Partyflock

Forumonderwerp · 592303

Waarschuw beheerder
ik heb zaterdag ochtend na het stappen in een gekke bui maar een piersing door mijn onderlip laten zetten :D:D:D

kheb er helaas geen foto van maar een hoop van jullie zien hem vanzelf wel ;)

(totaal 7 piersing)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er 9 stuks excl mijn oorbellen dan zit ik op 13 :)

Waarschuw beheerder
de datum staat vast :D:D:D oh sorry jullie wisten dit nog niet

<------------ 4 januarie komt deze op mijn andere borst te staan ------------------

:P:P:P
Waarschuw beheerder
Zijn piercings .....

Aandachttrekkerij?? voor mensen die aad8 te kort hebben.

OF

Zijn ze echt voor je zelf

is gewoon een algemeene vraag hoor

DUS NIET AANGEVALLEN VOELEN!!!!

Waarschuw beheerder
die piersings zijn voor mezelf en omdat ik het zetten ervan wel een kick vind geven

aandachttrekkerij is het ckers niet meer want tegenwoordig heeft bijna iedereen wel een piersing hier of daar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent tegenwoordig eerder bijzonder als je geen piercings hebt...

Die door je onderlip vind ik echt super.. :)
Moet je wel staan vind ik.
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 piercings, in m'n navel (ja niet origineel! maar die zit er al meer dan 3 jaar)
En eentje in m'n tragus! Das dus dat stukje kraakbeen aan je oor wat voor de ingang zit :D zegmaar hahaha
Zetten deed wel zeer, maar nu niet meer! Hijs alleen nogsteeds niet genezen na een jaar :S

Heb er geen spijt van en wil weer iets origineels! Verslavend :P
Waarschuw beheerder
Ik zag gisteren een meisie met een tatoe op d'r rugwerver chinese txt dat stond wel (Y)

Ik kan geen piercing nemen vanwege me werk ik vindeen klein ringetje in de onderlip egt mooi,maar helaas :S

Waarschuw beheerder
2 SPACEQNIJNTJE GOH Bv:CVOLGENS MIJ BEDOEL JE EEN FRENULUM PIERCING DAT IS EEN PIERCING DOOR JE LIPBANDJE HEEN (ZIT BIJ JE VOORTANDEN) DAT IS IN DUITSLAND EEN HYPE GEWEEST!!!

Waarschuw beheerder
BLIJFT JE CAPS LOCK OF JE SHIFT EEN BEETJE HANGEN?!?!?!
whehehe...ownee dit mag zeker niet dis oftopic
:/

Waarschuw beheerder
vet cool jossa(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Eeej Jossa, 'k wil deze week een tepelpiercing laten zetten!

Waarschuw beheerder
en heb je hem al John of nog niet :P)
Waarschuw beheerder
www.bodym-europe.com

daar moet je ff kijken, ik zou niet uit een feestje gaan, onder invloed is het veel gevaarlijker om een piercing te laten zetten.

een verdoving heeft helemaal geen zin en is nog gevaarlijk ook, en heee we zijn toch geen mietjes!

als je iets met je genitalien gaat doen zou ik zeker naar body manipulations gaan.

grtz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Piercings zijn gaaf!
Het is telkens weer een kick als je er 1 gaat zetten..en telkens de vraag WAAR..gehgeh
Ik heb er uhh ff tellen..Wenkbrauw(ma­ar dies eruit) tong,kin gehad,navel,hand (tussen duim en wijsvinger)en tepels :P:P Bij een gozer is dat eg geil he door zn tepels.maar moet die gene wel beetje gespierd zijn;)