Partyflock

Forumonderwerp · 590741
714x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las net in een topic op het forum van Terrorworld dat er weer een nieuwe Project:Hardcore aan zit te komen en wel op 12 April 2003. Ik vond Project:Hardcore de vorige keer ook wel geslaagd. Ik zou eigenlijk helemaal niet gaan omdat ik het na de sfeer op de Hardcore Overdrive feesten wel een beetje gehad had. Maar Back 2 School heeft er alles aan gedaan om er een mooi feessie van te maken. Het deurbeleid was streng, maar mede daardoor was de sfeer wel goed in de zaal toen. Dit feest wordt ook weer door hun georganiseerd, dus ik denk wel dat ik weer naar Belgie ga! Het wordt trouwens gehouden in de Nekkerhal in Mechelen.

http://www.nekkerhal.be/
laatste aanpassing

Werkzaam bij Dutch Resistance
Waarschuw beheerder
hopelijk wordt het alleen maar ouwe hardcore.. lijkt me toch duidelijk wel bruuter dan de nieuwe.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is inderdaad een superhal. Alleen vraag ik me af of ze wel de hele locatie benutten. Niet dat ze het net zo doen als op Project Hardcore. Dat de zaal is ingepakt in doeken. Ik herkende het Sportpaleis bijna niet meer. Ook waren er maar rond de 6000/7000 bezoekers. Terwijl er bij mijn eerste feest daar: Hardcore Overdrive 13 februari 1999 12.000 man rondliepen. Dat was mijn mooiste feest daar. De Global hardcore Nations heb ik helaas nooit mee mogen maken. Was ik er toen maar geweest....
Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
junk ik ga me ook voor de grens helemaal volgooien whehe
betere oplossing dan de hele ancht gaan drinken

,maar ben ook bang dat ze die halve hal afsluiten
want hij is nu wel errug lekker groot

Waarschuw beheerder
woppie snoppie i am in!!!!!!!!!!!!!!!!