Partyflock

Forumonderwerp · 592103
jajaja we hebben het weer gedaan!!!! NEC is en blijft de NR 1 van gelderland!!! whehehe!! ze konden niks inbrengen... nec gewoon de sterkste!! NEC leeft en arhnep beeft!!!
vitesse?? talenten?? hmmmmz wie dan?? maar ja je probeert gewoon je verdriet weg te zetten door te zeggen dat het bij jullie niet leeft de derby... dat andere dingen leven zoals bremen en liverpool BULLSHIT want die wedstrijd leeft echt wel bij jullie!! dar kan je echt niet onderuit komen... en idd vitesse moet maar eens iets gaan laten zien... want ik ben echt niet onder de indruk van ze... oke nec is ook niet goed bezig de laaste tijd zeg ik eerlijk... maar vitesse ook niet... daarom verliezen ze ook de derby
Ik heb ook gezegd hierboven dat ik het zeker wel heel zwaar KUT vind dat Vitesse van nec heeft verloren. Tuurlijk, zo eerlijk wil ik ook wel zijn. Maar voor Vitesse zijn er meer hele belangrijke wedstrijden. Helaas hebben ze het thuis tegen Liverpool zo slecht gedaan dat ze nu weinig kans meer maken of Liverpool moet ze zwaar onderschatten. Maar we zien wel.

maar even alle gekheid op en stokje? Wat doen ze nu in nijmegen? Niet naar ned 2 kijken dacht ik zo. Die drinken vast een biertje op afgelopen zondag. :)

Er was een goede film op SBS6. Maar.. door de overwinning van Liverpool smaakte dat biertje NÓG beter !! :bier:

(6)
laatste aanpassing
Ja, kut, verloren :( :( :(
Maarten aka MV, je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag: welke talenten?

Welke talenten? Theo Janssen (nog steeds talent wordt eens tijd dat hij het brengt) Mbamba, Michael dingsdag, ruud knol, mustapha (riga), Nicky hofs, Michael Jansen, kalle Sone.

Dat zijn alleen al de talenten van het eerste elftal. Moeten we verder aan in het tweede en de jeugd? Je zegt het maar hoor? Moeten we de selecties van oranje onder de 21, 19, 18 en 16 er even bijhalen? Je zegt het maar...

Talenten is bijna het enige dat vitesse nog heeft.
laatste aanpassing
Marijn haalt me de woorden uit de mond. Sorry dat ik over je vraag had heen gelezen. Dan hebben we ook nog Bochem. Juist Vitesse heeft veel talenten. Ik neem ook aan dat je wel weet welke spelers die nu top zijn ook bij Vitesse zijn opgeleid/hebben gespeeld?

Peter Wisgerhof..
Goh, laat die nu net de 2-0 hebben gescoord ! :)
laatste aanpassing
Oke, dit zijn de talenten die jij opnoemt. Ik moet daarbij eerst een vraag stellen voordat ik er serieus op in ga: komen jullie uberhaupt wel eens bij vitesse? Ik (helaas) wel, aangezien ik er werk, want voor plezier ga je niet naar een wedstrijd van vites toe. Dat zijn namelijk allemaal draken van wedstrijden, behalve AJAX, feyenoord en NEC zijn leuk. Verder is het meestal niets aan.

Maar om op de talenten terug te komen: Riga en Sone bakken er werkelijk helemaal niets van. Dus hoe je bij die namen komt snap ik niet. Riga's rendement is 0, misschien nog wel lager aangezien die beslissende fouten maakt. Netals Sone, die miste tegen Liverpool ook voor open goal. Beetje jammer als spits.
Je zegt zelf dat T. Jansen stil staat in zijn ontwikkeling, hij is al 3 jaar dezelfde voetballer en ik vraag me af of hij nog verbeterd. Van zijn prachtige trap zie ik niets meer terug.
Mbamba en Dingsdag laten voorlopig (1 a 2 jaar) nog niets zien. Dingsdag speelt nooit en Mbamba verprutst ook al zijn mogelijkheden. Hun rendement is voor een ploeg als vitesse nog veel te laag. Dit kan wel verbeteren dus houd ik een hand boven hun hoofd :)
Dan Knol en M. Jansen. Dit zijn wel goede spelers. Al moet ik zeggen dat Knol (netals T.Jansen) de status van talent allang niet meer hebben. Zij zijn wel goed en hebben potentie door te groeien. Knol is al keer geselecteerd voor oranje. Zegt al wel voldoende. Bij M.Jansen gebeurd dat misschien nog wel.

En dan vraag ik me af waarom jij Amoah niet noemt. De speler die uitgerekend nu laat zien waarom vites hem gekocht/opgeleid heeft. Want hij is wel een aardige spits.
-foutje-
laatste aanpassing

NEC NEC NEC LALALA.

super frank demouge!!!!!!!

hheehehehehe

NMGN 4LIFE!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!

6-0 zit nog vers in me geheugen :)

Daan, neem een BrEeZaH, en laat ons ons feestje vieren ... Ieder zijn eigen feestje ... :D

Baretti Tigers waren ook te sterk in Nijmegen :)

En eind vorig seizoen 0-2 in de Goffert ;)

gewoon nie ouwe hoeruh.
NEC rulezzzzzz.

naja zu'n grote fan ben ik ook weer niet hoor.
ga alleen alsk uitgenodigt word in een skybox :D

mzzlz
NMGN 4-LIFE

Tering heey!!!

Rot op man bobo!!!
Ben toch wel trots op mijn (nog steeds) cluppie, ook al heb ik dat stadje verlaten!
We kill and fight for NEC east-side (Y)

Kill and fight for east side?!?! :S

Mjah, zal wel...
NEC DE NR1 VAN GELDERLAND!!!!!!

pfff beetje jammer dit...nec wintook een keer :P
laatste aanpassing