Partyflock

Forumonderwerp · 590783
Waarschuw beheerder
donateur
Je kent het wel.....de eerste zoen !
Toch altijd weer spannend....

Maar wat ik me nou bedacht....iedereen echt iedereen maakt zich druk om de eerste zoen....
terwijl de 2e (en de 3e etc) toch altijd beter zijn !

De eerste vergeet je nooit meer....:p
en klopt het nou echt dat de eerste zoen meestal midden in een zin gegeven wordt ?

Jullie ervaringen daarin zijn....

hierbij de eerste (k)

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn eerste zoen:D
Dat ging best grappig.. Ik was helemaal "verliefd" op een jongen uit de straat maar eigenlijk waren alle meisjes uit de straat gek op hem:D
Dus ik zat met hem in een huisje op het schoolplein en toen riep een vriendin van me in het engels dat ik met hem wou zoenen maar ik ken geen engels dus verstond het niet en hij zo: kijk mij eens aan.. en HOPAAA hahah toen kuste hij me:D
Was wel meteen een SUPER lekkere zoen:D
Heb er toen ook heel lang verkering mee gehad hhahaha:D

Waarschuw beheerder
donateur
haha dat weet ik nog wel! ik was net 12 en er was kermis, gingen we voor het eerst bier drinken en toen werd ik door vriendinnen het reuzerad ingegooit samen met een jongen...
naja daar gebeurde het dus, en dat stomme reuzerad ging steeds harder en ik werd steeds misselijker :S gelukkig wel m'n maaginhoud binnen weten te houden... maar was geen succes!
Waarschuw beheerder
donateur
Ach wat schattig om dat allemaal te lezen !
Waarschuw beheerder
donateur
mhh mijn 1e zoen was op me 13e had net "verkering" gekregen en ehb toen ook me 1e zoen gehad tijdens doen durven op de waarheid weet nog wel dat het eenr amp was echt vies gewoonn durfde hem daarna ook neit meer te zoenen en heb het 2 dagen later meteen uitgemaakt.
nu is het veel beter geworden iig:D

en ja de 1e zoen emt iemand die je leuk vind is wel spannend en meestal wel min of meer midden in een zin.