Nijkerk Alcoholic> Ja weet ie zeker en vast... en ik ook!! hehe laatste keer in Bochum is bij mij alweer gelejuh van Judgement Day in mei ofzo... toen er werd ook zo gruwelijk hard gedraaid ...
Tsjong, da's ook wat, ik ken ook lui die niet gaan omdat ze er met niemand heen kunnen. Dan hga je toch alleen? Je komt daar wel mensen tegen. Werkt bij mij wel altijd zo.
Ik kan wel in me uppie gaan met de auto, en 'ken' ook wel wat mensen die er heen gaan, maar toch vind ik dat niet zo tof. Sowieso dat hele stuk terug alleen in de auto trek ik niet.
Ja dat was dus 1 van de redenen waarom ik bijna ook niet gegaan was. Gelukkig kon ik alsnog mee rijden, maar binnen nl ga ik meestal alleen met de trein.
In almere zit ook nog iemand die mee wil, trouwens er gaat toch een hele groep uit d haag kun je niet met hun mee dan?
WHiTeJuNKie: zou het nog bijna doen . Maar als je met de trein naar Eindhoven komt gaan we alsnog los . Ownee, mn broertje heeft mijn auto mee naar zijn werk, en die is pas na middernacht afgewerkt .
Klimpaal aka Beppe Roos-> Nee uit denhaag gaat niemand hoor! Ik ken iedereen hier, dat zou ik zeker moeten weten....Ging der maar iemand!
Mr. Hat-> Hehehe nee het zit er nie in joh, ken op ze vroegst pas rond een uur of 10 weg...i.v.m. familie ensoow hier thuis
Fak it volgende keer beter!
En ag ben der tog al 3 keer geweest
JuNKie: als je ooit mee moet rijden naar Dld en ik heb plek over in de auto ken je mee (vanaf Eindhoven, want ik ga niet eerst 300 km omrijden om iemand op te halen ).
bwahahah wat een super kicke feest!!!!
*schoene trug geef*
duitsland gaat zeker lekker!! gluid stond lekker hard, sfeer was goed, para mense!!
eg geweldig!!
Hey man nu wordt ik er weer aan herinnerd. Bedankt, ik vroeg me al af waarom ik ook al weer de zaal zo nodig uit moest rennen (samen met nog een paar honderd andere gabbertjes, dringen geblazen dus).
Nu serieus, wat kan die gast een set verprutsen zeg. En dan ook nog mensen onderuit halen die hij niet eens kent. Dat vond ik echt wreed gemeen. Hij was het enige - punt van de hele nacht.
bwehehehe *dubbellig*
was zeker wel een actie van die nike tekens, stomme duitsers ook altijd!
maar dat vrouwtje liet me bijna naar binne,
stom wijf, stomme kerels, kut organisatie
maar was zeker een geslaagd feest op NiKES de volgende x!