Partyflock

Forumonderwerp · 592492
9750x bekeken
Betreft: stad: Ridderkerk

Waarschuw beheerder
nog veel gezellige mensen hier uit Ridderkerk dan?

Waarschuw beheerder
Lukt nie :s ik hoor alleen maar geluid :(

Waarschuw beheerder
Dan moet je ff bij de handleiding voor video's neuzen dan moet je 1 of ander programmatje downloaden staat er ergens :)

Waarschuw beheerder
Ja heb ze gezien lache man :)
Waarschuw beheerder
Helooo!!!! Kussies aan al me schatjes hier uit Ridderkerk!!!! Kijk ff op me sit www.terrorcityofdeat­h.tk (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Lachuh site essie :D
Waarschuw beheerder
hoiiiiiiii kom me maar weer es ff gesellig melden voor de verandering alles goed hier dan?? lang niej gesproken :S *ENHET WEEKEND IS WEER IN ZICHT* Whoepiejjjj (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kheb al de hele week weekend :/ najah ben al de hele week thuis omdak ziek ben :(

Waarschuw beheerder
hellow mensjes zo mog toch nog gebeuren Diaantje heeft een Baantje :d ken bij een kantoor komen werken en dan eindelijk me opleiding af maken en na me school mag ik er ook komen werken als ik wil happy!!!! :d alleen nu moet uitzendbureau me nog ff loslaten zo dat bij het bedrijf een vast contract krijg :s hoop dat allemaal gaat lukken!

Krisje veel beterschap dan nog ;)

Schir jah alles lekker met jouw ook en daaf?

Waarschuw beheerder
Bent alweer ziek :(
Waarschuw beheerder
Hoe komt dat toch dat je elke keer ziekkies ben? Heb toch geen sars he:P

Waarschuw beheerder
minder voor je schat dat stees ziek bent :(

Waarschuw beheerder
Uhm weer te vroeg gaan feesten denk en dan in je polo shirt buiten lopen is ook niej echt bevordelijk :$
Waarschuw beheerder
Broerie als je met Waterworld niet beter ben, kom ik op ziekebezoek ja??

Waarschuw beheerder
zo pfffff ech een drukke dag vandaag op me werk :s ben helemaal verrot!

ja beter ben je gewoon beter dan natuulijk !

Waarschuw beheerder
Das goed hoor maar tegen die tijd ben ik toch wel weer beter ? :p
Groetuhhhhhh
Gaat ie voor de rest wel goe op je nieuwe werk diaantje ??

Waarschuw beheerder
ja gaat heel goed krisje :)

Waarschuw beheerder
Okeej dan :D werk je hier ergens in ridderkerk ofnie ?

Waarschuw beheerder
ja in de ridderhaven :)

Waarschuw beheerder
Aha tof hoor :D

Waarschuw beheerder
ja zeker wel relex en voel je al weer wat beter??

Waarschuw beheerder
Kben alweer helemaaal beter en Eefje oooooook :D

Waarschuw beheerder
Gelukkig maar zow ben ook alweer bijna jarig 15 july allemaal wel komen he :)
Waarschuw beheerder
Bijna? Poeheej nog ver weg... gehgeh Ik kom uiteraard!! En kev ook.. Ik wil afterparty in de ridderhaven!!!:s :bier:

Waarschuw beheerder
[verveelmodus aan]

Ridderkerk blijft nog steeds zo saai he

[verveelmodus uit]

Waarschuw beheerder
ach jah we maken ons zelf gewoon gezellie groove avenue ;)

15 July :) :bier:

Waarschuw beheerder
moet toch wel lukken denk ik hahahaha :)

Waarschuw beheerder
Kverveeeeeeeeel muhhhhh :( heb zin in weeeeeeeeeeeekend :D gaan jullie nog ergus heen ?

