Partyflock

Forumonderwerp · 593824

heb weer es een gerucht gehoord dat van gaal de nieuwe trainer van feyenoord zou gaan worden, of t waar is weet ik niet maar ehhh,denk dat er dan wel es wat gaat gebeuren eindelijk en dan bedoel ik niet eens sportief gezien

de it was er eerder dan dat roze shirt .je jokt weer,hahahahaha

Rotterdammers kunnen nog harder rennen, bestorming Feyenoordplein

F***** gast> je kan maar niet uitgepraat raken over de it he? Dat is een overduidelijke hint, wie jokt er nou? ;)

ben ik hier mee aan het internet rellen hahahaha

Ik ga maar snel slapen

AMSTERDAM GANGSTERS :Z
laatste aanpassing

ook jij raakt niet uitgepraat over dat roze shirt van je,dus wie jokt er nou weer,duidelyk ,daantje

laat ik het zo zeggen jullie raken er niet over uit gepraat roze shirtjes dit,it zo,bla bla bla....
identiteit van jullie is mij wel duidelijk (Y)

Hij heeft foto's ontdekt :D

Ik wil der nog wel eentje plaatsen voor je :)

En ik heb het niet over mijn roze shit, maar over F***noords roze shirt ;)

2 la bomba : gadver is dat m ???? loopt ie nou mee by de gaypride?hahahahahah­ha betrapt daantje

Zoek maar, houdt je wel zoet ;)

Scherpe opmerking F**** gast, maar ik moet je helaas teleurstellen ouwe :)
laatste aanpassing
Base en vakkie w, waarom trouwens een name-change?

k vrees van niet , je durft er toch niet voor uit te komen ,he daantje?hahahahahaha enjoy

Ik kom ervoor uit voor wat ik ben jah :) Dat is dus geen flikker, integenstelling tot jou en jullie vriendjes R-MAN :)

Phryme> Zo denken ze dat wij ineens bang worden ;)

Maareh, welterusten, ik heb me vermaak wel weer gehad voor vandaag :)

Tot morgen ofzo :)

yup mijn avond is ook weer goed...maakt een buiging en verlaat het toneel dank u dank u :9

ik vermoed dat je bang bent het toe te geven waar je voor uit durft te komen,hahaha dus je ber klopt niet helemaal, maarre kga maffe vond t zeer aangenaam, heb weer ff gelachen !!
Ik kom ervoor uit voor wat ik ben jah Dat is dus geen flikker, integenstelling tot jou en jullie vriendjes R-MAN

Zeg 020-nepgangstertje, ('sidder en beef'), betrek mij eens niet in je suffe internetrelletje.

Pamper-hooligan.
Gay-pride, daar is waar je thuis hoort.

deze hebben wij toevallig!!
Hey ppl!

Ik ben dus Daniel, 19 jaren jong, kom uit Amsterdam en ben zowat verslaafd aan sex =)
Ik werk 5 dagen per week in een kledingzaak in Amsterdam.
Ben vaak te vinden op grote Hardstyle/Hardcore feesten!
Verder zit ik af en toe op MSN
Mjah, lees me vragenlijst maar, dan weet je alweer een stuk meer...

MET DANK AAN RIC!

Rotterdam is kut
Rotterdam is een hel
De FIOD die kwam langs
En Jorien moest in de cel

PUKE
PUKE
PUKE

Nerd
laatste aanpassing

hahahahhaha lache dit, zeker wete R-MAN ,zn cu2 klopt niet eens meer,die plaatjes erop des te minder,laat hem maar meelope op de gayparade kan die zn identiteit kwijt
laatste aanpassing

2 Daan afca gay inside Neuzen lopen altijd weg :D:

De tering wat een zielig gelul dit.Van daan mag je zulke onzin verwachten met een leeftijd van 19.Maar kakkerlakken weten jullie zeker dat jullie wel ouder als hem zijn???Wat een trieste figuren zijn jullie zeg.En dan F1908 waar hebben jullie die nou weer vandaan gehaald .Jullie zijn toch niet stiekem versterking aan het regelen he .Zodat jullie op( internet )ooit wat voor gaan stellen.Buiten internet zullen jullie altijd een stel tering lafaards blijven.

2Graaf Dracula :S: . Wat lul je nou ventje :D:
Buiten internet een stel lafaards,(flachback volgens mij hebben wij een paar x met jullie afgesproken en wie kwamen er niet opdagen ,juist de neuzen ) maar ja jij als ventje die net komt kijken en alleen praatjes heeft. En nog nooit wat heeft meegemaakt :D: Die geeft een mening ..haha jij hebt nog geen mening alles word voorgekauwd ...meeloper :D: :D:
Wat een helden he die kakkerlakken!

Kakkerlak je moet je kop houden.Ja inderdaad lafaards dat zijn jullie.Jullie vallen alleen aan als of iemand in de minderheid is of als ze niks voorstellen.Nou jongen wat een heldendaad.Vette acties hoor psv en nac.Wanneer gaan jullie graafschap aanvallen ik heb gehoort dat jullie daar ook van kunnen winnen.En sukkel als je nog zulke vette groot praat blijft hebben dan kom je toch effe langs .
Woooeeee

Graafje,
hup snel je mand in!

