Partyflock

Forumonderwerp · 593676

En mijn poten doen zeer van het hakken en mijn oren doen pieeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeep, maar het bier was lekker, de muziek goed, het geluid lomp hard en de sfeer was toppie (Y).
Ik ga nu pitten, en zou zeggen: tot later :bier:
tyfus....hoe doe je dat??? volgende keer ga ik gewoon bij jou staan!!! :D
vrouw zijn en flink voorover gaan hangen op de bar, werkt altijd :)
ja, maar om mezelf nou om te laten bouwen tot vrouw lijkt me niet wat! ;) en als ik nog verder voor over leun dan val ik over de bar heen :D ken ik me zelf bedienen!! :D
Ik heb me ook zwaar vermaakt de hele avond en gratis toiletten mogen ze hier ook wel eens invoeren.
ik ben de hele avond niet 1 keer naar de plee geweest!!! :D
laatste aanpassing
ja mixie, ik zag je weer lekker stampuh meiss!!!!
helemaal top!!
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
dit feessie was zeker een toppertje. begon om 19.00 al in de Kwibus, om 23.30 binnen en daar alleen maar lopen wausen. sfeer was toppie, vrij rustig dus veel ruimte om te hakken en te pogoën. geen opstootjes gezien of agressieve mensen.

Bij de bar hoefde je nog geen eens zo lang te wachten op je drankies, wc was niet so kanker goor ofsow en gratis en of er platen oversloegen ... ik was eigenlijk te vaag om dat te horen.

je kon ook zo binnen zijn, gewoon door de guest-entrance lopen met een normaal kaartje en dan kwam je vanzelf VOOR de rij terecht. hahahah en fouileren was helemaal een lachertje.

Nah een eindplaat waar je U tegen zegt, stampte we nog vrolijk 3,5 uur door in de Kwibus en had ik wel t gevoel dat iedereen t naar z'n zin had gehad.

Die Kwibus kan ik misschien wel vaker inhuren, naar MOH in Eindhoven ofsow. Als je mee wilt, let me know.
Ja dat er daar hard geknald wordt was al duidelijk, come on, bij Mayday gaan de speakers ook elk jaar vol open en als je echt een hele nacht naast de boxen staat heb je echt zo een gehoorbeschadiging, het dak gaat er altijd van af daar in Dortmund!

Maarre, wat wazig zeg, die Duitsers staan er juist om bekend dat ze van het begin tot het einde doorfeesten, dansen juist altijd aan een stuk door en veel energieker, zeker op Techno.

Misschien komt t toch omdat de groep Hardcoreliefhebbers in Duitsland heel select is en het toch een totaal ander partypubliek is als de rest van hun landgenoten (net als in Nederland ook wel vaak het geval is trouwens!)
Artiest Maus
Echt WJ..... die duitsers hebben de hele avond aan de kant gezeten, dat begon al om een uur of 9 :S:S:S

Maar met de PFFERS onderling was het wel gezellig :D
hey lelijkerd .........

je hoort het dus je moet ook naar maydau ;)

Daar ga ik iig ook naar toe :bier:.
may day was me beste feessie denk ik dit jaar\:D:D
terwijl ik niet eens ECHT van techno hou...