Partyflock

Forumonderwerp · 590561
522x bekeken

Waarschuw beheerder
Lieve Sinterklaas,

Ik wil een verlanglijstje maken,
en de heer Van Marwijk afkraken.
Contractverlenging, weloverwogen?
We zijn verdomme gewoon bedrogen.
Weg met die man,
hij kan er niks van.
Vorige week nog euforie alom,
Misschien was de trainer toch niet zo dom?
Cl, UEFA, landskampioenschap is over en uit.
Fijn hoor klootzak, we zitten lekker in de schuit.
Dus, lieve Sint, wilt u naar Van Marwijk toe lopen,
en hem een klap voor z,n smoel verkopen.
Eerdere trainers, oplettend en adrem,
de jeugd had de toekomst, alleen niet bij hem.
Met deze trainer is het een feit,
dat Feyenoord de afgrond in glijdt.
Lieve Sint en Pieterbazen,
doe ons allen nou eens verbazen
Stap naar 't bestuur,
sla tegen de muur
en,................a­ch Van Marwijk, krijg 't zuur

edit :weet eigenlijk ook niet waarom ik dit hier plaats.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nederland engeland , leuk topic NOT boycot oranje, ik weiger het zelfs te kijken, anti nederlands elftal

Waarschuw beheerder
Die slag is jou, Prhyme. Je ziet me er inderdaad nooit, ik ben er ook vrijwel wel nooit. Niets te zoeken als er tegen Moldavie ofzo wordt gespeeld...

Waarschuw beheerder
Maar Van Warwijk is niet al te best bezig de laatste weken om maar weer ff on-topic te komen :D
Waarschuw beheerder
ik denk ook zekers dat de schuld niet bij v Marwijk leg
Als je ziet wat die man bij Fortuna voor elkaar heb gekregen, en ook hier kan ik geen fouten vinden die de oorzaak zouden kunnen zijn van slecht spel

zelfs het publiekelijk voor lul zetten van v.Persie vind ik geen fout, als je ziet wat die jongen ervan geleerd heeft, (Feyenoord TV 2 weken terug en StudioR(wanneer weetik niet meer)), dat vergeet hij nooit meer en volgesmij heeft het hem echt geen slecht gedaan, hij weet nu dat hij eerst moet presteren
Waarschuw beheerder
waarom kan Bosvelt wel onder welke omstandigheden dan ook iig niet ondergemiddeld spelen?
het ligt voor een groot deel aan eht doorzettingsvermogen vd spelers,
wedstrijd tegen Newcastle zou toch moeten bewijzen dat je t op doorzettingsvermogen ook kan redden (OK niet helemaal, voor dat ik daar weer commentaar op krijg)
v.Marwijk zou toch niet de enige verantwoordelijke moeten zijn voor t ontbreken van wilskracht bij de spelers, hij kan niet alles erin praten
natuurlijk ontbreekt er ook nog iets anders, maar wat dat is weet niemand en waarom zou v.Marwijk dat wel moeten weten
Waarschuw beheerder
het nederlands elftal gaat harstikke goed, maar hoewel ik gek ben van me eigen landje, komen er toch niet echt emoties los bij het kijken naar een wedstrijd van oranje
het is gewoon ofdat je naar een vreemde ploeg kijkt, ik hebter verders nix mee
bij mooie momenten in clubvoetbal ken ik met tranen in me oge staan(bij feyenoord dan vooral)
maar dat zou ik bij het nederlandselftal nooit kenne...
Waarschuw beheerder
2 grobbo de afgelopen wedstrijd hebben ze goed gepresteerd.
maar kijk naar de laatste twee jaar sinds dat ze van italie hebben verrlopen op het wk is er weinig boeiends gebeurd.
maar ik hoop dat ze het beter doen op het volgende ek

Waarschuw beheerder
EK bedoel je, oud.