Ah graaf,je moet iets beter opletten...psv in eigen stad...liepen minstens 4x zoveel psv-ers als Feyenoorders maar achja.. Jij die nog nooit in die betonnen klomp is geweest..Die geeft hier zijn zegje...jonge jij komt net kijke...meelopertje met grote muil..op internet...:D:
Ik heb al veel te veel woorden aan z'on nep 020-er vuil gemaakt.
Als je eens weet wat er speelt,zou je niet zón grote ...bek hebben.(jij bent trouwens wel de echte jood..want die gaan niet naar het stadion:D: )

Precies geloof lekker in wat je zelf wilt .Voor mij blijven jullie een stel lafaards.
Nou nou nou.. er komen er almeer kijken. Iemand aan het rekruteren ofzo?

Ach ja, in Aidshoven.. in principe ook mazzel dat hun hele groep er lang niet was. verklaart ook waarom er maar 10 man voor gaat in totaal. Psv in onze stad.. zij mazzel dat de groep niet aanwezig is, waardoor we met 5 man tegenover ze komen te staan. Gebeurt er uiteindelijk net zoiets als wat jullie daar hadden. Groep die er uiteindelijk komt is te laat... je kunt niet altijd alles hebben zeg maar. Tis tegenwoordig de tijd en de daarbij behorende maatregelen die vragen om een andere aanpak.

En ff by the way f1908, ik weet wie Graaf Dracula is en dat zit wel goed.

nb. jullie wisten dat Ajax zou komen zondag.

kan nogal veel gebeuren he?? Met zoveel politie op kralingen..En ja kan best zijn dat die dracula wel goed zit..maar lijkt net of ie er geen fuck van afweet wat er allemaal speelt
klopt inderdaad de tijd is vaak de grootste vijand

wat een heldendaden..krijg haast respect voor jullie kakkerlakken..maar ja dat zal nooit gebeuren gelukkig maar :bah:

Cebas weet weer niet waar ie over praat...Weet niet wat er speelt he sebasje..pismiltairt­je. Ga het leger in om dat je je anders geen echte man voelt he :D:
Houd je muil toch eens een keertje Cebas.
Sprak laatst technobitsj over je..

Leuk om wat inside info te horen....

hehehe

ik sprak ook laatst iemand over jou R-MAN, ook leuke inside info...

ach ja, ik weet heus wel wat er speelt ;)
en wat heb je op militaire vriend..ben je afgekeurd ken je niet hebben dat daar echte mannen zitten die meer verdienen dan jouw karig salarisje wat net genoeg is om na de keileweg te gaan, word je gepest door je vriendjes ofzo he vertel het maar..we zijn 1 en al oor

oh...rfiguur...denk je dat ik me daar wat van aantrek ik denk dat ik haar iets beter ken dan jouw ;)
succes jongen met je info te verzamelen over mij..(Y)
...je gelooft zeker ook dat als je een smurf wurgt dat hij blaauw word ;)
laatste aanpassing

R-MAN> jij zult je ideale vriend vinden in het leger ;)
Nouja,

Ik hoorde gewoon dat je formaat in je broekje minimaal was.
Heus, dat vind ik ook wel lekker..

Keertje neuken Cebas?
Je bent zo'n lekkertje.
Hoop wel dat je dan militaire taal tegen me spreekt,
zoiets als, 'fok me officer...'
Daan,

Gaylord,
jou neemt niemand meer serieus..

tuurlijk sebas meeloperje :D: Als ze zulke pisvlekjes als jouw al tot de "harde"kern toe laten haha . Nou dan kunnen we wat verwachten hoor :D: Maar kom je vast wel een keer tegen vriend ...kijken wie dan het laatst lacht :D:

Je hoeft me ook niet serieus te nemen ouwe, wat jij wilt...

OEH.. frustratie kerel...je bent wel stoer hoor om dit hier te zeggen en dan ook nog een berichtje na me sturen
Cebas is een mannetje die niet weet waar ie over praat : Heeft zelf nog nix meegemaakt he... :
Praatjes voor een wannebe 020-er haha

ja ik ben een wannabee 020 of gewoon in normale taal een amsterdammer...sorry kerel ben er geboren en getogen in amsterdam

Ja tuurlijk,:D: zou ik ook zeggen als ik uit Zaandam kwam :D:

Alsnog beter als Rotjeknor ;)

heb je niet meer te zeggen want iemand als jouw status...(metaalbewe­rker)..... had ik wel wat meer verwacht...

ik had volgens my dit topic geopend over het onderwerp van gaal,maar ik zie nu toch andere dingen zich voordoen,maar goed, heb er ff geen zin in vanavond,en gaat in #back2schoolvoorbere­idingsstand#
laatste aanpassing

ach....F.nog wat ,trek het je niet aan jongen we weten wel dat jullie graag van gaal willen hebben en zo ,meer glorie en bekers winnen wat hij bij ajaxhebt gedaan.lijkt me sterk maar ja...jullie feessie en laat jullie lekker in die waan ;)
9 februari is t zover AJAX - f*y*noord....

en wat wil je er mee zeggen?
dat wordt een spannende wedstrijd. :9