Partyflock

Forumonderwerp · 595495
Waarschuw beheerder
donateur
Hierbij richt ik samen met Manon de Bob de Beuker fanclub op :). Wij merken dat heel veel mensen niet aardig tegen Bob doen en dat vinden wij onterecht!!!! Wij vinden hem namelijk wel leuk en lief.

:kusje2: voor Bob

Manon & Ursula *Bob de Beuker fans*
Waarschuw beheerder
pffff je ben weer lekker bezig.. alsof jij nog nooit iets nutteloos ergens meldt ofsow.. onder n foto of bij n topic.. ???

kom op zeg.. je doet net alsof jij nog NOOIT n opmerking over iemand heb gemaakt ofsow..en jij de enige ben die alleen wat meld als t over jouw gaat.. :kots: :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee das gelul.. ik ga niet onder een foto zetten van goh die is lelijk ofzo

alleen onder mijn eigen foto's van jezus wat een kut foto en dat is heel wat anders.. en als ik iemand lelijk vind dan denk ik dat.. en ik ga het niet uitgebreid op pf gaan lopen verkondigen..

en ik zeg heus nie dat ik een heilig engeltje ben want dat ben ik ook niet en dat weet jij ook..

en nu ben ik echt weg :) bye (K)
Waarschuw beheerder
en idd.. kheb mezelf niet gemaakt..en nee idd niemand is perfect.. wees blij..

dus jij ben voor de rest de heilige onder ons allemaal.. ok? :S:S

*edit* oke ga jij is ff al je opmerkingen natjekke meis... en pff als je onder je eige foto's gaat zeiken over jezelf..moet je niet gaan janken als andere wat over jouw zegge.. je moet dan ook trots op jezelf zijn en schijt hebbe aan wat andere denken..mah nee jij gaat dr onder zeuren over jezelf.. komop zeg.. :S:S

en stond er onder die foto dat die gast lelijk was??? nee.. kweenie of jij andere dingen kan lezen dan mij...

bye bye (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff

over die foto's van mij zeg ik wat een kut foto.. soms sta je er leuk op en soms niet en dat weet jij zelf ook.. daarom zeg ik wat een kut foto..

en dat andere mensen je gelijk de grond in trappen das niet normaal sorry hoor..

:) (K)
Waarschuw beheerder
tsjah trek je toch nix van aan? laat mensen lekker lullen..je weet toch zelf beter?? mah als iemand loopt te k*nkeren op jouw bij n foto van jouw ga ik dr ook tegen in.. daarvoor ben je n vriendin..

en dat was net dus ook sow.. simpel..kheb jouw ook vaak genoeg dingen horen melden over mensen van pf..

(K)
Waarschuw beheerder
ach niemand is heilig....O:)

Waarschuw beheerder
kom nou hee geen ruzie he!!
:-D
Waarschuw beheerder
ruzie? nooit.. O:)

kben n sociaal,net meisje..maak nooit ruzie :D
Waarschuw beheerder
donateur
whehe les.. lekkere stampslet van muh (K) voor jou
Waarschuw beheerder
donateur
Die Moreno moet gewoon zn bek over Gertjan houden ja. :) Bob is lief en die Moreno niet, dat wou ik ff zeggen!
laatste aanpassing