Partyflock

Forumonderwerp · 593544
Waarschuw beheerder
Ik was gisteren bij de tandarst...en ik kreeg te horen dat mn onderste verstandskiezen eruit moeten, omdat ze niet goed doorkomen:'( en als dat nog niet genoeg is...het mag niet in 1 keer :frusty: dus moet ik 2 keer pijn lijden!
Ik schijt echt bagger bij de gedachte dat er in me gesneden wordt! Ik ben ECHT heel erg bang!
Doet het erg pijn? Hoe hebben jullie het ervaren?
Wees wel eerlijk, want dan kan ik me mentaal voorbereiden!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij moeten er ook 4 uit getrokken worden, mooi kut maar de tandarts zei dat dat nog wel een keer kon dus k zie wel in april moet ik terugkomen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was gisteren voor de tweede gegaan ook onder...nou ik kan je vertellen...heb er nog trauma's aan overgehouden! Hij zat nog vast aan mn onderkaak dus dat werd boren! Echt ENG:cry:

Ik loop nu rond met een vette hamsterbek aan 1 kant...no way dat ik zo naar buiten ga! Ik lijk wel voor de helft de nutty proffessor:(
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet ze er ook uit laten trekken :(

Maar gewoon die zaak laten verdoven en de chirurg doet maar. Daar vertrouw ik em wel op.
Waarschuw beheerder
zie topic van Alex: 9 februari 2003 17:55
snik snik, mijn 2 verstandskiezen aan de linkerkant zijn afgelopen woensdag allebei bij de kaakchirurg verwijderd. Het ging erg moeizaam om dat er een flinke onsteking onder bleek te zitten bij beide. (ik ben al een aantal maanden ziek door een soort van pfeiffervirus en nou bleek dus al die tijd de bron in mijn mond te zitten). Tijdens de ingreep ging ook was mis wat volgens info vaker mis gaat, ik kreeg een open kaakholte doordat het vliesje doorbrak en mag nu ongeveer een week niet bukken, snuiten, geen lichamelijke inspanning en niet roken en drinken. De wonden doen soms nog wel pijn maar ik probeer nu van de pijnstillers af te blijven want het werkt zo verslavend. Het leuke van het verhaal is dat ik de 19e weer moet voor de andere kant grappig he, ik heb er nu al zin in.
Dus iedereen die vragen of tips nodig hebt, schrijf me en Alexander Sterkte!!
Dikke kus van juul

Hmm inmiddels is het nu dus woensdag de 26 en moet ik vrijdag voor de tweede keer. Ik zou eerst de 19 gemoeten hebben maar had weer 40 graden koorts en angina dus dat ging niet door. Dus hoop dat de ingreep vrijdag meevalt en ik niet weer een openkaakholte krijg. Volgens de kaakchirurg is de kans groot dus ik kan mijn lol nog op denk ik. De andere kant (dus de linker 2 verstandskiezen) zijn goed aan het genezen dus dat scheelt
Voor iedereen die ook nog moet. Veel succes
Kus van juul
Waarschuw beheerder
:( Bij mij worden ze as. dinsdag weer uitgesneden. Ben al twee keer gegaan. Ze zitten nog aardig diep maar ze groeien verkeerd :S Dus tis ook wroetwerk wat ze doen.
Vorige keer had me kaakchirurg hem beet, trok eraan, entoen brak ie in tweeën. toen bleef het onderste deel er toch nog inzitten, dus nog een haal eraan :S. Heb toen paar dagen last ervan gehad.

Ben benieuwd naar volgende week, ben er niet bang van maar leuk is anders :cry:

Waarschuw beheerder
ik heb ze alle 4 nog en zonder problemen.....2 zijn er al door.....als ze alle 4 door zijn laat ik ze meteen alle 4 er uit trekken desnoods onder gehele verdoving want echt niet dat ik 2keer heen ga daar ken ik mezelf te goed voor
Waarschuw beheerder
snik snik snik moet zo weg voor de tweede keer. (zie mijn stukje hierboven) hoop dat het meevalt maar reken weer op het ergste!!

Fijn weekend allemaal
Kus kus
Waarschuw beheerder
Hehehe, doet me goed dat ik niet de enige ben:devil:

Mn hamsterwang is nu vrijwel weg...tis alleen een btje blauw, dus het lijkt net alsof ik op mn bek ben gerost...

Iedereen die nog moet of net is geweest succes(y)
Ben nu 2 keer geweest...op naar de volgende 2 keer:'(

Waarschuw beheerder
donateur
heey ik had prcs t zelfde ze kwamen niet door en moesten per keer eruit gehaald worden gewoon onder verdoving! heel goeie tip is discman meenemen en die heel hard aan zetten dan merk je er veeeeeel minder van echt waar! meteen koelen als t gebuert is en braaf je medicijnen slikken anders voel je je echt klote! en rechtop slapen de 1e 2e dagen anders krijg je knallende koppijn en heb je kans op bloedingen! het klopt dat de verdoving zelf inspuiten nog het meest irritant is ja! je krijgt idd een mooie blauwe plek een paar dagen erna maar dat komt omdat de kneusing naar buiten gaat. me bovenkaak doen ze bij mij wel onder narcose das wel beter!! bij mij waren ze de 1e keer ong een half uurtje bezig en de 2e keer maar 10 minuten maar de tijd vliegt als je daar ligt! gewoon niet te veel over peinzen en gewoon dapper proberen heen te gaan dan ben je er ook zo weer weg! liefs en succes!! (F)
Waarschuw beheerder
Ben vanmiddag geweest, er zaten er nog twee in: linksboven en rechtsonder. Heb gevraagd of ie ze allebei tegelijk eruit kon halen. Nu ongelovelijke pijn :cry: maar ik ben er nu wel vanaf.. gelukkig..