Partyflock

Forumonderwerp · 595454
2197x bekeken
Betreft: evenement: Time Warp 2003, zaterdag 5 april 2003 om 19:00

Waarschuw beheerder
De Line Up voor Time Warp is bekend:

Sven Väth
Richie Hawtin
Alter Ego live
Paul van Dyk
Underground Resistance presents Red Planet DJ Set
D. Diggler
Adam Beyer
Speedy J live
Timo Maas
Legowelt live
Vanguard live
Ata
Chris Liebing
Dirk Schneider
DJ Erg
Heiko M/S/O
Marc Bean
Ricardo Villalobos
See Base
The Advent live
Tobi Neumann
Umek
Marco Bailey
DJ Felipe
DJ T
Tok Tok vs. Soffy O live
M.A.N.D.Y.

Smikkelen en smullen...

Waarschuw beheerder
Hehe en ik zit lekker warm in de auto :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehe, BOOM-Selection, JCC hier. lees net dat je heelhuids aan bent gekomen. ;-) Was inderdaad een SUPER!!!! Feest,1 voor in de boeken! Heb nog wat geinige foto's van je waaran je in ieder geval kon zien dat je een topavond heb gehad:-)

Maargoed ben net thuis en ga even relaxen!

See ya at Techno Rumba!!
Waarschuw beheerder
Hallo,

na afloop kwam ik samen met hessel op de brug over de snel weg een paar nederlands tegen en die vroegen : gaan jullie hard? Waarop wij met licht knarsende tanden en grote oogjes antwoordde: nee hoor nu niet meer zo! Ze vertelde ons dat er politie controle stond aan het einde van het P-terrein. Gelukkig hebben we maar 2,5 uur moeten wachten tot die weg waren!
vraag is nu zitten jullie toevallig ook op pf?
Let me hear! Ik wil ff weten hoe het met jullie was afgelopen ivm met passagiers die een pistest moesten doen........
Waarschuw beheerder
Heej JCC, ben wel benieuwd naar die pics, ehhh geloof ik.
PM-sent !

(y)

Waarschuw beheerder
Huh moesten passagiers ook een plastest doen???? Bij ons alleen de chauffeur...dat lijkt me meer dan logisch.... maar bijrijders ook?????
Waarschuw beheerder
ja vond het ook al zo vaag dus wilde wel ff meer erover weten.:)

Waarschuw beheerder
Nou, vrienden van ons werden dus bij het parkeerterrein aangehouden door de politie, en de bestuurder moest idd een plastest doen. Maar de bijrijder moest haar zonnebril afdoen en er werd eens even goed in haar ogen gekeken!! Gelukkig niets aan de hand, maar toch...

Later zijn ze verkeerd gereden en wéér aangehouden, toen zijn ze bekeurd voor 400 euro wegens te hard rijden op een binnenweg!! Die Polizei reed zelfs met ze mee naar een pinautomaat omdat ze meteen moesten betalen!!!
Waarschuw beheerder
hey iedereen! was zeker een supervet feest!!!

ik heb me uitstekend vermaakt!:D vind ook dat de duitsers goed kunnen feesten! en ook geen saaie techno, maar gewoon knallen van begin tot einde! vond sven ook niet zo goed, voor mij was chris de man!

alleen de uitgangscontrole was echt nie kick!

waren we weg van time warp, moeten we na 50 meter op de grote weg weer aan de kant!
de auto en al me spullen gecheckt! zelfs mijn pot zwitsal creme was niet safe! de klootzakken!

en de duitsers mogen allemaal doorrijden!
en ik heb echt genoeg stuiterende duitsers gezien!
Waarschuw beheerder
Woooohw!!!!

Te bisar, 400 euro, pffffffff!!!!

Ben blij dat die teringlijers weggingen om 14.30!

Wat is de wereld toch klein met PF he, marjo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, gruwelijk feest, vooral Chris Liebing. Wauw :D

En ehh, ja, die politie, eigenschuld dikke bult. 500€ plus 24h auto kwijt. Maar ja, wel nog gezellig dagje der van gemaakt in mannheim ;)

Waarschuw beheerder
En je rijbewijs... was die nou ook afgenomen of niet?

Gelukkig ben je weer terug!
Waarschuw beheerder
donateur
Timewarp was in 1 woord: UBERGEIL!!!

Adam Beyer was al mijn favoriet, maar na timewarp nog veeeel meer:D
En natuurlijk ook :respect: to Liebing vs. Beyer, inderdaad beter als op awakenings!
Wat ik erg cool vond, was dat Liebing en Beyer erg leuk met het publiek omgingen.

Al met al een leuke avond/ochtend:D gehad! Muziek was super en heb weer leuke mensen leren kennen!

Gelukkig geen controles door de polizei! Wij waren met de bus, en die werden niet gecontroleerd, relaxed!!

2 Mano: (k) terug:D
Waarschuw beheerder
volgende x maar met de bus!!!
Waarschuw beheerder
ik vind je er wel geil opstaan Mano....:D
Waarschuw beheerder
hehe thanx gooz....
Waarschuw beheerder
hoe de piep hebben jullie het trouwens voor elkaar gekregen om OM die checkpoint heen te gaan???

had wel al van Irene begrepen dat jullie ook maar ff gewacht hadden maar 't blijft een raadsel voor mij...:)

Waarschuw beheerder
Hehe...

We kwamen er gewoon achter dat als je niet de kant opreed waar we vandaan kwamen, dat daar niks stond:) Dus we zijn er niet echt omheen gegaan. We zijn gewoon een ander kant op gegaan:)

Daarna wel ff verdwaald, want we kwamen op een hele andere snelweg uit, maar goed alles beter dan die polizei;)
Waarschuw beheerder
sow...

wou dat wij dat ook gedaan hadden!

die kutpolizei waren echt lang bezig met die auto van ons! al met al waren we pas om half 6 op plaats van bestemming! en dat terwijl we om 8:30 uit de maimarkthallen kwamen lopen...

Waarschuw beheerder
Heheh idd bij ons deed de freundliche polizie er ook dik een uur over om alles bij ons te checken.