nog veel gezellige mensen hier uit Ridderkerk dan?
zooow net terug was wel op en top gezellie alleen jammer ventje nie mee kon zoow maar ff bellen whihi.. Terror was weer goed aan gepakt zo als kevje zouw zeggen vetjes echt alleen jammer dat ik Drokz heb gemist snik!
voor iedereen
ghehehehe was leuk diaantjuh !!! werd wel erruuug hard gedraaid en er waren moeilijk veel bekende ook ! ! !
TERROR WAS GOED AANGEPAKT < heb muh TERROR WHISKEY STAMP MAAT gevonden jorgo!
stomme kut danny ook met ze peen en uien gezicht , dacht even hallo te zeggen pfffffffffffffff snapte ie nou ech niet dat als juh met een goeie vriendin van muh kloot dat juh ook bonje met mij heb ?!?! sommige denken daar trouwens anders over , maar die zijn schijnheilig !!!!
la ze maar lulluh hoor An
werd wel moeilijk druk en warm toen het buiten dicht ging maar ging gelukkig ook weer snel over !!!!
Was wel 1 van de betere feesten dit jaar ook
zit nu bij jeroen (den-haag) aKa white junkie thuis , en zou zo eigelijk moeten gaan slapen , heb nieko zijn sleutel , en is maar 5 tellen lopen , maar heb echt geen zin ook om te gaan slapen laat jullie wel lekker met ze 2 tjuh ligguh ook
Heej hallo.. kom were is ff buurten Maar Megarave was leuk? Das wel jammer dat ik wat goeds heb gemist Mja ken niet alles hebben he?
Wie gaan er vrijdag allemaal???
Foto's van zaterdag bij junky thuis zijn online
http://nl.msnusers.com/honki/pictures
zooooooooo wel druk forumpie hier
Vrijdag naar de blokhut toe diaaantjuh ! ? !
Komen veel bekende , dus gaat zekers wel gezellig worden ook
xxxxxxxxxxxxxies diaaantjuh !
Hier istie weer in galop op zen paartje alles goed me iedreen hier ??? Gaat der nog iemand naar decibel ?? Tis niej echt een top feest maarjah je moe wat met je geld
hej diaan sorry maar ik heb je aangestoken vande week toen ik langs je huis kwam rijden solly diaan en ik zijn ziekjes
sow nah heb j meerdan mij ik heb nog maar 12 euro
he mensen warner brothers was echt super hier ben ik dan ook en met porky in wb nou ik ga kies snijden in het ziekenhuis en jullie ook een fijne dag toegewenst
Kan dan helaas niej komen Kevin word een beetje drukke en dure periode dan Eefje is de 23 ste jarig der pa de 27 ste en dan nog de feesten tussendoor natuurlijk
Kuzzie Annie ! Gaat wel over die pijn
voor Dalton Annie en Dalton Diaantjuh !!
Kan dan helaas niej komen Kevin word een beetje drukke en dure periode dan Eefje is de 23 ste jarig der pa de 27 ste en dan nog de feesten tussendoor natuurlijk
maak niet uit goooz , volgend jaar weer een herkansing dan