LOL
wie heeft je wijsgemaakt dat sos wat anders is als coke
wie heeft je wijsgemaakt dat sos wat anders is als coke
sosa is egwel de meest overgewaardeerde drugsoort die er is..
maar wel leuk spul op zich
even niffen en weer doorgaan..
tis idd geen gezelligheidsdrug ofzo
maar wel leuk spul op zich
tis idd geen gezelligheidsdrug ofzo
sos is lekker, veelste lekker
Ik dacht altijd dat ik niet zo gevoelig was voor verslaving, ga zonder moeite naar een feest zonder drugs te gebruiken, maar toen ik de eerste keer sos gebruikte had ik meteen zin in de volgende lijn!! Niet zo relaxt dus en het is duur, je kan er heel naar van worden en het is binnen 15 minuten uitgewerkt.
Maar je als het leuk is dan is het ook SUPER LEUK! Voor ILT nog gebruikt en we waren al vrolijk maar daarna nog 10 keer vrolijker.

Ik dacht altijd dat ik niet zo gevoelig was voor verslaving, ga zonder moeite naar een feest zonder drugs te gebruiken, maar toen ik de eerste keer sos gebruikte had ik meteen zin in de volgende lijn!! Niet zo relaxt dus en het is duur, je kan er heel naar van worden en het is binnen 15 minuten uitgewerkt.
Maar je als het leuk is dan is het ook SUPER LEUK! Voor ILT nog gebruikt en we waren al vrolijk maar daarna nog 10 keer vrolijker.
ik heb dus gister op impulz voor het eerst sos gebruikt en ik vond het geen ruk aan..
je voelt je alleen zwaar relaxed maar voor de rest geen appart gevoel of zo.
heb na een uurtje maar weer wat snoepjes genomen.
VEEL beter
wat wel relaxed is dat ik eerst een paar snoepjes op had en bijna op het eind me laatste sos naar binnen snoof. xtc in combi met sos
helemaal helder kip lekker en vol op energie
je voelt je alleen zwaar relaxed maar voor de rest geen appart gevoel of zo.
heb na een uurtje maar weer wat snoepjes genomen.
VEEL beter
wat wel relaxed is dat ik eerst een paar snoepjes op had en bijna op het eind me laatste sos naar binnen snoof. xtc in combi met sos
Wat mensen van sos vinden is echt heel verschillend merk ik, sommigen vinden het beter dan alle andere drugs bij mekaar bij wijze van, anderen (waaronder ik) vinden het maar nix, op een feest wordt ik er gek van (in negatieve zin), alleen thuis is het wel relaxed, beetje ouwehoeren met wat sos in de neus is wel mooi werk, maar van de andere kant vind ik het nog steeds het geld niet waard, want gezellig ouwehoeren kan ik gelukkig ook prima zonder drugs.
Denk dat het met alle drugs zo is, dat je het eerst zelf moet uitproberen om te weten wat voor effect 't op jou als persoontje heeft....
Sos is indaad een koosnaampje voor cocaïne, zoals elke drug wel een ander naampje heeft.
Enuh... duurder, omdat er plantjes
voor gebruikt worden. Speed is puur chemisch
Je betaald toch ook veel meer voor leren schoenen, dan voor plastice?? 
De kans op een overdosis is bij sos trouwens ook veel groter dan bij menig andere drug ...
Sommige zweren erbij en andere zweren 't af...
Dus als je wil weten wat 't doet.... => try it yourself.
PSie : voor mij persoonlijk was 't ook niet echt een aanrader.
Sos is indaad een koosnaampje voor cocaïne, zoals elke drug wel een ander naampje heeft.
Enuh... duurder, omdat er plantjes
De kans op een overdosis is bij sos trouwens ook veel groter dan bij menig andere drug ...
Sommige zweren erbij en andere zweren 't af...
PSie : voor mij persoonlijk was 't ook niet echt een aanrader.
Coke is een drugs die ik niet zou aanraden voor een feestje.
Maar een lijntje op zijn tijd bv. na een week werken da's wel lekker, alleen als dat beetje opraakt dan.............moet je sterk zijn om niet gelijk weer wat te bestellen.
En je kunt hier in nederland genoeg goede spullen krijgen hoor! alleen moet je wel de juiste mensen kennen.
En wat betreft speed ook leuk als je eens een keer door wilt gaan maar als je het vaak doet kun je er ook aan kapot gaan!!! het sloopt bij veel gebruik gewoon heel je lichaam.
Maar een lijntje op zijn tijd bv. na een week werken da's wel lekker, alleen als dat beetje opraakt dan.............moet je sterk zijn om niet gelijk weer wat te bestellen.
En je kunt hier in nederland genoeg goede spullen krijgen hoor! alleen moet je wel de juiste mensen kennen.
En wat betreft speed ook leuk als je eens een keer door wilt gaan maar als je het vaak doet kun je er ook aan kapot gaan!!! het sloopt bij veel gebruik gewoon heel je lichaam.

![[SF] Brychael..](/images/user/46_3433422.jpg)

![[SF] Karel's ½ :bier:](/images/user/623_778914.jpg)