Partyflock

Forumonderwerp · 594826

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou nOU ;( ken wel janke!
Wat een klote feest was rn zeg!
En vooral door bepaalde personen..heel me avond ook naar de klote..Nou lekker begin van t nieuwe jaar :(
Viel eg ZWAAR tegen..@#!@** !!
Waarschuw beheerder
Jah richt jij er maar een op dan richt ik voor jou ff stichting AAP voor je op :P!
Joh wat heb uiterlijk er nou mee te maken of ik lelijk ben smaken verschillen!
Jij bent zo lelijk dat je een plaatje van een neger neemt die er nog beter uitziet dan jou :D:D!
Jullie houden me wel bezig vind het wel leuk zo!

Waarschuw beheerder
De stichting AAP bestaat al. Dit is een stichting die aapjes opvangt die mensen thuis houden en daarbij zijn mishandelt of verwaarloost.

Inge
Waarschuw beheerder
Afgezien van de de rij buiten en die bij de snikhete wc's was ut echt wel een TOPfeessie :D
Waarschuw beheerder
Inge ga lekker dan naar die apen toe dan hier zeiken!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-> R-Man, jij hebt dat blije plaatje alleen maar in de hoop dat iemand er op reageert, dan zit je Endymion op te fokken en reageert hij op jou 'plaatje-met-een-vlek-op-je-lelijke-shirt' en dan is hij ineens de racist!? :s
Waarschuw beheerder
Hoe kom je aan die wijsheid nachtmerrie?
Zit je bij de recherche??

Waarschuw beheerder
nee, ik heb jou gegevens opgevraagd bij het hondenasiel

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahah die R-man.... Hij heeft het niet makkelijk, nog steeds verliefd op Cwibuzz en nu worden zn gegevens ook nog opgevraagd bij zn verblijfplaats.

Waarschuw beheerder
2 Q-spacer: zeiken vind ik veel te leuk, lieverd.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
whoo, jah het nieuwejaar .. tering voor die 35 euro p.p hadden ze d'r heel wat boxen bij kunnen zetten en iig vuurwerk of zow, dit was zowwww achterlijk .. wow kijk ik kan achteruit tot 10 tellen en nu is het nieuwjaar, dj gooi die plaat er op ..

pff
Waarschuw beheerder
wat kan ik me toch grandioos vermaken hoe sommige mensen zich zo belachelijk kunnen maken:D
Waarschuw beheerder
Het valt me nog steeds op, dat als mensen worden opgenaaid, ze ineens gaan replyen als een stel koters van 12 op de TMF-sjet.

Voorbeeldje:"2 *R-MAN* Ik dom jah ken wel kloppen jah!
Maar ben tenminste nie zo'n trieste kanker kneus als jou!
Ga maar lekker trens nichteren op je eigen klote feestjes!
En ik zeg tog als er een goeie reden voor is maarjah ik ben dom ik begrijp het niet!
Maar jij ben NOG VEEEEEEL DOMMER!"

Gaaaa voooraaaaal doooooor mensjuhs, ik vermaak me kostelijk hier :D

Endymion>> R-man gaat naar Trance-feessies?? Eeehm, jou eerste feessie in je agenda is ook Impulz, oeeeee laat je vrienden het maar niet horen... ;P
Waarschuw beheerder
Endmion is gewoon een lekker ventje.
Graag zou ik hem nog eens wllen berijden met mijn grote zwarte lans!!

MjAMMIE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he rman aka....:( praatjes vullen geen gaatjes ik vin jij =
stom en ik zeg het zelf vast ik=dom:)
Waarschuw beheerder
2 G-A-U-Z-Y: Jah me eerste feest van dit jaar was Impulz jah!! En dat was dus mooi nie me eerste feest ooit! Maar oke omdat jij het wil was me eerste feest een trens feest! Trouwens impulz is gewoon hardhouse, eurogrooves, techno en clud! Maarjah voor jou trens omdat jij zo slim ben!

Waarschuw beheerder
Impulz is van huize uit zeg maar meer house-trance.

Toen ik er in 2001 was was het echt trance, toen was het gebeuk simpelweg nog niet zo in, en nu wel en dan past Impulz zich aan.

Inge
Waarschuw beheerder
Endymion>> Jij loopt te zeiken over R-Man dat ie maar moet optieven en weet ik veel wat naar die trance-nichterige feessies, en je gaat er zelf naar toe? Beetje vaag ofnie...

En dank u Inge voor bevestigen.. :D

Sterkte nog met dat zusje van Chris, ik las in het andere topic dat die zo onnozel was om bij Stormfront te gaan, die komt zichzelf nog wel tegen... :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he R-man rot is op met je maffe gezeik :x
Waarschuw beheerder
Impulz is van house out helemaal niet house-trance hoor !! Misschien wel de opzet, maar de allereerste ImpulZ was net zo hard !!! Vooral de laatste uurtjes ging het tegen de snelheid van TERROR aan !!! :D Was echt wel lekker !!! Wheeee :bounce:

Nou.... En nu lief zijn voor elkaar anders kom ik jullie allemaal opzoeken !! :D :P

Waarschuw beheerder
Wie, mij? ;)

Inge