Ik kom ervoor uit voor wat ik ben jah Dat is dus geen flikker, integenstelling tot jou en jullie vriendjes R-MAN
Zeg 020-nepgangstertje, ('sidder en beef'), betrek mij eens niet in je suffe internetrelletje.
Pamper-hooligan.
Gay-pride, daar is waar je thuis hoort.
Hey ppl!
Ik ben dus Daniel, 19 jaren jong, kom uit Amsterdam en ben zowat verslaafd aan sex =)
Ik werk 5 dagen per week in een kledingzaak in Amsterdam.
Ben vaak te vinden op grote Hardstyle/Hardcore feesten!
Verder zit ik af en toe op MSN
Mjah, lees me vragenlijst maar, dan weet je alweer een stuk meer...
MET DANK AAN RIC!
Rotterdam is kut
Rotterdam is een hel
De FIOD die kwam langs
En Jorien moest in de cel
Ik ben dus Daniel, 19 jaren jong, kom uit Amsterdam en ben zowat verslaafd aan sex =)
Ik werk 5 dagen per week in een kledingzaak in Amsterdam.
Ben vaak te vinden op grote Hardstyle/Hardcore feesten!
Verder zit ik af en toe op MSN
Mjah, lees me vragenlijst maar, dan weet je alweer een stuk meer...
MET DANK AAN RIC!
Rotterdam is kut
Rotterdam is een hel
De FIOD die kwam langs
En Jorien moest in de cel
PUKE
PUKE
PUKE
Nerd
laatste aanpassing
De tering wat een zielig gelul dit.Van daan mag je zulke onzin verwachten met een leeftijd van 19.Maar kakkerlakken weten jullie zeker dat jullie wel ouder als hem zijn???Wat een trieste figuren zijn jullie zeg.En dan F1908 waar hebben jullie die nou weer vandaan gehaald .Jullie zijn toch niet stiekem versterking aan het regelen he .Zodat jullie op( internet )ooit wat voor gaan stellen.Buiten internet zullen jullie altijd een stel tering lafaards blijven.
2Graaf Dracula
: . Wat lul je nou ventje
:
Buiten internet een stel lafaards,(flachback volgens mij hebben wij een paar x met jullie afgesproken en wie kwamen er niet opdagen ,juist de neuzen ) maar ja jij als ventje die net komt kijken en alleen praatjes heeft. En nog nooit wat heeft meegemaakt
: Die geeft een mening ..haha jij hebt nog geen mening alles word voorgekauwd ...meeloper
:
:
Buiten internet een stel lafaards,(flachback volgens mij hebben wij een paar x met jullie afgesproken en wie kwamen er niet opdagen ,juist de neuzen ) maar ja jij als ventje die net komt kijken en alleen praatjes heeft. En nog nooit wat heeft meegemaakt
Wat een helden he die kakkerlakken!
Kakkerlak je moet je kop houden.Ja inderdaad lafaards dat zijn jullie.Jullie vallen alleen aan als of iemand in de minderheid is of als ze niks voorstellen.Nou jongen wat een heldendaad.Vette acties hoor psv en nac.Wanneer gaan jullie graafschap aanvallen ik heb gehoort dat jullie daar ook van kunnen winnen.En sukkel als je nog zulke vette groot praat blijft hebben dan kom je toch effe langs .
Woooeeee
Graafje,
hup snel je mand in!
Graafje,
hup snel je mand in!
Ah graaf,je moet iets beter opletten...psv in eigen stad...liepen minstens 4x zoveel psv-ers als Feyenoorders maar achja.. Jij die nog nooit in die betonnen klomp is geweest..Die geeft hier zijn zegje...jonge jij komt net kijke...meelopertje met grote muil..op internet...
:
Ik heb al veel te veel woorden aan z'on nep 020-er vuil gemaakt.
Als je eens weet wat er speelt,zou je niet zón grote ...bek hebben.(jij bent trouwens wel de echte jood..want die gaan niet naar het stadion
: )
Ik heb al veel te veel woorden aan z'on nep 020-er vuil gemaakt.
