Partyflock
 
Forumonderwerp · 591657
 
Het idee dat je een partner hebt die niet gebruikt en niet van die feestjes houdt is dat mogelijk en hoelang hou je dat vol? Hoe vertel je dat je even een avondje alleen met je vrienden op stap wil? (of zou je hij/zij proberen mee te nemen?)
 
ik rook alleen in het weekend, drink soms en gebruik ook soms op feesten.. heb er geen problemen mee als diegene ook zou gebruiken, als het maar niet erg veel is en de hele tijd echt super vaag rondloopt.
En ik rook ook niet meer omdat hij niet rookt en ik dat smerig vind als ik dan wel rook.
Ik rookte ook al nooit wanneer er iemand bij mij was die niet rookte uit respect.

En ik wilde natuurlijk toch al stoppen met roken en dit was een mooie stok achter de deur. Vandaag ben ik precies 6 weken gestopt met roken.
 
Artiest Bruce P
Ik zou niet met iemand kunnen hebben die wel gebruikt... das om persoonlijke redenen :S
laatste aanpassing
 
Ik zou er geen problemen mee hebben als je elkaar vertrouwd en hij/zij zou graag naar feesten willen en je partner houd er niet van dan moet dat gewoon kunnen vind ik is toch wel een kwestie van vertrouwen..Ik heb het zelf ook gehad dat ik een vriend had die heel veel van feesten hield echt harde feesten daar hou ik zelf nie van dus dan ging ie lekker alleen geen probleem toch!!en wat betreft gebruiken maakt me ook niks uit zolang het maar nie te gek word.. dat is dus ook 1 van de redenen waarom het nu uit is...
 
ik heb een vriendin die niet gebruikt en niet vann feesten houd, maar ze heeft er geen problemen mee dat ik naar een feest ga en wel gebruik...tja....gev­en en nemen toch?
 
nee moet n partner hebbe die gebruik en van feeste hou...
Mijn vriendin gaat vaak met me mee naar feesten en draait dan de hele avond op bier en stampt keihard mee!!! Terwijl ik zelf wel gebruik, maar als zij erbij is doe ik wel rustiger aan want ik wil niet VOLLEDIG de weg kwijt zijn als ik samen met haar ben. Het leuke is dat zij er geen moeite mee heeft en mijn keuze respecteert. We praten er wel regelmatig over. Samen hebben we een hoop lol.
 
Nou ik denk niet dat het echt werkt er zullen altijd wel wat probleempjes door ontstaan!!!!!!!
ik gebruik niet en ik denk ook niet dat ik het tof zou vinden als ze dat wel zou doen... iets in me zegt toch van... neej, je moet een leuke meid hebben die ook van dat spul af kan blijven...
Ik denk dat zo'n relatie meestal niet zal werken omdat je alleen maar met je partner er problemen over zal maken en dan werkt het niet echt...

Maar inprinciepe moet zo'n relatie wel kennen, het is altijd geven en nemen in een relatie en als je goed met je partner erover zou kunnen praten dan is er denk ik nx aan de hand en zou zo'n relatie gewoon stand kennen houden.
 
wel of niet....i don`t care....als het haar uiterlijk en geest maar niet negatief gaat beinvloeden en als ze me snapt...dus niet op zondag aan m`n hoofd zeiken over van alles en nog wat!
mn vriendin houdt nie egt van de hardere house varianten :p dus gaat ook vrijwel nooit mee naar feesten, nu ruim 3 jaar relatie en dat gaat goed, gebruik trouwes HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL zelden, zij nooit...dus geen probleem verder
Belangrijk is, dat je niet in je relatie voor drugs gaat liegen, denk ik. Ik zou het leuker vinden, een vriend te hebben die niet gebruikt, want ik doe het ook niet, maar als ik verliefd wordt en hij gebruikt AF EN TOE, zou ik het wel accepteren. Als die met de hoofd niet meer daarbij is, je bang om hem wordt en hij niets meer begrijpt, zou ik er een probleem met hebben en de relatie zou zeker geen grote toekomst hebben. En ook als ie nuchtern niet kan feesten, ik ben vaak ook helemaal nuchtern, dus kan ik dat ook van mijn vriend verwachten (en net als die moet rijden!!).
Moeilijk is het wel, als die helemaal niet van uitgaan houdt, want dat doe ik veel te graag. En als ik een vriendje heb, wil ik ook graag met ham samen uitgaan of lekker naar een feest. Maar ja, als ik zo verliefd zou zijn en die houdt niet van feesten, zou ik er wel rekening met houden. En af en toe is het ook leuk, alleen te gaan stappen, tenminste moet dat in een relatie ook kunnen, zo veel vertrouwen moet er bestaan.
helemaal mee eens.
een parter die niet gebruikt vind ik (Y) :D:D
beter als wel gebruiken :(

en waarom zou je niet zonder je partner kunnen stappen :D
 
Van mij mag ie! wel enigzins met mate niet elke week ofzo, anders ga ik me zorgen maken, doe ik zelf ook niet. maar mun vrindje gebruikt met mate dussssss:D
 
Lastige vraag... Ik zou sowieso iemand kunnen hebben die niet gebruikt ja. Andersom ook geen probleem want bij mij gaat in de afweging drugs-relatie die laatste zeker voor. Of ze wel of niet van feestje houd en wel of niet mee wil is een ander verhaal, ik val toch wel op vrouwen die voor dingen openstaan. Ik zou het dus wel zo leuk vinden als ze af en toe mee ging naar een feest ja, waarvoor ik dan in de plaats wel zelf minder zou gaan feesten en ook mee gaan met dingen die zij leuk vind. Natuurlijk zou ze zo mee mogen als ze dat zelf wil. Het mooiste is uiteraard een vriendin die ook van feesten houd, maar aan de andere kant ben ik nu juist single om lekker een beetje mn gang te kunnen gaan, heb ik ook gauw genoeg van al dat feesten gehad. En dat is het lekker tijd voor wat vasts dacht ik zo :)
Om nog maar even op drugs terug te komen; Als ik stop met feesten is dat uiteraard ook over, ik doe het nu ook alleen op feesten, is gewoon een fase in mn leven en later komen er weer andere dingen die een kick geven.. huisje boompje beestje... :s maar ooit zal ik dat zelfs heel leuk vinden.. brrr enge gedachte..