Waarschuw beheerder
nee saai op visite :( en als het mee zit strand :D

Waarschuw beheerder
Ow ik heb zaterdag verjaardag zondag gaak misschien overdags naar de waalhaven en savonds naar Hardcore Gladiators in oberhausen :D
Waarschuw beheerder
ejjj diaan ja alles goed hier hoor met david ok trouwens...gaan jullie nog feesten binnenkort ikke niej helaas heb der geen cente voor :'( maar goed zat andere dingen te doen denk ik dan :S (K)

Waarschuw beheerder
ik ga dit weekend een x weer naar de Camping toe :)

heee shir jah alles goed hoor moeten maar x snel wat afspreken ;) (K)
Waarschuw beheerder
ja nee doen we wel snel he diaan lijk me geselli :D we houden contact wehehhe :P (K)
Waarschuw beheerder
ik is wel feesten dit weekend hoop ik :D ff kijke of er nog kaarten beschikbaar zijn voor mij :D wete jullie trouwens of er nog kaarten beschikbaar zijn voor d-jongen? zouk wel fijn vinde als ze der nog zijn eigenlijk hmmzz nah ik merk het dan wel toch ...denk dan ....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis dit weekend wel heel stilletjes gebleven in ridderkerk he mensjes ......:'( het weekend is weer over..mis me poepie nu al...*snif*

Waarschuw beheerder
hallow we zijn er weer shir was op de camping wheheheh met me poepske :d volgende week nog mensjes naar almere strand ???

shir staat leuk op de foto ;)

Waarschuw beheerder
Oberhousen was BRUUUUUUUUUUUUUUUUUU­UUUT :D:D echt et aller gaafste feest waark naartoe ben geweest :D
Waarschuw beheerder
aaaaaa die camping ook heel leuk toch vooral als je lekrk weer heb :d ...nah ben na d-boy gweest was niej eg wa van je dag wow wat een vet feest :S volgend keer beter!!!!!!(K)

Waarschuw beheerder
ja hoorde het al van iedereen :s heb niks gemist zo de fotos te zien ;)

pffff zit ech beetje in een dipje dus ga maar weer vandoor ben nie vrolijk sorry mensjes

:knuffel:

Waarschuw beheerder
Hoe komta lieverd ??? :knuffel:
Waarschuw beheerder
Hej terrorcity of death...is dat nummertje van Drokz naar jou vernoemd?

Waarschuw beheerder
neej andersom ;)

Waarschuw beheerder
TOINK TOINK TOINK BOEMBOEM
ridderkerk..TOINGTOI­NGTOING RIDDERKER..THE CITY OF DEATH
BOEMBOEM :D:D

xxx voor al mn moppies!
Waarschuw beheerder
is da feessie nah zaterdag ??
Waarschuw beheerder
Naja, alles wat van de overkant komt kan niet goed zijn :p Ziek dorp.
Zwaai ff naar alblasserdam :p ik woon precies tegenover dat torentje bij dat strandje bij jullie in het dorp.
Misschien wel een leuke plek voor een feest...ik ga niet klagen over geluidshinder iig.
Ow als jullie 10 juli wat horen in ridderkerk, dan ben ik een feestje aant vieren buiten met een stel blaasspeakers jullie kant op :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haah Ridderkerk is toch de gekstuhh!!!
Ik en wel wat gasten van de overkant. Ik kom ook wel eens in het stekkie. Maarredat strandje is afgeschreve hoor, de boer schiet dan denk ik wel hagel in je ass, ken dan beter bij de ridderhaven doen en daar gaan we dan ook afterpartyen!!!
En Wazig dat feessie is 28 JUNI!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stekkie kom ik tegenwoordig niet meer. Geen tijd en mn maten hebben ook nooit zoiets van: we gaan naar het stekkie.
Maareh? Nodigde je me net uit voor een terrorfeestje op 28 juni? :p
Waarschuw beheerder
O.K. essie over en uit.. 28 juni khep het begrepen

Waarschuw beheerder
zo lekker druk hier geweest toppie :d ja krisje ben al weer voor grotere deel uit ;)

ja beter afteren bij de rivier :bounce:

Waarschuw beheerder
ojaaah almere strand was ech super ech relex zo feesje aan het strand moeten ze vaker doen ;)

geef passievruchtje een :knuffel: die heeft toch wel ff een kaartje voor me gefikst :)