Als je eens weet wat er speelt,zou je niet zón grote ...bek hebben.(jij bent trouwens wel de echte jood..want die gaan niet naar het stadion
Nou nou nou.. er komen er almeer kijken. Iemand aan het rekruteren ofzo?
Ach ja, in Aidshoven.. in principe ook mazzel dat hun hele groep er lang niet was. verklaart ook waarom er maar 10 man voor gaat in totaal. Psv in onze stad.. zij mazzel dat de groep niet aanwezig is, waardoor we met 5 man tegenover ze komen te staan. Gebeurt er uiteindelijk net zoiets als wat jullie daar hadden. Groep die er uiteindelijk komt is te laat... je kunt niet altijd alles hebben zeg maar. Tis tegenwoordig de tijd en de daarbij behorende maatregelen die vragen om een andere aanpak.
En ff by the way f1908, ik weet wie Graaf Dracula is en dat zit wel goed.
nb. jullie wisten dat Ajax zou komen zondag.
Ach ja, in Aidshoven.. in principe ook mazzel dat hun hele groep er lang niet was. verklaart ook waarom er maar 10 man voor gaat in totaal. Psv in onze stad.. zij mazzel dat de groep niet aanwezig is, waardoor we met 5 man tegenover ze komen te staan. Gebeurt er uiteindelijk net zoiets als wat jullie daar hadden. Groep die er uiteindelijk komt is te laat... je kunt niet altijd alles hebben zeg maar. Tis tegenwoordig de tijd en de daarbij behorende maatregelen die vragen om een andere aanpak.
En ff by the way f1908, ik weet wie Graaf Dracula is en dat zit wel goed.
nb. jullie wisten dat Ajax zou komen zondag.
Houd je muil toch eens een keertje Cebas.
Sprak laatst technobitsj over je..
Leuk om wat inside info te horen....
hehehe
Sprak laatst technobitsj over je..
Leuk om wat inside info te horen....
hehehe
ach ja, ik weet heus wel wat er speelt 
en wat heb je op militaire vriend..ben je afgekeurd ken je niet hebben dat daar echte mannen zitten die meer verdienen dan jouw karig salarisje wat net genoeg is om na de keileweg te gaan, word je gepest door je vriendjes ofzo he vertel het maar..we zijn 1 en al oor
en wat heb je op militaire vriend..ben je afgekeurd ken je niet hebben dat daar echte mannen zitten die meer verdienen dan jouw karig salarisje wat net genoeg is om na de keileweg te gaan, word je gepest door je vriendjes ofzo he vertel het maar..we zijn 1 en al oor
Nouja,
Ik hoorde gewoon dat je formaat in je broekje minimaal was.
Heus, dat vind ik ook wel lekker..
Keertje neuken Cebas?
Je bent zo'n lekkertje.
Hoop wel dat je dan militaire taal tegen me spreekt,
zoiets als, 'fok me officer...'
Ik hoorde gewoon dat je formaat in je broekje minimaal was.
Heus, dat vind ik ook wel lekker..
Keertje neuken Cebas?
Je bent zo'n lekkertje.
Hoop wel dat je dan militaire taal tegen me spreekt,
zoiets als, 'fok me officer...'
Daan,
Gaylord,
jou neemt niemand meer serieus..
Gaylord,
jou neemt niemand meer serieus..
OEH.. frustratie kerel...je bent wel stoer hoor om dit hier te zeggen en dan ook nog een berichtje na me sturen
ja ik ben een wannabee 020 of gewoon in normale taal een amsterdammer...sorry kerel ben er geboren en getogen in amsterdam
Cebas is een mannetje die niet weet waar ie over praat : Heeft zelf nog nix meegemaakt he... :
Praatjes voor een wannebe 020-er haha
Praatjes voor een wannebe 020-er haha
ja ik ben een wannabee 020 of gewoon in normale taal een amsterdammer...sorry kerel ben er geboren en getogen in amsterdam
dat wordt een spannende wedstrijd.