Partyflock

Forumonderwerp · 590842

Waarschuw beheerder
DEN HAAG - De LPF doet waarschijnlijk niet mee aan de verkiezingen. Voormalig voorzitter E. Maas van de partij heeft dit dinsdagavond gezegd.

De rechter bepaalde vorige week dat het bestuur van de LPF onrechtmatig is gekozen. Het bestuur mag geen enkele handeling meer verrichten. Volgens Maas is het onmogelijk dat er op tijd nog een goede kandidatenlijst kan worden gepresenteerd.

De politieke partijen die mee doen aan de verkiezingen moeten uiterlijk 10 december een kandidatenlijst indienen bij de kiesraad.

LPF-stemmers, voelen jullie je zo onderhamd niet ongelooflijk verraden?????!!!!!! :S
Waarschuw beheerder
Ik heb ook op de LPF gestemd en ik schaam me er zeker niet voor. Ze hebben een goede gedachtengang alleen weet je nooit of een partij die waar kan maken. Met Pim was het gelukt hij kon mensen aansporen. Mja toen ik hoorde dat die ( s )linkse Volkerd hem neer had geknald wist ik niet hoe de kudde zonder herder zou reageren.
Je kan er gewoon niks aan doen en dat kan niemand.
Als je denkt dat het met pim wel gelukt was...... BLAME VOLKERD!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ROTTERDAM (ANP) -De LPF houdt dinsdag 3 december een ledenvergadering. Volgens voormalig voorzitter Maas van de partij zal het voltallige bestuur dat vorige week door de rechter naar huis werd gestuurd, zich opnieuw kandidaat stellen.
Maas wil zo snel mogelijk een kandidatenlijst presenteren voor de nieuwe verkiezingen voor de Tweede Kamer. Hij wil die zaterdag 7 december voorleggen aan de leden.

Maas doet zijn uitspraken nadat de rechtbank van Rotterdam woensdagmiddag in kort geding de vordering van de LPF-leden Witvoet en Koenen afgewees. De twee wilden onder meer dat de rechter een nieuwe datum zou bepalen voor een ledenvergadering van de LPF. De rechter zag hier geen reden toe.