baal echt als een stekker :( beetje jammer weer :S
Waarschuw beheerder
Het feest was ... MACHTIG ! :D :D :D

Beyer en Liebing schranz to the max ... damnnnn
Waarschuw beheerder
donateur
wrijf het er maar in :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees iets wat ik niet wil lezen :S
Waarschuw beheerder
aaaaaaaaaaah neeeeeeee :/

Maar ik hoop voor je dat het te gek was (y)

Waarschuw beheerder
Winterworld was idd SUUUPAAAAAAAAAAH!!!!­!!!:d:d:d

schranz und tanz :D:D:D
Waarschuw beheerder
Dit feest was echt geweldig :D :D

Dit was me eerste duitse feest maar er zullen er zeker meer volgen.
Alleen moet het wel wat warmer zijn want het was echt te koud daarzo .
Waarschuw beheerder
donateur
doen we misschien een bus naar Time Warp?