Partyflock

Forumonderwerp · 592436
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 21 december 2002 om 21:00

Waarschuw beheerder
Hey mensen!!

Ga de 21e naar IC, maar vroeg me af wat de algemene mening is over IC???

Dus ben benieuwd.......

Alvast bedankt
Waarschuw beheerder
je moet gewoon mee gemaakt hebben en gewoon uit je knatter :xtc:
Waarschuw beheerder
maar als je uit je knatter :xtc: bent maak je toch niks mee??? ja op dat moment wel maar daarna weet je niet meer wat je meegemaakt hebt! das toch zonde van je geld?
Waarschuw beheerder
donateur
Idd COÑO, bij je IC-kaartje betaal je ook heel veel voor de show en alles wat er om heen gebeurd,
als je knetter:vaag: bent en er niks van mee maakt dan kun je net zo goed in de plaatselijke dorpsdisco gaan stuiteren.

Als je het nu met mate doet, okee, dan versterkt het de emoties nog en is het misschien nog wel leuker :)
Waarschuw beheerder
YES!!! vibo get's the point!
Fuck die 50 euro en geniet ervan!
FUCK ZEIKMENSEN
Waarschuw beheerder
Gold Striker 11 december 2002 16:17
lekker trance feestje, maar wel jammer dat er een zooi vandie mensen komt die nog nooit op een feest zijn geweest

-----------------------------------------------------

En jij bent nog nooit voor de eerste keer naar een feest geweest :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Emie : in de technozaal was er wel een leuk sfeertje vond ik met Liebing aan het einde.Jammer datie er alleen gelijk om 7.00 mee stopte,had wel een toegift verwacht.

2 KimSt*r : naar mijn idee is het eerste feest altyd het mooiste(speciaalste etc).Ik ben toen niet geweest maar heb daar nog een videoband van (kreeg ik bij de tiesto innercity cd).Dat feest had ik wel willen meemaken,lekker exclusief,top sfeerje zo te zien.

Ik vond 2000 ook wel leuk feestje,..main hing een leuke sfeer.Marco V met 9min allerlei verschillende bassdrums doorelkaar helemaal gek daar(Y).green velvet,paul van dijk prima optreden en set.Luke Slater,Lekebusch en Speedy J..erg goeie sets.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
na IC 2001 hoef k er nooit meer heen!!!!

kanker een richtings verkeer!!

drukte en slechte main....

een DRAMA
Waarschuw beheerder
Ik ben er nog nooit geweest, volgende week wordt m'n eerste keer.... m'n mening moet ik dus nog negen dagen uitstellen :)
Waarschuw beheerder
Zorg gewoon dat je er op tijd bent... bedenk al vooraf wie je wil zien/horen draaien etc... bespaart een hoop moeite met het 1-richtingsverkeer...

Vorig jaar dus maar op goed geluk beetje alles gedaan... dat ging dus echt kut. Soms het hele complex door lopen :s Maarja Techno en de Main zitten dit jaar direct aan elkaar... dus ze hebben wel wat geleerd :)

Voor de rest nieuw 360graden lasers, nog nooit ergens vertoond. en De ICE ARENA natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
ik baal er zwaar van dat ik naar impulz ben gegaan wat een schijtfeest was dat maar goed heel misschien ga ik nog wel heen,ik weet uit betrouwbare bron dat id-t veel heel veel geld uitgetrokken heeft voor ic dus er staat genoeg te wachten

Waarschuw beheerder
veeeel te massaal, Innercity was voor mij 1x en nooooit weer!!! Nee, geef mij maar de feesten waar de mensen echt voor de muziek /dj's komen. En niet zo nodig moeten opvallen...

Maar vooralsnog veel plezier!
Waarschuw beheerder
ZEG IEDER JAAR DAT IK NIET GA ,MAAR HEB WEER EEN KAARTJE GEKOCHT EIGELIJK IS HET TE DRUK MAAR JA!

TO.,
THE BUKKETS IMPULZ WAS INDERDAAD EEN SCHIJTFEEST

SEE YA

Waarschuw beheerder
wat kunnen jullie ZEIKEN

je moet het zelf een beetje leuk maken
Waarschuw beheerder
In die lange 1 richtings gangen zeker jah !

Nou egt niet !

Wat een tering organisatie

Loop ik daar met HOUSEPAUS naar een lift toe, staan ze daar met 5 man van de beveiliging de lift te bewaken, vraag ik netjes zou ik even van de lift gebruik mogen maken i.v.m rolstoel. Staan ze me raar aan te kijken en zeggen doodleuk: NEE

Kijken daarna nog even toe hoe ik met 4 andere HOUSEPAUS de trap til ...

Dat was voor mij de druppel !

En dat heb ik inmiddels nu te veel gedaan en ben ook daardoor door me rug heen gegaan , waar ik nu nog last van heb met trainen en dergelijke dingen !

Waarschuw beheerder
2 Lexsaited: dat slaat inderdaad nergens op dat julllie de lift niet inmochten.

Inge

Waarschuw beheerder
oh ja sai dat heb je me al eens verteld

dat slaat nergens op nee!!!

maar goed heb zojuist besloten toch maar niet naar innercity te gaan hehe...
Waarschuw beheerder
Inderdaad !

BTW: trap op zelfde verhaal !

Naast die lift zat zo'n receptie balie,ik weet niet of iemand zich dat kan herinneren, maar dat zat dus ook iemand van de beveiliging.

NOg mooier hij wilde niet eens even moeite doen om te bellen of wat dan ook !

In ieder geval wat er ook in de Rai is , NO ThanX !

Waarschuw beheerder
Magic Mac:

Dat nummer wat Marco draaide heet Tuneboy - Basskick

Idd erg vet :D