Partyflock

Forumonderwerp · 590237
Waarschuw beheerder
ga ik maar op vakantie en neem ik mee muh... tandeborstel :S

tja moet toch wat he !

en het is idd. wel de bedoeling dat alles opgenoemd word hehe..... om et makkelijk te maken :) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn tandenborstel en ....astrid
Waarschuw beheerder
me bed
Waarschuw beheerder
me schoene

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen en mijn mobiel!!!

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen en mijn mobiel en....... bier!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel en natuurlijk tandenpasta!!!
anders schiet dat met die tandenborstel ook nie op!! en leuk dat ik ook mee mag guys :) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IK GA OP VAKANTIE EN NEEM MEE>......tandenbors­tel, astrid, bed, schoenen en mijn mobiel, six pack bier, partymusic
Waarschuw beheerder
kga op vakantie en ik neem meej : tandenborstel, astrid, bed, schoenen, mobiel, sixpack bier, partymusic, tandpasta
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid(mezelf dus :) ), bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tandenborstel, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje....... en zeep!

Waarschuw beheerder
tandenborstel, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje....... en zeep!.....massageoli­e
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie :kwijl:,tandflossdra­ad :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie ,tandflossdra­ad, haarlak
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie ,tandflossdra­ad, haarlak, lady scheermesjes:D

Waarschuw beheerder
joh.....lijken wel allemaal vrouwenartikelen...e­ffe aan de man denken: tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie ,tandflossdra­ad, haarlak, tv met studio sport!
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie ,tandflossdra­ad, haarlak, tv met studio sport,strippokerspel­:P

ik wilde eerste zeggen een lekkere geile kerel maar aangezien er nu al een klacht is heb ik maar strippoker gedaan :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie ,tandflossdra­ad, haarlak, tv met studio sport,strippokerspel­­ , kamasutraboek
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie ,tandflossdra­ad, haarlak, tv met studio sport,strippokerspel­­­, kamasutraboek, oe jammie ondeugende dingen boek ;) hehe.... uhh laten we dan ook maar een stel handboeien mee nemen:D

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie ,tandflossdra­ad, haarlak, tv met studio sport,strippokerspel­­­­, kamasutraboek...hand­boeien, vloeibaar chocola...
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­sdra­ad,haarlak,tv met studio sport,strippokerspel­­­­­,kamasutraboek, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen...

haha volges mij word et iedereen nu al te veel!!
beetje jammerrrrr...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­sdra­ad,haarlak,tv met studio sport,strippokerspel­­­­­­,kamasutraboek, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje
Waarschuw beheerder
oe oe oe maak me gek ;) whehehe.....:P

tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­sdra­ad,haarlak,tv met studio sport,strippokerspel­­­­­­­,kamasutraboek­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,uhh wat tissues om het kwijl van me ... af te vegen ;)

heej yoda je moet alles er bij aan plakken !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­sdra­ad,haarlak,t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­,kamasutraboe­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion dus ook en uhh wat tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen...alleen al voor het hete kaarsvet
Waarschuw beheerder
AUWWWWWW.......... :|

tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­sdra­ad,haarlak,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­,kamasutrabo­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­ZALF!!
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­sdra­ad,haarlak­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­,kamasutrab­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­ZALF!!, een zweepje

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­sdra­ad,haarlak­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­,kamasutrab­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­ZALF,
je eigen persoonlijke verzorg(st)er
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­sdra­ad,haarla­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­,kamasutra­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed hehe !!!

das toch wel een zwaar lekkere kerel dan he :P :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­sdra­ad,haarl­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­,kamasutr­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­sdra­ad,haarl­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­,kamasutr­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, badmuts

Ik ben die persoonlijke verzorger! :) Dus met andere woorden een zwaarlekkere ja! :P:P
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­sdra­ad,haar­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­,kamasut­r­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,een xxxl oversized huge koffer om alles in kwijt te kunnen als ik ga strax, een badmuts oesters.........

die niet te vreten zijn maar je schijnt er geil van te worden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­sdra­ad,haa­r­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­,kamasu­t­r­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS!
Waarschuw beheerder
CONDOOMS :| safe sex :bah:
maar ok....

tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­sdra­ad,ha­a­r­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­,kamas­u­t­r­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS en BEFLAPJES

Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­sdra­ad,ha­a­r­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­,kamas­u­t­r­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, morning after pil! ;-)
Waarschuw beheerder
[OFFTOPIC]Ja je heb gelijk..... Ik ram hem er ook liever "puur natuur" in. Das aangenaam he?? :P[/OFFTOPIC]

tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­sdra­ad,ha­a­r­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­,kamas­u­t­r­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS en BEFLAPJES, harde lul

Waarschuw beheerder
OFF TOPIC>>>>>de laatste...moet je die meenemen???
Waarschuw beheerder
damn..... je heb gelijk! Zal we door het bier komen!

ff opnieuw.....

tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­­sdra­ad,h­a­a­r­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­,kama­s­u­t­r­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS en BEFLAPJES, ventieldopje

Waarschuw beheerder
IM OUT FOR TONIGHT...LATER
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­­sdra­ad,h­a­a­r­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­,kama­s­u­t­r­a­b­o­e­k­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, beflapjes, morning after pil,ventieldopje en de knuppel die ik net van de juut aan me deur heb gegapt :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­­­sdra­ad,­h­a­a­r­l­a­k­,­t­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­­,kam­a­s­u­t­r­a­b­o­e­k­­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, beflapjes, morning after pil,ventieldopje en de knuppel die ik net van de juut aan me deur heb gegapt, aardappel
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­­­­sdra­ad­,­h­a­a­r­l­a­k­,­t­­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­­­,ka­m­a­s­u­t­r­a­b­o­e­­k­­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, beflapjes, morning after pil,ventieldopje en de knuppel die ik net van de juut aan me deur heb gegapt, aardappel, peppersprayy
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­­­­­sdra­a­d­,­h­a­a­r­l­a­k­,­­t­­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­­­­,k­a­m­a­s­u­t­r­a­b­o­­e­­k­­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, beflapjes, morning after pil,ventieldopje en de knuppel die ik net van de juut aan me deur heb gegapt, aardappel, peppersprayy, $abbel
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­­­­­­sdra­­a­d­,­h­a­a­r­l­a­k­­,­­t­­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­,­k­a­m­a­s­u­t­r­a­b­­o­­e­­k­­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, beflapjes, morning after pil,ventieldopje en de knuppel die ik net van de juut aan me deur heb gegapt, aardappel, peppersprayy,ik was al mee!!! enne ik neem ook nog mee me compie anders ken ik nie PFe :D
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,tandflos­­­­­­­­­­­­­­­­­sdra­­­a­d­,­h­a­a­r­l­a­­k­­,­­t­­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­,­k­a­m­a­s­u­t­r­a­­b­­o­­e­­k­­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen, een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­­­­­­ZALF, een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, beflapjes, morning after pil,ventieldopje en de knuppel die ik net van de juut aan me deur heb gegapt, aardappel, peppersprayy,ik was al mee!!! enne ik neem ook nog mee me compie anders ken ik nie PFe, peuken heel veel peuken
Waarschuw beheerder
tandenborstel, astrid, bed, schoenen, bier, mobiel, tandenpasta, partymusic, een washandje, zeep, massageolie,
tandflos­­­­­­­­­­­­­­­­­­sdr­a­­­a­d­,­h­a­a­r­l­­a­­k­­,­­t­­v met studio sport,strippokerspel­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­,­k­a­m­a­s­u­t­r­­a­­b­­o­­e­­k­­, hand­boeien, vloeibaar chocola,een lekker zacht kussen,
een onwijs spannend pakje voor astridje,een lampion,tissues om het kwijl van me ... af te vegen, kaarsen... voor het hete kaarsvet,BRANDWONDEN­­­­­­­­­­­­­­ZALF,
een zweepje, persoonlijke verzorger enne een dekbed, champagne,oesters, CONDOOMS, beflapjes, morning after pil,ventieldopje en de knuppel die ik net van de juut aan me deur heb gegapt, aardappel,
peppersprayy,ik was al mee!!! enne ik neem ook nog mee me compie anders ken ik nie PFe, peuken heel veel peuken, dan ook maar een asbak kvin peuke viezzz:bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
elke keer dat hele verhaal word wel lang :)
uhh we doen er nu gwoon steeds 1 bij bedenken en die zetten we in ze uppie neer :)

en ik mag lekker de regels aanpassen wanneer ik wil :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tsssssssssssk dat deed ik net en toen mocht het niet! :P

bierdopje
Waarschuw beheerder
hehe lekker puh !!! :9
speciaal om jou te pesten !!!

mutsje