Partyflock

Forumonderwerp · 594995
1357x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wie gaan er na een feest ook wel eens gezellig thuis door?

Ik vind het echt super gezellig om na het feest nog met een groepje mensen te afteren.
Lekker doorgaan......
Waarschuw beheerder
Oh heb het nou opgezocht is dat htp dus een aanrader??
Waarschuw beheerder
Tryptophane is een aminozuur welke het lichaam omzet in 5-htp, wat op zijn beurt in de hersenen wordt omgezet in 5-ht, serotonine. Na xtc-gebruik is deze stof (welke je gemoedstoestand bepaald) op, dus voelen sommigen zich wat down, leeg, de dagen erna. Om dat (en nog veel belangrijker: hersenschade) te voorkomen doe je er zeker verstandig aan om Tryptofaan te nemen, aangezien je dan dus weer snel een serotoninevoorraad krijgt.

5-htp werkt in principe sneller dan Tryptofaan, maar is riskant bij regelmatig gebruik, dus daarom verboden geloof ik, dus ook niet meer in Smartshops te krijgen. Tryptofaan wel.

Het is dus zeker een aanrader LosstheBoss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn dank is groot Robmob. ZO leer ik nog eens wat!!!

Artiest Remy Kruyer
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet er niet aan denken!!

Waarschuw beheerder
5-htp is niet verboden, alleen gereguleerd. Verder is L-Tryptofaan beruchter dan 5-htp daar het in de VS 30 doden zou hebben veroorzaakt, waarvan later bleek dat dat door een ander ingredient zou zijn gekomen.
Waarschuw beheerder
Afteren is inderdaag altijd gezelly met wa friendz, wa ook mooi is om met zijn allen naar het bos te gaan...moet het wel goed weer zijn!:s We zijn een keer naar bels naar de Illusion geweest (was zomer) en daarna naar het bos geweest, hebben we gewoon tot 2 uur 's middags zitten afteren, was echt super tof!!!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
afteren is zekerss masterlijk!! alleen zo kut als je eg brak begint te worden dan ken je maar betur in je nest ligguh!!:)