Partyflock

Forumonderwerp · 594805
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Waarschuw beheerder
Ik heb gister echt een super oud & nieuw gehad. Maar het feest vond ik bij lange na niet zo goed als die van Koninginne dag.

De muziek klonk in mijn ogen allemaal net even te pingelachtig. Ik heb nou niet echt super klappers van nummers voor bij horen komen.

De DJ's waren er ook niet helemaal bij geloof ik. Die hadden denk ook nog even oud & nieuw gevierd. Want ik vond er een aantal echt Slecht draaien! (Lees: Piet Bervoets. Ene plaat uit andere aan)

Nou dit was mijn commentaar. Verder heb ik het er super naar me zin gehad! :)
Waarschuw beheerder
Ook nou niet echt last van de drukte gehad, wel lang in de rij moeten staan om binnen te komen. KOUD!!!!! :S

Waarschuw beheerder
De vorige edities van Qontact waren idd veel beter, vooral qua muziek!
Toen het einde van het feest naderde had iedereen behoefte aan wat steverige muziek!
Ik heb op een feest nog nooit zoveel met mn handen omhoog gestaan:S
Waarschuw beheerder
donateur
kheb lekker nix te klagen :P

ik kon bij de ingang gelijk doorlopen (zonder vip)
en de muziek was precies mijn smaak, in de main maar ook in de chill-out
ik heb me prima vermaakt en kon geen minpuntje vinden.....behalve dat ik de dag erna behoorlijke spierpijn had hehehe
van al de oud & nieuw feesten die ik gehad heb was dit mijn 2e perfecte nieuwjaar, de 1e was in 2000 in de Zillion :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Las net iets over Line up..Dat Piet wat had moeten schuiven eigenlijk. Das volgens mij echt een klotewerk om zo'n line up in elkaar te zetten voor een feest met oud&nieuw. Ze hebben zóveel boekingen dat het ook maar moet kúnnen om een beetje een ideale line up in elkaar te zetten...
Waarschuw beheerder
Een line up in elkaar zetten is inderdaad heel kut. Maar daar lag het in principe niet aan. De muziek vond ik gewoon geniaal alleen Marvo V had harder moeten draaien. Dat vond ik echt het enige minpuntje van de hele avond. Desalniettemin heb ik me prima vermaakt.

2 Tha Master: Welke Qontact bedoel je? De vorige oud en nieuw qontact was inderdaad duidelijk harder. Maar de Queensday Qontact was net zo soft als deze met het enige verschil dat Marco V toen wel hard draaide.

Waarschuw beheerder
Koninginnen-Qontact was qua muziek idd errug lekker,jammer dat ikzelf me vet klote voelde toen,achteraf ook best weer spijt van magoed,tis 2003:P

Vorig jaar oud en nieuw-Qontact was een superfeest!

En dit jaar zat ik op mn werk,zoog zwaar want je draaid bij ons nachtdienst in je up,je mag ppl meenemen zoals je partner/kids/goede vrienden etc.

Magoed,wie wil dat nouh?:P

Dus was ff kut dit jaar,miste mn kids(die zijn nog te jong en waren bij mn ex-schoonouders)en mn party-maatjes ECHT enorm,en toen 12 uur dichterbij kwam heb ik t hele gebeuren lekker van me af gezet en gedaan alsof t een gewone werknacht was.

Was wel heel blij met de smsjes die ik kreeg na 12-en,al kwamen om 4:00 ofzo nog smsjes aan die voor en rond 12-en verstuurd waren;)

Al met al,sja klote,maar volgend jaar gaak een lekkere party bij mij thuis houden,want had vorig jaar al bedacht dat met oud en nieuw stappen een enorme chaos is elke keer weer.

Dus t had dit jaar al zowieso geen Qontact meer geworden,maar zoals ik t dit jaar ervaarde was weer t andere uiterste:P
Waarschuw beheerder
De sfeer en de aankleding van de locatie waren prima, de muziek zelf idd errug matig.
Maar ik heb me ook prima vermaakt ! Gezellige mensen en sfeer, chill-out ruimte was ook een "aangename toevoeging" (behalve de verbinding tussen de HMH en deze chill-out ==> KOUD !! )

Van de jaarwisseling had ikzelf ook wat meer verwacht, was vorige keer toch wat spectaculairder, meen ik te herinneren.....

Waarschuw beheerder
Vorig jaar was de jaarwisseling idd. een stukje spectaculairder. Daar komt nog bij de Dj jean ons het nieuwjaar in bracht en hij een stuk beter draaide dan Gielen dit jaar.

Heb persoonlijk een top feessie gehad. Alleen het einde had iets harder moeten zijn. Verder was alles weer super relaxt, zoals ik het gewent ben in de HMH :bounce:
Waarschuw beheerder
TO Peter 1960:

Er zijn 7000 kaarten meer verkocht dan de gebruikelijke 6000 (of 5500)???

IK DENK DAT JE BEDOELT dat er nu 7000 kaarten waren verkocht IN PLAATS VAN de gebruikelijke 5500!!!!!!!!!!!!!!!!

= logisch natuurlijk nu ze het Grace Theater erbij hebben!!!

Heb nergens last gehad van de drukte, kon lekker doorlopen overal, en in de main had ik ook genoeg ruimte om lekker te dansen en rond te lopen! En in het Grace zijn juist ook toiletten, veeeel toiletten, en heeele mooie ook!!

Tja en mensen die in de kou buiten in de rij moesten staan.... niet heel gek als je met zn allen om tussen 23 en 24 uur wil komen!! Dan kan je zoiets verwachten, ZEKER op oudejaarsavond! DUH!

Kortom, jouw opmerking over uitmelken vind ik nogal overdreven!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Amen...... :D
laatste aanpassing